..ze nikomu nevadi zastavka Vazovova smer racko..tam auta tiez prefrcia cez zastavku ked tam stoji elina, pripadne zastanu na zastavke a ludia vystupuju do aut... ? ?
Po dlhom case idem otestovat lanovku zo Zeleznej na Kolibu, ale na stranke lanovky.sk je uvedene, ze lanovka premava "kazdu celu hodinu"... Vie mi niekto vysvetlit, co to znamena? Neviem o tom, ze by lanovka mala odpojitelne kabiny, co znamena, ze ked jedna sedacka odide 11:00, tak dalsie a dalsie sedacky budu odchadzat za nou az sa ta prva vrati... ci nie? ?
alebo o 11.00 pustia na lanovku rad ludi a ked tam potom nikto nepride, tak ju vypnu a pustia o hodinu? vdaka ?
Jednoznacne najvhodnejsia do kopcov a kedze sa plati pausalny poplatok za odber elektriny, mozno ponuknut celodenny atraktivny interval.
Pomala je tvoj osobny dojem. Pokial nema trolejbus obmedzovac alebo ide dolu kopcom, nema problem vytiahnut aj takmer 70 km/h., hoci interny predpis hovori o 50 km/h. Zalezi od vodica.
lenže ako by si napr. nahradil t-busy na Gagarinovej električkou? v úseku od Bajkalskej po Tomášikovu to ide ale ďalej aby ostali dva pruhy pre oba smery, to už nie je kam dať. Určite by som si vedel predstaviť do budúcna, žeby t-bus bol na Trnavskej nahradený električkou a Bulharskú by stačil obslúžiť nejaká MIDI-bus linka. Takisto na Pražskej od hl.st. smerom na Dúbravku by bola elina skvelá, avšak priamo na Kramároch po Stromovej, Limbovej, Vlárskej a hore na Kolibe by mal trolejbus ostať nastálo, takisto aj na úseku Valašská - Búdková - Hodžko.
Nástupište č.1 (tam, kde je veľký prístrešok): L32, L93, L201, L210
Nástupište č.2 (tam, kde je malý prístrešok): L41, L61, L74
A pred nástupiskom č.2 je ešte jedna zastávka, kde stojí L131 a L141 ?
pls. vie mi niekto povedať, ako sú rozdelené A+Tbusy na nástupištiach na hlavnej šťanici?
viem, že v ľavom (tam, kde je prístrešok) je určite 93 + asi 32 aj 210 a pri ostrovčeku je tuším 41, 61 či 74, vie niekto aj rozdelenie ostatných (aj131/141) + nočákov?
? ?
Nejako mi unikajú výhody trolejbusovej dopravy - drahá, pomalá, neoddelená od individuálnej. Čo tak sa konečne vážne zaoberať preferenciou električkovej dopravy v Bratislave? V Prahe to zistili už dávno.
Toto je dufam zart. Na konkurencom mhd webe sa objavila sprava :
Autobusy SOR BN 10.5 4501-13 by mali v októbri 2010 preradiť do vozovne Krasňany. V súvislosti s týmto budú všetky poradia linky 80 cez pracovné vypravované vozovňou Krasňany, na linku 99 by sa mali vrátiť Ikarusy 415.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
Po dlhom case idem otestovat lanovku zo Zeleznej na Kolibu, ale na stranke lanovky.sk je uvedene, ze lanovka premava "kazdu celu hodinu"... Vie mi niekto vysvetlit, co to znamena? Neviem o tom, ze by lanovka mala odpojitelne kabiny, co znamena, ze ked jedna sedacka odide 11:00, tak dalsie a dalsie sedacky budu odchadzat za nou az sa ta prva vrati... ci nie? ?
alebo o 11.00 pustia na lanovku rad ludi a ked tam potom nikto nepride, tak ju vypnu a pustia o hodinu? vdaka ?