K LINKE 82
Nechápem prečo nemohla ísť v jednom smere po Viedenskej ceste (keďže tá je jednosmerná) a Divadlo Aréna by mala iba ako priebežnú konečnú. Späť by išla okolo Auparku, kde by tak ako 184-ka vyšla hneď na Nový Most.
Na Viedenskej ceste mala totiž kedysi ex-linka 82 niekoľko zastávok na znamenie (napr. aj pri zadnej časti Incheby). Im táto nová 82-ka vôbec nepomôže.
Na kerú Máriu tam pôjde obchádzkovo cez zastávky Dvory, Hálova, Jungmannova, Farského?
Nechápem prečo nemohla ísť v jednom smere po Viedenskej ceste (keďže tá je jednosmerná) a Divadlo Aréna by mala iba ako priebežnú konečnú. Späť by išla okolo Auparku, kde by tak ako 184-ka vyšla hneď na Nový Most.
Na Viedenskej ceste mala totiž kedysi ex-linka 82 niekoľko zastávok na znamenie (napr. aj pri zadnej časti Incheby). Im táto nová 82-ka vôbec nepomôže.
Na kerú Máriu tam pôjde obchádzkovo cez zastávky Dvory, Hálova, Jungmannova, Farského?
Peon
Plne súhlasím.
Dodávam sprostredkovaný postreh zo začiatku tohto týždňa pri 23-ke (tam však pri VW nadväzuje jedna 23 na inú 23 a je to uvedené priamo v CP). Poobede smer Dúbravka/Lamač nadväzujúci autobus neviem či odišiel skôr alebo tam nebol. Tá prvá 23-ka meškala cca 2 minúty.
Na podnet niekoľkých nespokojných cestujúcich vodič prvej 23-ky (ktorá mala mať pri VW prestávku) kontaktoval dispečing a ten prikázal pokračovať v jazde (do Dúbravky určite - predpokladám, že až do Lamača).
Je mi ľúto vodiča, ktorý tak prišiel o svoju prestávku, ale oceňujem prozákaznícky prístup DPB. Zaujímalo by ma, či sa to potom nejak doriešilo záložným vozidlom - alebo vodičom?
----
V septembri 2009 došlo k podobnej situácii, vtedy však cestujúci zostali pri VW bez náhrady. Moja príbuzná vtedy podala sťažnosť, ktorá bola uzatvorená ako opodstatnená. Vyberám z nej:
"S obsahom Vašej sťažnosti bol oboznámený vodič autobusu linky č. 23/7 ktorý uviedol, že úplne zabudol na to, že vo vyššie uvedenej zastávke má počkať na prípoj linky č. 23/1.
Konanie vodiča hodnotíme ako porušenie pracovných povinností, na základe čoho bol prísne napomenutý s tým, že v budúcnosti pri podobnej sťažnosti už budeme postupovať prísnejšie a to znížením jeho výkonnostnej odmeny.
Zároveň sme prijali také opatrenia, aby k takýmto pochybeniam už nedochádzalo. Vodiči sú povinní čakať 3 minúty a v prípade že spoj nepríde, musia ihneď informovať dopravný dispečing a riadiť sa jeho pokynmi."