Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #150689:
Mala pripomienka k prestupu 70/91. Neviem odkial mas casy ze L70 je pod mostom o 5:09,29,49... ked zo zastavky Mileticova odchadza o 5:01,21,41 a na grafikone ma 9 minut, cize pod mostom by mala dorazit o 5:10,30,50...
Sestra pravidelne cez vikendy brigaduje v OC Danubia a vyzuiva toto spojenie. Viac krat sa jej vsak stalo, ze hlavne v sobotu L70 meskala 3 minuty a pripoj L91 uz nestihla.
Celkovo je L70 velmi, ale velmi zle riesena, kedysi som na nu pisal pravidelne kazdy stvrtrok staznosti a skoro vobec to nepomohlo. Len to, ze uz aspon zpod mosta nemeska na prvu zastavku. Inak to s nou ide dole vodou. Mensia kapacita a predlzene intervaly... Inak pravidelne som chodieval L71/70 asi 10 rokov a cas z domu do skoly sa mi predlzil za tu dobu asi o 30%. Kedysi sa v pohode dalo zvladnut Mielticova-Laftranconi za 12 minut, co je dnes uplne nepredstavitelne, dnes tak mozno za 15-16min pri dobrej konstalacii hviezd.
Reply on: no.ev.di. #150689:
87 sa Ti v sedle musí obojsmerne prekladať so 78 (dnes sa prekladá) (teda úsek Toryská - Astro), ďalej neviem ako v sedle ale cez víkend ide 87 z Ovsišťa pár min po prejazde 98 (presptup z nej ako náhrady bývalej 97) , takisto príchod na Ovsište má pár min. pred 98.
A cez víkend kebyže je smer PB tak isto, tak 74 stojí vo Vlčom Hrdle pol hodinou, čo je oproti dnešku voz naviac do výpravy a dvaja vodiči. Nevadí ani z hľadiska vzkm, počtu vozov a vodičov... ale máš zbytočne 1 poradie naviac, všetky 3 by viac stáli ako jazdili, teda to sú jalové časy (platy). Možno 87 detto voz naviac...ďalší 2ja vodiči... a to len preto, aby vo Vlčom hrdle boli IDEÁLNE preklady... až takú prioritu to nemá a ani nikdy mať nebude ?
Reply on: barack40 #150688:

ja načrtnem ako by mali vyzerať odchody v jednotlivé časy

Vlčie hrdlo - mesto :
70 : 00 12 24 36 48 / 00 15 30 45 // 00 20 40
74 : 08 20 32 44 56 / 10 -- 40 -- // 06 36
87 : 04 16 28 40 52 / 05 20 35 50 // 13 43

príchody Vlčie hrdlo (zo smeru mesto) by boli preložené detto ako odchody z V.H. na smer mesto - otázka : Je pre DPB taký problém toto hodiť do praxe, keď tuto ja amatér to napíšem? Je nejaký faktor o ktorom vedia len experti z DPB, pre ktorý by nemohli tie spoje uvedených liniek jazdiť takto? Viem, že je to oblasť nikoho, ale tých čo tam jazdia pravidelne by takýto preklad nezabil, ba myslím, že by ho ocenili keby sa im občas stal, že nestihnú svoju linku a nemusia tam vystáť dieru, teda mali by možnosť v sedle alebo špičke do 4-5min chytiť nasledujúci spoj do mesta.
Čo sa týka prestupu 70/91, tak je to cez víkend v pohode až na to ráno.
Príchody L70
5:09,5:29,5:49,6:04,6:19,6:34,6:55
odchody L91
5:00,5:30,6:00,6:20,6:40
- 1. čakanie 21min, 2.1min na prestup alebo 31min čakanie, 3. 11min čakanie, 4. 16min čakanie, 5. 1min na prestup alebo 21min čakanie, 6. 6min na prestup, 7. 5min na prestp = prvých 5 spojov L70 je na prestup na L91 absolútne na figu, ešte tých 11min cez víkend pri tretej L70 sa dá prežiť, však lístok platí cez víkend 90min
Reply on: no.ev.di. #150642:
K obsluhe Vlčieho hrdla: V zásade som spokojný, ale:

Zišlo by sa zabezpešiť, aby ten preklad 74/87 a raz do hodiny aj 74/87/70 cez víkendy aj fungoval, lebo mnohí vodiči jednoducho nečakajú na príchodiacu 74... Napr často sa stáva, že 87 sa so 74 stretne niekde za prístavným mostom, teda vodič vidí, že by mal vo Vlčom asi počkať na 74, ale prídem do Vlčieho a 87 je už tahet... To isté aj pri 70... Takže toto by sa zišlo spraviť, zaviesť nejaký systém, ktorý by vodičov upozornil, že ten-ktorý spoj ešte nedošiel, nech počkajú, alebo by sa pre začiatok mohli uplatňovať sankcie voči tým, čo jazdia na +1, +2 a podobne... V smere z Biskupíc s tým problém viac menej nie je, ale opačne...

Rovnako by sa zišlo počas víkendov posunúť interval 96 (tá snáď nie je s ničím v preklade, aby to vadilo), aby sa od nej/ na ňu dalo prestúpiť na Prístavnom moste smer Letisko z L70.

Ďalej by som posunul aj 99, pretože cez víkendy odchádza z Ovsišťa dve minúty pred príchodom 87, čiže ak sa chce niekto dostať na ŽST Petržalku, je to tragédia hlavne ráno, kedy má 70 iný interval (kvôli Slovnaftu) a nie sú prípoje pod mostom na 91...

Počas prac. dní by som v sedle spravil prípoje 87/70 aj v smere do Biskupíc, a samozrejme zamedziť úplne bežnému jazdeniu na +2 hlavne na 87...
Reply on: no.ev.di. #150680:
čo myslíš, prečo som tam dal tie smajly? 😉
Reply on: Padrex #150685:
Tak ma napadlo, že aké finančné skupiny sú napojené na Irisbus, Mercedes, MAN, Volvo, Solaris,... či aj u týchto výrobcov sú také praktiky, že im kšefty pretláčajú takéto "kontakty" alebo to len SOR potrebuje svoj low-cost podporovať od J&T
Reply on: no.ev.di. #150684:
mne je to jasne ?
Reply on: Padrex #150683:
medzi Solarisom a SORom je rozdiel jednak v kvalite a najpodstatnejší, že v Solarise nie je žiadna mafia, ktorá by mala dobre kontakty s politikmi na Slovensku. Je vôbec nejaká finančná skupina nacucnutá na Solaris?
Reply on: no.ev.di. #150682:
...odstavit vsetky SORky a uz nikdy ziadnu nekupit(tak ako to bolo zo Solarisom) ?
Reply on: Viliam22 #150681:
ja vyjadrujem ešte väčšie uspokojenie, že "neopotrebovaná" Únia sa do parlamentu nedostala ☺ jediná vec v čom sú možno neopotrebovaní, je taktika s akou vedia odr*ávať a kradnúť.

K tej SORke musím povedať, že vyhorelo to jak krabica od topánok ?
Reply on: kecho #150678:
"mesto si neželá"... hlavne, že je z Viedenskej cesty parkovisko pre autá ?
Takto som raz naháňal moje nákladné auto ale nie na bicykli ale pešo... 🙂 s tým rozdielom že ja som ho dobehol a za jazdy doň naskočil a zatiahol ručnú brzdu 🙂 http://www.topky.sk/cl/11/747030/Vodicovi-v-Prahe-usla-elektricka-nahanal-ju-na-bicykli-
Reply on: no.ev.di. #150677:
keď sa chceš pobaviť, (dnes by tie trasy boli asi navrhnuté inak, navyše vypadáva možnosť prejazdu cez Starý most), našiel som mail adresovaný dpb z 20.09.2005, vyberám arénu (variant 1 súvisel so zmenou konečnej 88čky na Kollárku):

Riešenie obsluhy Divadla Aréna je možné viacerými spôsobmi:
Variant č. 1) Zmenou trasy vybraných liniek č. 80: vybrané linky "80a" by v smere z Kopčianskej/Matadoru po zastávke Kremnická išli rovno na nadjazd a ďalej by zastavili na Viedenskej ceste (pod Novým mostom), pri Divadle Aréna a okolo štadióna Artmedie by išli do Auparku, kde by mali aj konečnú spolu s linkou 50. Rovnakou cestou by tieto vybrané linky 80a šli aj naspäť.
Variant č. 2) Vytvorenie nízkokapacitnej linky č. 81 s nasledovnou trasou
(obojsmerne): Nový most, Einsteinova, Viedenská cesta (zastávka pod Novým mostom), zastávka pri Divadle Aréna, Šafárikovo nám. a späť.
Variant č. 3) Vytvorenie jednosmernej priebežnej nízkokapacitnej linky č. 81 s nasledovnou trasou: Zochova, vytvorenie zastávky pri Hlavnej pošte na nám SNP., cez Šafárikovo nám (bez zastavenia), Divadlo Aréna, Viedenská cesta, Einsteinova, Zochova. Prípadne s konečnou zastávkou pod Novým mostom, odkiaľ by išla na Zochovu.
Variant č. 4) Vytvorenie nízkokapacitnej linky č. 81 s nasledovnou trasou
(obojsmerne): Šafárikovo nám, Divadlo Aréna, Viedenská cesta, Einsteinova, Zochova, Kollárovo nám.
Variant č. 5) Vytvorenie nízkokapacitnej jednosmernej linky č. 81 s trasou:
Viedenská cesta, Divadlo Aréna, Farského (pri TPD), Hálova, Záporožská, Kremnická, Viedenská cesta.

takže skoro trafili tú 5ku 😉

a výňatok z reakcie dpb k tomuto dňa 18.11.2005:
"a premavku linky MHD na Viedenskej ceste si mesto nezela, ? nakolko ide o skludnenu rekreacnu zonu ? a v konecnom dosledku to je nasyp dunajskej protipovodnovej hradze."
Reply on: luky133 #150674:
no dúfam, že ten starý chren Ján Sandtner nebude kandidovať a taktiež nikto z KDH, to je strana, ktorá mi lezie na nervy len o niečo menej ako Smer ?

Re #150676 kecho: Mohli L82 nasmerovať tam kam nič nepremáva, teda zaviesť obsluhu novej oblasti. Tak ma napadlo, že mohli zrušiť L180 a zaviesť L82 v trase Cintorín Petržalka - Kúp. Matador - ŽST Petržalka - Dvory - Einsteinova - Sad J. Kráľa - Divadlo Aréna. Kapitulský dvor by bol obsluhovaný teda od 6 do 23, jazdili by tam SORky (aj keď by možno postačil aj minibus) a malo by to aspoň ako taký význam. Pri ŽST Petržalka by bol prestup z L80 a 99, na Dvoroch (83,84,91,93,94 a 191) a Einsteinovej (80,88,92 a 901)ďalšia možnosť prestupu.
Reply on: kacka #150671:
ešteže si to vysvetlila, lebo som pozeral ako puk, že kde to je 🙂
Re #150672 pato922: ? to je choré... načo int. 20, keď 1/ aréna funguje až večer 2/ak chce ísť niekto z Pe do sadu busom, tak sa musí odviezť cez mesto ? keď už, mohli dať konečnú "na parkovisku pod starým mostom" ako kedysi 128 a spraviť napr. trasu Dostihová dráha-Starý most obojsmerne a stiahlo by to "nevládnych ľudí" (viď kačín linka) z hraničiarov aj z farského... možno by tam bol problém so sociálkami, tak potom by namiesto dostihovej mohla ísť z hraničiarov do ovsišťa/technopolu
Re #150673 x-RM-x: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2f262e29ef2f262e29
Re #150675 MEG0: predsa "vymenil opotrebovaných politikov" tým, že sa so spolupáchateľmi nedostal do nrsr 😉
Reply on: luky133 #150674:
A zahradkar co spravil pre KV?Okrem toho ze zneuzival /vyuzival/svoju poziciu v DPB a dal vam linky a nove busy ?
http://bratislava.sme.sk/c/5427910/kandidati-na-starostu-sa-vynaraju.html

Záhradník asi nebude kandidovať na starostu a ani na primátora... ? Zaujímalo by ma kto teda bude v ponuke pre KV nakoľko Hanulíková a Hollý nič pre KV nespravili (okrem výstavby)... ?
Neviem kto ma na starosti tuto stranku a hlavne cestovne poriadky ale ma tam minimalne dve chyby v dvoch nocakoch a to jest N93 a N95 lebo odchod zo stanice je aj 4.30 a nie ako tam je napisane ze posledny spoj ide 3.30 riadna blbost lebo oba nocaky maju ukoncenie 05.12 neviem co by dovtedy robili vsak prosim o napravu
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/na-muchovo-opat-linka-78-arena-ma-spoj.html?page_id=169108
Pokiaľ ide o hluchú zónu verejnej dopravy v okolí divadla Aréna a Viedenskej cesty, dopravca
informoval, že od začiatku prázdnin
tam zriaďuje osobitnú linku. Jej trasa bude viesť od divadla Aréna, popri Sade Janka Kráľa na Farského do Petržalky a cez Dunaj sa vráti pod Nový most. Linka bude jazdiť bude v dvadsaťminútových intervaloch.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.