info o návšteve z hľadiska času je prekvapivé,
článok bol uverejnený 3. nov. 2009,
križovatku po zmene slávnostne otvoril primátor - starosta Londýna 2. nov. 2009,
preto, že myslíš, že by preplácali, resp. by ich cesta vyšla drahšie? Neviem prečo, ale ak myslíš, že by platili viac tak oponujem. Príklad : Cestuješ napr. z dediny Gajary, teraz myslím tam chodí z BA autobus. Človek si kúpi raz lístok, platí dajme tomu 3€, takto by platil autobusom cestu Gajary - Malacky,žst. a tam by si kúpil lístok na vlak Malacky - BA, takže by platil cca to isté, možno aj menej (teraz som našiel ceny od 1,70 do 1,20). Pričom by sa zaviedli tzv. týždňové lístky aby si človek kúpil lístok raz (v pondelok) na celý týždeň a to isté na autobus. Je toto taká tragédia? Si zober, že kým títo trotli sa dokopú k jednotnému označovaniu liniek a plus ešte tarife, tak to IDS bude tak za 10 rokov. Takto by to bolo bez tarify a označovania, ale bol by v tom aspoň ten systém a základná filozofia IDS. Prosím, nezadup ma pod zem, ďakujem. ?
Tak isto ako v autobusoch Škoda 706 RO a RTO a iných tej doby, ktoré mali dvere umiestnené tak isto - lístky predával sprievodca. Predaj lístkov u vodiča začal u ČSAD až s nástupom Setrightov.
No vidíš že nie... a inak sa to posúva už od marca 2007 ? Ale teraz už to chcú spustiť ako veškere všetko. Ale už naozaj je nenormálne to cestovanie len odtiaľ do Bratislavy: ked chcem isť vlakom do Senca, tak pravdaže v tom momente, ako príde vlak odíde moja linka. Ráno takisto , preto ani necestujem so Slovak Lines.
Koľko sa to posúva už? 2 roky? Nemohli aspoň zatiaľ spraviť to linkovanie a intervaly bez číslovania BID a tarifného systému a potom keď by sa systém osvedčil skúšobne tak zaviesť aj tarifu a oblastné číslovanie liniek?!
Celkom zaujimave. Je pravda, ze ked som tam bol naposledy (november) tak sa tam prechadzalo dost zlozito, ale nie som si isty ci budem vyuzivat tieto diagonalne prechody, alebo budem dalej radsej chodit po povodnych, vyzera to cudne ?
no.ev.di.