Reply on: vlado13 #146306:
nechápem pár veciam čo si napísal : príjazd od Patrónky s ľavým odbočením nebude kam dať na povrchu, jedine do iného tunela (nižšie o úroveň pod odbočenie pre busy), čo je dosť nereálne a ekonomicky nevýhodné, navyše náhrada L34 a L83 by sa tým nedosiahla, prestupovať by bolo možné za podmienky ich presmerovania na hl. stanicu, čo by asi veľkej časti cestujúcich, ďalšie busy by zahlcovali priestory otočky na 1 PP a premávku na Žabotovej, ktorá aj bez nich bude novou tepnou"
- od Dúbravky po predstaničné nám. by električky kopírovala linky 34 a 83, odtiaľ by premávala ešte L93 na Hodžovo nám
- keď už by sa odbremenila Pražská prejavilo by sa to aj na Štefánikovej, takže by sa dala obnoviť električková trať
- aj keby existovala aj naďalej len električková trať na Štefanovičovej tak na Predstaničnom námestí by sa dalo prestúpiť na bus, či t-bus linky smerom na Hodžovo nám.
- nechápem aký príjazd od Patrónky s ľavým odbočením a kam vlastne by nebolo kde dať? Myslíš odbočku na Kramáre? Posunulo by sa to o jeden pruh doprava, načo tam musí byť 5 pruhov vlastne?
- navyše niesom si istý, či by bol počet autobusov v obratisku pri Hl.st. taký horibilný, keďže by sa dali robiť priebežné linky bez ukončenia na Hlavnej stanici.
N/A