Viem si este predstavit ze ten trolejbus ciastocne nahradi 84/184 (hoci je to trochu hlupost), ale absolutne si neviem predstavit ako nim chcu nahradit 41ku...
a odkiaľ na to zoberú peniaze? však niesú peniaze ani na pár nových SOR NB 18 CITY ?
Re #147426 Ike: Naraz?! To ešte bude v programoch na niekoľko volebných období. Ja som za to aby sa aspoň nejaká organizácia a poriadok do toho dostal a potom už len potichu bez omieľania to 2-3 roky pripraviť tarifu, vybavenie a techniku na to (označovanie liniek). Za ten čas čo sa to sľubuje by mohla celý ten dokument ovládať polovica ľudí v BSK. ?
info o návšteve z hľadiska času je prekvapivé,
článok bol uverejnený 3. nov. 2009,
križovatku po zmene slávnostne otvoril primátor - starosta Londýna 2. nov. 2009,
preto, že myslíš, že by preplácali, resp. by ich cesta vyšla drahšie? Neviem prečo, ale ak myslíš, že by platili viac tak oponujem. Príklad : Cestuješ napr. z dediny Gajary, teraz myslím tam chodí z BA autobus. Človek si kúpi raz lístok, platí dajme tomu 3€, takto by platil autobusom cestu Gajary - Malacky,žst. a tam by si kúpil lístok na vlak Malacky - BA, takže by platil cca to isté, možno aj menej (teraz som našiel ceny od 1,70 do 1,20). Pričom by sa zaviedli tzv. týždňové lístky aby si človek kúpil lístok raz (v pondelok) na celý týždeň a to isté na autobus. Je toto taká tragédia? Si zober, že kým títo trotli sa dokopú k jednotnému označovaniu liniek a plus ešte tarife, tak to IDS bude tak za 10 rokov. Takto by to bolo bez tarify a označovania, ale bol by v tom aspoň ten systém a základná filozofia IDS. Prosím, nezadup ma pod zem, ďakujem. ?
Tak isto ako v autobusoch Škoda 706 RO a RTO a iných tej doby, ktoré mali dvere umiestnené tak isto - lístky predával sprievodca. Predaj lístkov u vodiča začal u ČSAD až s nástupom Setrightov.
no.ev.di.