Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #151410:
Nato, že chodili abusy redšie ako vsetky eliny dokopy, tak uplna pohoda, kto vie co by to spravilo zajtra ? ? ?
Ako zvládala náhradná doprava za električky nápory cestujúcich do KV a Dúbravky?
Reply on: no.ev.di. #151408:
Taka elina na CSU namiesto 31/39 by teda kapacitne pomohla riadne , otazne je ,ako by sa tam tocila uz teraz je to obratisko malinke. Tbus by neriesil nic - pochybujem ze by sa spravil subeh tbusov a elin po nabrezi - okrem toho zamena abusu za tbus na 31/39 by kapacitne nic nepomohla, ekologicky uz tiez velmi nie, ved skoro vsetky nove busy su uz EURO5 ci EEV. Jedine ak spojenie CSU trolejmi s patronkou ,ale to je tiez podla mna malo vyznamne.
Na letisko by bolo fajn potiahnut kable a bola by tbusova 61.
Reply on: Petto #151407:
no kam ešte okrem Trnávky a Lamača môžeš t-bus rozšíriť? Možno na Tomášikovu, Vlčie hrdlo a na Slávičie údolie kde vraj v hre aj električka.
Reply on: no.ev.di. #151405:
Tbus by mohol ist ,ale su to vsetko len nase navrhy - v praxi nerealizovatelne , lebo DPB, jedine co dostane Petrzalka je podla mna elektricka ,inak bude az do svojho konca vylucne odkazana na abusy - toť moje vestenie ?
Neda mi nepodakovat DPB za vyluku elektriciek do KV + Dubravky, takto bolo spojenie abusami s centrom o nieco rychlejsie bez "preferencie" ako elinami s "preferenciou - nebolo to len rychlymi sofermi na X4 ?
Reply on: Petto #151404:
čo sa týka t-bus do Petržalky, tak by t-bus mohol ísť cez Einsteinovu, Rusovskú cestu a po trase L99 do Ovsišta, rovnako cez Ovsište z Apolla by mohol ísť trolejbus v trase L68. V trase L93 kľudne a tiež po Betliarskej čiže by ešte mohla byť jedna konečná buď na Antolskej alebo na Jasovskej. L94 by som po dostavbe el. trate riešil iba ako špičkovú a-bus linku, L93 by premávala v intervale 4/7-8/5//7-8 a L94 by ju v špičke prekladala do polovičného intervalu. L68 by mala interval detto ako L68. Po dostavbe el. trate do Petržalky stratí L94 význam pre časť ľudí, ktorí cestujú na Kollárovo nám., a okolie Vazovovej.
Reply on: pato922 #151401:
Obyvatelia DNV by ti za tbusovu 21 "podakovali" ? Z expresu by si urobil obslužnú linku teda aspon v centre. A robit tbusovu trat pre nejaku malu mestsku cast ako Zahorska Bystrica mi pride neefektivne , trol.trat by bola ked tak efektivna do Lamaca ( 30 + 63 ) i Petrzalky ( 93/94 )
Reply on: pato922 #151401:
lenže kapacitne máš t-bus to isté ako a-bus. Keby mi bola u prdele kapacita, tak by som si nerobil ťažkú hlavu a povedal rovno : "zatrolejovať trasu L83" a hotovo. Lenže zober si, že 1klbák = T3, čiže ak L34+83 spravia ráno 15 spojov, v sedle 8, poobede 12 a cez víkend 5, tak by to zvládli súpravy T3 v počte 7-8 spojov/4/6//2-3. Určite by som to ale nenavrhoval keby tam mala električka takto mizerne premávať, čiže by som zrušil/oslabil L21, resp. ju zlúčil radšej s L25 a spravil z toho linku typu 59, resp. 92 a posilnila by sa L20 a 22 ako odvoz k električkám. Keby to prebralo L21 ešte aj, tak by električka v trase Dúbravka - Polianky - Patrónka - Pražská - Hl.st. - ... mohla premávať v intervaloch 4/5/5//10. Pre porovnanie kapacity L21/34/83 vs. električka :
2970/1320/2200//880 vs. 3300/2640/2640//1320
Reply on: N/A #151396:
Nemám s tým oznamom žiadny osobný problém, len kacka vyhlásila súťaž, kto v ňom nájde najviac chýb, tak som sa zapojil. Každopádne je to vizitka DPB... A znalosť pravopisu nie je žiadna odbornosť, mal by ho ovládať každý, predovšetkým ale ten, kto má v náplni práce niečo oficiálne písať.

Re #151399 TeBeCe: Sakra. ? Ale inak keďže tam chýbajú až 2 písmená, domnievam sa, že to nebol ani len preklep, ale dotyčný si myslí, že sa to tak píše. ?
Reply on: no.ev.di. #151400:
ano pokračovať z rozvojom trolejbusových traty ak by sa do záhorskej bystrice ťahal trolejbus potom by sa mohlo pokračovať až do malaciek z výstavbou a sad autobusy by sa nahradili trolejbusom a aj taka linka 37 a potom by mohla ist trat aj do devinskej a 21 by bola trolejbusova je to podla mna lahšie rozširovať trolejbusy ako električky
Reply on: AAA #151354:
? dobre to znie. Kiežby sa takú trať podarilo postaviť v budúcnosti, myslím že by dobre riešila kapacitu spojení Dúbravka/DNV/Lamač - centrum, aj keď pre Lamač by som skôr počítal s trolejbusmi ako s tým, že budú Lamačania prestupovať na električku na Patrónke, alebo cestovať L23 (posilnenou v úseku Dúbravka - Lamač) do Dúbravky na električky.
Reply on: Majo #151367:
a taka chyba ako "meských lokalít" ti unikla ?
Tak neviem kto má na starosť koordináciu dopravy v mhd, ale je to génies to čo spravil tento víkend tak to snímam pred debilom klobúk dole.
Reply on: N/A #151396:
Aj ked skolkarske vyjadrovanie na mieste ako je informacia o vyluke nepovazujes za problem, myslis si ze kazdy kto si vsimne elementarne gramaticke chyby je "odbornik"?
Reply on: Majo #151367:
Ty mas ale problemy.Ty si tusim odbornik na vsetko.
Reply on: luky133 #151389:
Na toto reagovali aj vodiči liniek 32 33 a 133 a na mieste kde bol na fotke tedom si odfotili 2-3 parkujúce igk, zvyčajne v rôzne dni sa tam opakovali tie isté autá, postúpili to vedeniu a tušim aj K-veským novinám či toto už nevadí vo výhľade a teda je tok ok, alebo či pán Varga nie je majiteľom niektorých z tých áut... ? ?
Reply on: MatejBA #151393:
nebu)d trochár, daj tam rovno CapaCity + na zvýšenie prepravnej kapacity v špičke aj 1512 prípadne aj TAMy ?
Reply on: Hug0 #151392:
Ja navrhujem stare zname "Za Slovensko, za Tatry, Rusim linku 33 (a zahustime 133, dame aj cez vikend a pocas sediel, dame tam 18m busy)" ?
Reply on: luky133 #151389:
Tento problém som si všimol aj ja preto navrhujem vrátiť DD do roku 2005. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.