Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #154852:
z pohľadu toho,že nemusím prestupovať je jasné, že t-bus v aktuálnej podobe, ale ide o to, že na Trnavskej by električka svojou kapacitou dokázala nahradiť 39,53,61,63,74,204,205. Pri L39,61,63,74 som celotýždenne počítal s nasadzovaním klbákov a zvyšné linky sóla. Pri nasadzovaní najväčšieho vozidla čo máme,t.j. 2xT by vyšiel interval 4/6/5//6. Detaily ako si to predstavujem s riešením na zvyšných úsekoch liniek, ktorých by sa táto zmena týkala sem nepíšem radšej zatiaľ, avšak súbežne nerátam v návrhu so žiadnou paralelnou linkou na Trnavskej a Rožňavskej s výnimkou v úseku Zlaté piesky - Bojnícka a Bojnícka - Tomášikova (L96), mimo tieto dva prípady by ostali iba linky križujúce túto trať priečne.
Reply on: Martin Fundárek #154843:
Ružová dolina má podľa môjho názoru hlavne ten význam, že je kde točiť linky, ktoré by už pri ďalšom pokračovaní trasy nemali také využitie, dá sa povedať, že podobnú funkciu má aj Jelačičova aj keď tam nič nechodí momentálne, ale vždy to obratisko poslúži dobre pri výluke, keď je treba točiť pri odklone alebo výluke jednu z liniek v danej oblasti, akurát to posunutie obratiska bližšie k Mraziarenskej by bolo osožné, dalo by sa tak prestupovať z 207 a 209 na 74 a 98.
Reply on: ivanbuto #154856:
asi hral casto Transport Tycoon deluxe v lizatkovej krajinke na leveli easiest ?
Reply on: ivanbuto #154857:
myslim ze priorita c. 1 je hlavne frekvencia premavky MHD a az c.2. mozu byt kopce... najlepsie je, ak sa spoja, preto je dolezite zatrolejovat mlynsku a dokoncit spojenie DD s mestom (okrem ineho samozrejme aj "nedokoncene" projekty ako je Patronka, Prazska a celkom by sa sikla aj spojka z Prazskej na HLST)
Reply on: Peto02 #154846:
Obyvatelia Dolných Honov by ti akiste poďakovali.
Reply on: PetoMHD #154848:
Kam chodíš na tie teórie ? ?
Reply on: PetoMHD #154844:
Tušíš niečo o histórii vývoja trolejbusovej dopravy v týchto miestach?
Reply on: Solider #154821:
To o čom točíš, excelovská chňapka? Už také malé deti fetujú?
Reply on: intony #154815:
Páni, máte niekto vierohodne doložené, že životnosť Škoda 25Tr je dlhšia ako životnosť Citelisu 18M? Alebo že životnosť Solarisu Trollino 18 je dlhšia ako životnosť Solarisu Urbino 18?
Reply on: PetoMHD #154848:
V súčasnosti aj perspektívne pre Bratislavu neplatí, že trolejbusy majú zmysel IBA v kopcoch. To bola téza Kadnára a spol. krátko po tom, ako "nastúpili do služby".

Lesopark, dúfam, že nemyslíš náhradu za 43, lebo tam by trolejbus naozaj zmysel NEMAL.
Reply on: Peto02 #154846:
Ani tebe asi nie je dobre.
Reply on: PetoMHD #154844:
Tebe je dobre? Máš prieskum o vyťaženosti liniek 201/202/208, ktorým by si podložil svoje bludy?
Reply on: intony #154815:
No, že vraj pri dnešných vozidlách toto už až tak neplatí.
Reply on: Ike #154802:
Tam sa ale už situácia tiež zlepšuje (konštatujem napriek nespokojnosti).
Reply on: no.ev.di. #154800:
Otázne je, ak by si býval na Trnávke, či by si uprednostnil električku a prestup na MIDI-bus linku, alebo či by si uprednostnil trolejbus. Na Trnavskej v smere do mesta je slušný úsek BUS pruhu. Ten by sa teoreticky dal potiahnuť ešte po Trnavské mýto, ďalej asi nie.

Iná vec je, keby bola električka aj popod Šancovú alebo na Šancovej... ale nie je to všetko momentálne sci-fi? Mesto, vyzerá to tak, je finančne na dne.
Reply on: intony #154801:
Interný predpis nehovorí o 50 km/h, to je vmax v obci (pokiaľ nie je vyznačené inak). Maximálna oficiálne povolená rýchlosť na dráhe je 60 km/h.

?
Reply on: Spacer1 #154793:
Martin Fundárek písal napr. o Patrónke, ktorú naozaj treba ako soľ, lebo zabezpečí priamy prestup na Kramáre.
To, či je alebo nie je trolejbusová doprava oddelená od individuálnej, nie je danosťou samotnej trolejbusovej dopravy, keď už o tom.
A sem s výpočtami, že je drahá - robil si si výpočty, keď to tvrdíš? Aké kritériá si zohľadnil?

?
Reply on: PetoMHD #154840:
do januára 2009 jazdili IK 412 a 415 na linke 20 a 22 ?
Reply on: Martin Fundárek #154847:
Máš pravdu, využívané sú slušne. Ja som to uviedol iba ako príklad na pararelnú trať. Podľa mňa sa aj napriek tomu netreba na to pozerať z hľadiska využívanosti, lebo keď postavíš trolejovú trať hocikde a nahradíš všetky linky čo tade chodia trolejbusmi, tak tá trať bude využitá vždy. Treba trolejbusy dať hlavne tam, kde to má najväčší zmysel (kopcovitý terén, lesopark a pod...) ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: PetoMHD #154844:
Mierová je osobitný prípad. Po prvé, tam bola trať pôvodne (keď ešte neexistovala Gagarinova, Dolné hony ani Medzijarky) a trať na Gagarinovej sa postavila neskôr. Rušiť už vybudovanú trať by nebolo rozumné. No a po druhé, obe trate sú slušne využité.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.