Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #153085:
Ale podľa vyjadrení nie tento rok... Aj MBCC malo dojsť viac a nedošli. ? Tento rok môže prísť len 40 kusov ak mesto dá peniaze a neviem odkiaľ ich zoberie keď nemá ani na opravy ciest nieto obnovu vozového parku.
Reply on: luky133 #153084:
Veď malo prísť ešte ďalších 40, či 50...
Bohužiaľ zlé správy:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/464947.jpg

Bez klimatizácie... A načo ich SOR vyrobil keď nikto nepovedal, že ich prevezme? Fakt o nasvedčuje tomu, že ešte nejaké prídu. Podľa EXIF údajov to bolo fotené 9.8.2010 takže toto určite nie sú tie, ktoré už sú v BA. ?
Posledné dni čo pravidelne cestujem SORkami tak mám na iba horší názor.
1.Je úplne jedno už či je SOR s klímou alebo bez. Petržalské klímu nemajú, Jurácke ju majú ale nepoužívajú (ani nepamätám keby som stretol na L83 a 196 SOR so zapnutou klímou) a čo sa týka SORov z Trnávky, tak klíma bola pustená, ale iba vďaka tomu pišťaniu to bolo poznať, v autobuse bolo dusno jak v sklenníku.
2. Sklápacie sedadlá : každý debil (najčatejšie dôchodca) sa tam rozvalí a to bez ohľadu na to, na koľko je autobus plný, ešte experti si na druhú sedačku vedľa seba vyložia nákupy. Dnes v L83 som to vyriešil po svojom a oprel sa o dve sedačky naraz, takže nikto neopruzoval so sklopením.
3. zvyšné veci ohľadom SORu ako lacný interiér, vzhľad, málo miesta, ani nebudem komentovať.
Naše mesto má zázračný dar, že aj keď kúpi niečo novšie, tak posun k lepšiemu to nie je (s výnimkou tých MBCC, ktoré ale na našich cestách fakt dosť trpia a sú hlúpo nasadzované, takže v podstate ich kapacita bola výnimočná iba keď mali prísť a pri prezentácií, onanovalo nad tým celé predstavenstvo DPB s magistrátom a výsledok nula bodov)
Reply on: kecho #153081:
Čo 12. a 13. 8. máš na mysli?
Reply on: Majo #153079:
ideálne by bolo, keby "sa" to stihlo (keďže to už nebude budúci týždeň-dva) v jednom dátume s obnovením prevádzky školskoročných liniek, nech nebude stav, že od 1.9. eliny a od 2.9.: 7/17/178/192 etc. - viď teraz 12.8. a 13.8. 😉
Reply on: Majo #153079:
len ešte ma 810zssk #153044 ) upozornil na lodnú linku Prístav-Devín, ktorá fakt existuje (spiatočný tuším 5,5 €/deti 3,5 € +2€ bike) a premáva od 24.4. 2x denne okrem pondelka do niektorého septembra, takže som updatol aj to a večer to upnem na tú adresu, takže po 19-20:00(?) hod. to môžeš odkontrolovať 😉
Reply on: kecho #153019:
Super. ?

Re #153020 kecho: Tunel sa podľa všetkého do konca augusta stihne.
Reply on: no.ev.di. #153049:
Veď tú už máme. Niekoľko našich NB18 (zrejme tie petržalské s menším počtom otvárateľných okien) bolo pôvodne vyrábaných pre Prahu.
Reply on: m@rtin #153074:
SOR chcieť môže, ale Bratislava na to nemá a prioritne potrebuje ďalšie klbáky.
v nedeľu popoludní som okolo 16,50h cestoval v méďaku L95 zo zastávky Lúčanka.
v kĺbe sedel nejaký mladý chalan, ktorý si každú chvíľu po zastavení na zastávku niečo zapísal do zošita 🙂. celkom by ma zaujímalo, čo sledoval. ak je tu ten chalan, mohol by mit o ozrejmiť? myslím si totiž, že to bol nejaký fanúšik mhd.
Reply on: Hug0 #153066:
Vyraďovať Ikarusy 415 by bol v súčasnej situácii zločin. Treba ich generálkovať, v objektívnych prípadoch s použitím nového rámu. Takisto Ikarusy 435. Ak sa to robiť nebude, onedlho sme tam, kde sme boli do začiatku júla. A možno by nebolo odveci nasadzovať do premávky čo najviac Karos B732NGS (samozrejme, nie na úkor nízkpodlažných vozidiel, ale Ikarusov 415, ktoré by sa zatiaľ mohli "šetriť") a keď sa rozhrkajú ich vyradiť. Krátkych vozidiel je v súčasnosti nadbytok a bola by škoda v dohľadnej dobe vyradiť B732NGS, ktoré mali v roku 2006 GO a sú ešte v relatívne dobrom stave.

Re #153068 OBUS: Keby bola Bratislava normálnym mestom, urobilo by sa v súvislosti s týmto (lepšia príležitosť už nebude) nasledovné:
1) zruší sa električková trať po Štefanovičovej a Imricha Karvaša (je aj tak v katastrofálnom stave), čím sa zlikviduje "kompromisné" riešenie smerovania električiek na Hlavnú stanicu, ktoré nevyhovuje nikomu;
2) ako náhrada sa postavia 2 nové električkové trate - po Šancovej a Štefánikovej, pričom trať po Štefánikovej bude križovať predstaničné námestie mimoúrovňovo (keďže aj obratisko Hlavná stanica má byť mimoúrovňové);
3) aby sa spojenie Vazovova - STU - Predstaničné nám. nezlikvidovalo, postaví sa trolejbusová trať po Štefanovičovej, Imricha Karvaša a Radlinského, na ktorú bude presmerovaná jedna trolejbusová linka (napr. 204 alebo 209);
4) neskôr sa trať od Hlavnej stanice predĺži cez Patrónku do Dúbravky (zo zeme vylezie na začiatku Pražskej), takže zastávka Hlavná stanica už nebude konečnou, ale nácestnou. Tým pádom bude perfektne obslúžený silný prepravný tok Patrónka - Hlavá stanica - Račianske mýto - Trnavské mýto. Nahradí sa tým niekoľko autobusových liniek, resp. ich častí (34, 63, 83...) a čas cestovania sa skráti.
Reply on: Solider #153065:

Proč se na to ptáš mě? SOR vyrobil pro Prahu 37 kloubáků a 44 krátkejch. Praha odebere údajně jen 37 kloubáků a zbytek chce SOR prodat do BA. Co by tedy jiného prodával, když kloubáky Praha koupí?
Nedávno sa to rozoberal NKÚ tak som sa obrátil rovno na nich a tu je odpoveď:

Odpoveď NKÚ SR na Vašu žiadosť

Najvyššiemu kontrolnému úradu SR bola dňa 04.08.2010 doručená Vaša žiadosť o odpoveď na otázky súvisiace s možnosťou podania podnetu na NKÚ SR.

Vaša žiadosť bola zaevidovaná NKÚ SR pod č. xxxx/2010.

Dovoľte mi oznámiť Vám nasledovné informácie:

Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky (ďalej len NKÚ SR“) podľa zákona č. 39/1993 Z. z. o Najvyššom kontrolnom úrade Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov je nezávislý štátny orgán, ktorý je povinný v zmysle § 5 ods. 4 citovaného zákona vykonať kontrolu len na základe uznesenia Národnej rady Slovenskej republiky. Svoju kontrolnú činnosť vykonáva na základe Plánu kontrolnej činnosti, ktorý si schvaľuje spravidla na kalendárny rok.
Zovšeobecnené informácie z doručených podaní NKÚ SR využíva pri svojej kontrolnej činnosti, avšak vzhľadom na vyššie uvedené nie je konkrétnymi podaniami viazaný.
Podania môžu občania podať elektronickou formou, prípadne písomne na adresu Najvyšší kontrolný úrad SR, Priemyselná 2, 824 73 Bratislava.

Takže prípadný Váš podnet by mohol mať nejaký účinok resp. aj nijaký.
Reply on: m@rtin #153060:
Tak v tom prípade tu asi SOR nenájde kupcu nakoľko krátky vozový park je na tom podstatne lepšie než kĺbový. Veľkú nádej tomu nedávam, že mesto vyčlení peniaze na krátke autobusy. Pri kĺbových by som už o niečo menej pochyboval.
Reply on: TomJ #153069:
Čo tak zapojiť trošku rozumu ? Google or stranka sor.cz
Reply on: zakaznik #153053:
V diskusii pod článkom sa píše, že Google Astry už parkovali pred Gate One hotelom. Tak chodťe fotiť, šotouši! ?
Reply on: m@rtin #153060:
Aký je rozdiel medzi BN12 a NB12?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.