Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tie fotky z Ukrajiny
Reply on: luky133 #147430:
projekty na území Bratislavy možno financovať iba z Kohézneho fondu, pre ten platí pomer 85 : 15 - zdroje fondu + národné zdroje : zdroje konečného príjemcu,
pri posudzovaní žiadosti môže byť rozhodnutie o pomoci v pomere 50 : 50, záleží aj od toho, ako vyhodnotia jednotlivé technické zariadenia, či sú budované iba pre túto trať, alebo či budú využiteľné aj pre aktivity mimo posudzovaný projekt,
pred schválením konečný príjemca finančnej pomoci bude musieť preukázať zdroje v rozsahu rozhodnutia o podieloch, inak bude žiadosť zamietnutá
Reply on: 810zssk #147436:
41 nahradia asi na trase Hl. St. - Prazska - Hrobonova - Amfiteater - Budkova a 147 potiahnu po trase "ex" 41 po amfiteater 🙂 (to je uveritelne :D)
Reply on: Jezo #147427:
Viem si este predstavit ze ten trolejbus ciastocne nahradi 84/184 (hoci je to trochu hlupost), ale absolutne si neviem predstavit ako nim chcu nahradit 41ku...
Reply on: no.ev.di. #147429:
Ked uz to nema byt naraz tak NAJPRV tarifa, potom linkovanie atd.
Reply on: S499.1023 #147433:
Ano pomylil, sorry.

Kazdopadne, princip plati 🙂
Reply on: vlado13 #147428:
Len či si kolega Zlošuk nepletie Circusy ? ?
Reply on: no.ev.di. #147424:
Nezadupem, kašlem na teba, nech tu OD ZÁKLADU vysvetľujú iní, keď na teba sa vedomosti nechytajú.
Reply on: no.ev.di. #147429:
len mam taky dojem, ze im zamietli projekty, kvoli neuplnosti podobne ako elektrickovu preferenciu na racianskej radiale ..

kazdopadne mapy a podkladu su tu..

http://eia.enviroportal.sk/detail/trolejbusova-trat-prazska-hrobonova

a tu ku dalsim tratiam

patronka / vojneska nemocnica

http://eia.enviroportal.sk/detail/trolejbusova-trat-patronka-vojenska-nemocnica

dlhe diely

http://eia.enviroportal.sk/detail/trolejbusova-doprava-bratislava-dlhe-diely
Reply on: no.ev.di. #147429:
Ak by si čítal dôsledne tak sa dozvieš, že s fondov. A tých 5% čo musia dať prestavuje len 134 000€ čo je menej než cena kĺbového autobusu. ?
Reply on: Jezo #147427:
a odkiaľ na to zoberú peniaze? však niesú peniaze ani na pár nových SOR NB 18 CITY ?

Re #147426 Ike: Naraz?! To ešte bude v programoch na niekoľko volebných období. Ja som za to aby sa aspoň nejaká organizácia a poriadok do toho dostal a potom už len potichu bez omieľania to 2-3 roky pripraviť tarifu, vybavenie a techniku na to (označovanie liniek). Za ten čas čo sa to sľubuje by mohla celý ten dokument ovládať polovica ľudí v BSK. ?
Reply on: 810zssk #147413:
info o návšteve z hľadiska času je prekvapivé,
článok bol uverejnený 3. nov. 2009,
križovatku po zmene slávnostne otvoril primátor - starosta Londýna 2. nov. 2009,
Mesto chce novú trolejbusovú trať v Horskom parku
http://bratislava.sme.sk/c/5313214/mesto-chce-novu-trolejbusovu-trat-v-horskom-parku.html
Nebolo to tu uz? Tie peniaze su uz schvalene? Lebo z odkazov co tu boli som pochopil, ze si maju o ne znova poziadat.
Reply on: no.ev.di. #147424:
To by bolo ako kupovať si osobný automobil po súčiastkach... netreba vymýšlať teplú vodu... Nech je tto pekne naraz 🙂
Reply on: no.ev.di. #147424:
Len by si 50 ludi naraz kupovalo nadvazny listok, pohodaaa.. najma ked by bus meskal a vlak isiel o 2 min.
Reply on: S499.1023 #147420:
preto, že myslíš, že by preplácali, resp. by ich cesta vyšla drahšie? Neviem prečo, ale ak myslíš, že by platili viac tak oponujem. Príklad : Cestuješ napr. z dediny Gajary, teraz myslím tam chodí z BA autobus. Človek si kúpi raz lístok, platí dajme tomu 3€, takto by platil autobusom cestu Gajary - Malacky,žst. a tam by si kúpil lístok na vlak Malacky - BA, takže by platil cca to isté, možno aj menej (teraz som našiel ceny od 1,70 do 1,20). Pričom by sa zaviedli tzv. týždňové lístky aby si človek kúpil lístok raz (v pondelok) na celý týždeň a to isté na autobus. Je toto taká tragédia? Si zober, že kým títo trotli sa dokopú k jednotnému označovaniu liniek a plus ešte tarife, tak to IDS bude tak za 10 rokov. Takto by to bolo bez tarify a označovania, ale bol by v tom aspoň ten systém a základná filozofia IDS. Prosím, nezadup ma pod zem, ďakujem. ?
Reply on: vlado13 #147405:
Na križovatku bez CSS to asi nie je vhodné, súhlasím.
Reply on: drink #147393:
No neviem, či je to zrovna bezpečné, ak sa tam chodci motajú pomedzi autá.
Reply on: 810zssk #147417:
Tak isto ako v autobusoch Škoda 706 RO a RTO a iných tej doby, ktoré mali dvere umiestnené tak isto - lístky predával sprievodca. Predaj lístkov u vodiča začal u ČSAD až s nástupom Setrightov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.