Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #151423:
Boze, to je idiot!
"V lete je v MHD teplejšie nielen pre vyššie teploty, ale aj pre redší prázdninový grafikon, ktorý začal platiť minulý týždeň. Spoje jazdia menej, v špičke sú plné."
Reply on: Mikimaus #151424:
b) naplnesudrahe - už existuje cca 15 rokov a to pri TAM BUS-e 3700... ?



Keď sme pri tom tak ako je možné, že v premávke je veselo zaradený TEDOM, z ktorého na cestujúcich kvapká - niekedy priam až tečie! voda? Vždy keď ním cestujem (neviem či to nemá náhodou viacero TEDOM-ov aj) veselo "prší" na cestujúcich. ? ?
Reply on: luky133 #151423:
Takze k §11 klimatizaciabybolavbratislaveneucinna pribudne pismeno a) autobusymajupotomvyraznevyssiuspotrebu , mozno coskoro pribudne aj pismeno b) naplnesudrahe a c)kvapkaztohovoda
http://bratislava.sme.sk/c/5453255/nove-autobusy-vraj-zdrzala-administrativa.html

"Plne klimatizovaných je deväť Mercedesov, niektoré Sory podľa Kaveckého klimatizáciu majú a niektoré nie.

Dôvodom jej chýbania sú vraj náklady. „Autobusy majú potom výrazne vyššiu spotrebu,“ vraví hovorca."

Takže preto nekúpili do 10 SOR-ov klimatizáciu... To už horšiu výhovorku si nemohli vymyslieť? ? ?
Reply on: no.ev.di. #151419:
lebo v BA je najťažšie niečo natiahnuť cez most... potom sa ťa môžem rovno spýtať - načo bude dobrá elina, ktorá bude mať v Pe 3 zastávky?
súhlas s #151420
Reply on: no.ev.di. #151419:
Ale potom rozsirit Tbus trat z toho kusku je lahsie 🙂
Reply on: kecho #151416:
len na čo bude dobrý taký t-bus čo bude mať v Petržke len 3 zastávky?! Teda ak sa konečná Ovsište ako zastávka počíta, keďže je asi tak 50-60m vzdialená od Ovsištského námestia a možno 1% cestujúcich z tej lokality tam nastupuje, inak všetko vystúpi a nastúpi pri DK Ovsište.
Reply on: MatejBA #151415:
z Dúbravky by začínali dve linky s intervalom 4/5/5//10, jedna by šla cez KV, druhá cez Patrónku a od obratiska v Karlovke by sa pripájala ďalšia linka s intervalom 4/5/5//10. Čo som robil ja návrh a bol celkom dobrý tak som mal 4 linky cez KV, dve tam končili a mali intervaly 8//15, pričom L7 (ako dnešná L17) mala interval 8/-/8//- čiže v sedle jazdilo do KV o 2-3 spoje na hodinu menej čo by si nikto nevšimol, keďže eliny nejazdia v sedle až tak využité a potom poobede by to bolo zlepšenie z terajších 25spojov na 30 a s tým návrhom jednej linky 24spojov. Síce dokopy by to s terajším stavom dávalo o jeden spoj na hodinu menej ale poobede je špička znesiteľnejšia. Víkendy by dopadli takto : súčanosť 15 spojov/h, môj návrh 12spojov/h (s 15min int.) a 1linka/1radiála (pri 10 min, cez KV dve linky, jedna pokračuje do Dúbravky) tiež 12 spojov/h.
Reply on: Majo #151367:
Ešte je tam, že "... - Saratovská - M. Scheidera Trnavského - Karloveská - ..."
Reply on: no.ev.di. #151405:
"cez Ovsište z Apolla by mohol ísť trolejbus" niežeby "mohol" ale on aj "mal" ísť Tbus cez Apollo.
nepamätáš si na výroky realitného magnáta gyurkovszkeho pri otváraní Apolla, že "most je pripravený na natiahnutie trolejového vedenia"...?
a ak ma pamäť nekjlame, tak mal ísť minimálne v trase apollo-euba-gettingova-ovsište/konečná/
a ak si ešte dobre pamätám, poslanci magistrátu už raz neschválili návrh dpb na zatrolejovanie...
Reply on: no.ev.di. #151412:
Neviem, ci zrovna pre karlovesku (A dubravsku) radialu by bol vhodny interval 4/5/5/10 - teraz mas (ak berieme 6 liniek rano a celodenny interval 12 minut a neberieme do uvahy to, ze niektore linky koncia skor) tak to mas 2/2,4/2,4/4 iba na KV radiale 😉 a ty navrhujes zdvojnasobit interval - to by ti potom system 1 el 1 rad asi moc nepomohol 🙂
Reply on: Martin Fundárek #149004:
Síce neskoro, ale predsa reagujem na tento príspevok. Oneskorenie je spôsobené tým, že mi to nedalo a v knižnici som si ešte raz pozrel ten článok. Úprava ČR spôsob vymáhania osobných údajov v r. 1998 vôbec neriešila. Z toho teda vyplýva, že ako teraz u nás, tak ani vtedy v ČR otázka "zadržania" cestujúceho nebola v zákone riešená. Preto sa dá s pomocou právnických vedomostí daný článok považovať za bernú mincu nášho súčasného stavu. Autor toho článku síce chválil vtedajšiu úpravu v našom zákone o cestnej doprave, no ako ukazuje prax, táto naša úprava je nedostatočná.
Reply on: Petto #151409:
Tak električka by bola najlepšia, ale t-bus cez nábrežie cez Staromestskú na Nám. 1. mája by tiež nebol na zahodenie. Najmä ak by sa v budúcnosti zatrolejoval Lamač (trolejbusová 30) a zriadila by sa trolejbusová 32.
Reply on: Petto #151411:
tiež neviem načo chodia električky v takom počte (čo sa týka liniek) a v druhom rade tak hustom teda. Keby sa podarilo v budúcnosti (dosť vzdialenej) presadiť návrh 1 linky na 1 riadálu, tak by som to zhrnul do intervalu 4/5/5//10. Podľa mňa by mal byť interval v poobednej špičke slabší ako v rannej, teda tak ako to je u nás u každej t-bus linky a u väčšiny a-busov. Pár rokov naspäť bola cez leto výluka v Ružinove. Keď to prerátame podľa prádzninovej kapacity (L8+9+14) 640+880+640=2160 os/h (= 19,636 spojov vykonaných kĺbovým a-busom) a ak sa dobre pamätám, tak X14 premávala v intervale 6min = 10 spojov/h = 1100 os/h. Tak ma napadá otázka, že prečo sa tak vyhadzujú peniaze na jazdy prázdnych električiek. Chápem, že nemôžem čakať plné spoje pred 6ráno alebo po 20 a treba ponechať nejaký interval ale plytvanie vzkm len pre spojenia odvšadiaľ všade a ešte k tomu s takým sprostým intervalom je choré ?
Reply on: no.ev.di. #151410:
Nato, že chodili abusy redšie ako vsetky eliny dokopy, tak uplna pohoda, kto vie co by to spravilo zajtra ? ? ?
Ako zvládala náhradná doprava za električky nápory cestujúcich do KV a Dúbravky?
Reply on: no.ev.di. #151408:
Taka elina na CSU namiesto 31/39 by teda kapacitne pomohla riadne , otazne je ,ako by sa tam tocila uz teraz je to obratisko malinke. Tbus by neriesil nic - pochybujem ze by sa spravil subeh tbusov a elin po nabrezi - okrem toho zamena abusu za tbus na 31/39 by kapacitne nic nepomohla, ekologicky uz tiez velmi nie, ved skoro vsetky nove busy su uz EURO5 ci EEV. Jedine ak spojenie CSU trolejmi s patronkou ,ale to je tiez podla mna malo vyznamne.
Na letisko by bolo fajn potiahnut kable a bola by tbusova 61.
Reply on: Petto #151407:
no kam ešte okrem Trnávky a Lamača môžeš t-bus rozšíriť? Možno na Tomášikovu, Vlčie hrdlo a na Slávičie údolie kde vraj v hre aj električka.
Reply on: no.ev.di. #151405:
Tbus by mohol ist ,ale su to vsetko len nase navrhy - v praxi nerealizovatelne , lebo DPB, jedine co dostane Petrzalka je podla mna elektricka ,inak bude az do svojho konca vylucne odkazana na abusy - toť moje vestenie ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.