1) Brno može hodnotiť akurát tak dojmy, keďže nemá trate, kde by prevádzkovalo len vozidlá jednej alebo druhej koncepcie.
1a) Podstatne vačšiu úlohu, než neotočnosť podvozkov tam zohrávajú nápravové tlaky.
1b) Čo vyslovene pozitívne skúsenosti z miest, kde sú ešte podstatne horšie podmienky, čo sa smerovnia oblúkov týka, ako v Bratislave?
2) Avenio (Combino Supra) nie je vozidlo s neotočnými podvozkami.
Neotočné (Combino, Variobahn, Sirio, Citadis, 14T, Flexity Outlook) a dynamicky otočné (Combino Supra, Avenio, AEG/Adtranz/Bombardier GTxN/M/S) sú dve rozdielne kategórie. Combino Supra v Budapešti vykazuje o 50% nižšie opotrebovanie koľajníc v oblúkoch ako T5C5...
Zaujímavé že vzhľad TB vadí skoro každému ako tak čítam na fórach. Astória je už v pohode potom? Asi to bude tým, že je to projekt z polovice 90. rokov... A k tomu podchodu. Berte do úvahy aj to, že ako sa o to starajú a koľko ide na to výdavkov.
A zdravím SSC fórumerov ?
Ja som počul, že zatiaľ iba v smere do centra, pričom policajti nesúhlasili so zastávkou viedenského typu a prípadným zastavovaním autobusov. To sa zmenilo?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo