Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #154769:
Zreprodukoval si to úplne správne. Veď aj tu boli o tom diskusie.
Reply on: Peon #154769:
poviem ti, že toľko študákov zo Slávičieho a iných intrákov cestuje načierno, že už MHD zadarmo je. Myslím, že keby revízori spravili nejaké tie razie v 31,39,84,184 a električkách od Mladej gardy, tak by DPB inak zbohatol. Ak by kontrola prebiehala od východiskovej zastávky, tak aspoň polovica autobusu by nedošla ani po Lafranconi pričom by na tej druhej zastávke mohli čakať rovno aj piati policajti na zabezpečenie čiernych pasažierov, lebo jak som videl nespočetne veľa krát, tak hneď sa začali ohradzovať, že oni niesú povinní ukazovať OP a že ju nemajú a pod.
Reply on: Peon #154769:
Vsak to je myslim vsetkym jasne, ze trzby nie su skutocny dovod. Za to mozu taki ako BWD a podobni.
Reply on: Emo #154758:
Mňa tam ešte zaujala otázka diskutujúceho pýtajúceho sa na osobný názor Ing. Weigla, že prečo dnes na Deň bez áut (22. 9. 2010) nie je MHD zadarmo. Síce v médiách zaznelo, že kvôli finančnej kríze si DPB nemôže dovoliť prísť o tržby z predaja cestovných lístkov...

Sorry, že to nezreprodukujem doslovne, snáď na podstate toho nič nezmením. V prípade chyby ma prosím niekto opravte:

Ing. Weigl uviedol, že niektorí cestujúci s predplatnými cestovnými lístkami žiadali predĺžiť ich platnosť o ten jeden deň, prípadne vrátiť zaň peniaze. A vyhrážali sa, že to dajú na súd... ?
Reply on: aquila #154767:


Ale nejaké vrty robia aj za Kauflandom pri tom prechode cez Chorvatske rameno...
Reply on: M.C. #154759:
to su len prieskumne vrty na Petrzalka City
Reply on: no.ev.di. #154762:
vzdialenosti sú nevyvrátiteľné, ale to nič nemení na tom, že časové trvanie cesty dvoch 50m úsekov nie je rovnaké....

kebyže bereme problematiku MHD kartometricky, tak potom zrušme v Petržalke MHD, veď je to v krásnej pešej dostupnosti!
Reply on: M.C. #154759:
Ako vies, ze ide o elektricku? Nezda sa mi ze by sa nepochvalili.
Reply on: Emo #154758:
Dik. Smele plany. Petto tam tiez bol a pisla ohladom tych trolejbusov, takze som zvedavy. Takisto tie Capacity, ze sa nepredavaju a asi cakaju na peniaze. Cize buduci rok by mohli byt aj tie ostatne. Spominalo sa 75 busov a 70 trolejbusov. 35 solo, 35 klb.
Reply on: Ike #154757:
také dačo ako kartometrické meranie asi nepoznáš,že?
Reply on: Ike #154757:
a to, že je mapa generalizovaný obraz zemského povrchu nič nemení na meraných vzdialenostiach!
robia to už od minulého piatku !
Čo sa týka tej električkovej trate do Petržalky , tak už robia sondy (vrty) pri chorvátskom ramene. Presnejšie - Nam. Hraničiarov. Kde sa nachádza ten mostík a jak sú stromy pri Jantarovej ceste.
Viem to lebo bývam oproti.
Reply on: Marek1978 #154724:
Tak prítomný bol za DPB Bronislav Weigl. Prvou témou bola obnova vozidlového parku, kde sa spomínal najmä nákup nových autobusov (SOR, Capacity, Citelis). Aj som sa zaèal vypytovať oh¾adne toho financovania, èo si mi písal, ale toto nebola celkom jeho oblasť pôsobnosti a nikto kompetentný z magistrátu tam nebol. Pokia¾ ide o trolejbusy a elektrièky, tam sa hovorilo o ich modernizáciach buï dodávate¾sky alebo vlastnými prostriedkami DPB. Nové trolejbusy by mali prísť vraj v druhej polovici budúceho roku. Nákup nových elektrièiek závisí od výstavby nových tratí, najmä tej do Petržalky (ktorej sa inak absolútne vyhol).

Ïalšou témou boli elektrièkové a trolejbusové trate. Stav elektrièkových je po vykonaných rekonštrukciach už viac - menej dobrý s výnimkou trate na Hlavnú Stanicu, kde sa plánuje rekonštrukcia. V rámci výstavby nových elektrièkových tratí sa okrem trate do Petržalky plánuje postaviť aj trať Dúbravka, Pri kríži Dúbravèice aj s novou vozovòou, kde je vydané už aj územné rozhodnutie. Taktiež bola reè aj o elektrièkovom prepojení Raèe a Zlatých Pieskov, ktoré však (ak sa vôbec bude realizovať), tak je to hudba ïalekej budúcnosti. Pri trolejbusových tratiach je v pláne predåženie trate na Trenèianskej ulici k novým bytovkám, traťe Mudroòova - Mlynská dolina - Molecova a Patrónka - Lamaè, kde by sa v rámci prvej etapy vybudoval úsek Patrónka - Tesco, èím by došlo aj k obojsmernému zatrolejovaniu Patrónky. Na túto prvú etapu momentálne žiadajú peniaze z eurofondov. Bol vypracovaný projekt aj na trať Košická - Ovsište, ale toto je zatia¾ v rovine len teoretických úvah.

Bola naèatá aj téma elektrièkovej preferencie, kde sa do debaty zapojil Vladimír Mikuš z magistrátu. Reè bola nielen o spôsobe fungovania preferencie, ale aj o tom, že v súèasnosti nie je vô¾a ju budovať, pretože politici sa jej boja a policajti ju nechcú.

Snaï som na niè nezabudol
Reply on: no.ev.di. #154753:
človeče!!! si geodet!!! mal by si aspoň trocha vedieť, že mapa je GENERALIZOVANOU reprezentáciou priestoru...
Reply on: no.ev.di. #154753:
A z tohoto ja vidim, ze ty absolutne nepoznas miestne podmienky, zasa len dristas. Zvez sa tam niekedy tou 23kou a zisti.
Reply on: Peon #154736:
Jednu redaktorku SME som tam videl.
Reply on: no.ev.di. #154751:

Ignác maps vyhodil nasledovné:
Presun z Mokrohájskej k Tescu: 1 prechod (intenzita premávky nízka)
Presun zo zast. Na vrátkach k stanici Lamač: 3 prechody (intenzita jak hovado)
A pokiaľ ja viem, tak nástupište je de facto na zastávke Segnáre nadchod.
Mladý človek by tento presun zvládol rýchlo, ale čo starší občania?
A teraz ďalšia vec: koľko ľudí chodí na vlak na stanicu Lamač a ide na Hlavnú stanicu s týmto vlakom (týmto vlastne začala táto diskusia)
Reply on: frenky #154752:
a keď ideš pešo Na Vrátkach - ŽST Lamač, tak prekonávaš zákopy či čo? Viem, že je tam výjazd na diaľnicu a tak určite tam človek netvrdne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.