Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #145870:
na čo terminál na Molecovej? Len tam treba "terminál"?! Ľudia tam majú prejsť cez dva prechody kúrnik šopa a to je akože neprimerané?! Sa pozri cez koľko prechodov prechádzajú ľudia na Farského z L84/99 keď prestupujú na L95! ? vysrať sa na celý terminál. Robiť ho len preto, že niekto je hore riťou z toho, že musí prejsť cez dva malé prechody pre chodcov je choré na rozum. Choď sa pozrieť na Račianske alebo Trnavské mýto... Napr. taký prestup z Račianskych električiek na t-bus 210 alebo bus 21... koľko prechodov prejde ten človek a aká to je vzdialenosť.
Reply on: Petto #145866:
počul som aj také, že dakto čo tam šiel robiť s 15TrM ZV tak keby nerobil odchod na L33, tak by si to nikto ani nevšimol, že tak prázdny bol... Všetko sa cpe do L133 ? to radšej mohli vybudovať trolejbusovú trať k TESCU Lamač a do Lamača, než na DD, kde to očividne stráca zmysel.
*Bratislava - Brífing k mimoriadnej bezpečnostno-kontrolnej
akcii DPB, a.s., zameranej na neprispôsobivých cestujúcich bez
platného tarifného vybavenia v MHD v Bratislave sa bude konať o 07.15 h. na zastávke MHD Fatruny, Ivánska cesta (zastávka liniek 61 a 96, v smere od letiska za nadjazdom na úrovni nákupného centra IKEA).
Reply on: Peon #145856:
66ka dava zmysel ze tam ide... Osobne tipujem ze odpadne len Slovanet..
Reply on: Mike #145800:
Ten záujem na 209, myslíš záujem cestujúcich, či DPB?
Reply on: S499.1023 #145796:
"Prepravný poriadok mestskej hromadnej dopravy v Bratislave , Tarifa MHD a cestovné poriadky umiestnené na zastávkach sú pre cestujúcich verejným návrhom Dopravného podniku Bratislava, a. s., Olejkárska 1, 814 52 Bratislava, IČO 492736 (ďalej len ”dopravca”) na uzavretie zmluvy o preprave osôb." (Čl. 1 bod 1 PP ) Takže z toho vyplýva, že ako pre dopravcu tak aj pre cestujúceho je záväzný časový údaj uvedený v zastávkovom cestovnom poriadku. Ale ako píšem, je to skôr vec teórie.
Reply on: ivanbuto #145870:
Efektivita a la DPB ?
Reply on: Petto #145866:
Tak výhľadovo samozrejme dá sa hohovoriť o takých veciach ako zatrolejovanie nábrežia (tbus 39), takisto napojenie trate na Dlhých Dieloch cez Mlynskú dolinu...

Len v súčasnej situácii je to naozaj "zaujímavé", keď do mesta z KV jazdia nepreferované pomalé električky, pod drôtmi jazdia na Dlhých Dieloch v hustých intervaloch autobusy, a prestupný terminál neexistuje.
Reply on: intony #145867:
Povodne si mysleli ze by "duobusy" jazdievali aj do mesta. No agregat bol proti ? a nakoniec sa nekupili ani vozy pre 32 - co bol konecne racionalny krok,dokial nie je cela trat 32ky zatrolejovana ? .
Btw. ked bola spustena tbusova 33,tak "seno" bolo este vacsie - hlavne spickach ,kedy bol interval 5/10 a poobede 7,5 minut.
Reply on: no.ev.di. #145841:
Ak by malo niečo chodiť cez SNP a Suché mýto, páčil by sa mi trolejbus. ?
Ale je to trochu šoto, v kontexte toho, že má byť električka do Petržalky.
Reply on: Petto #145866:
To vsetci vieme, otazka znela - naco sa budovala - ked je o mojich byvalych spoluobcanoch zname, ze v 62/33 si pripadali ako seno.
Reply on: ivanbuto #145863:
V sucasnosti nema tbusova trat absolutne ziadny vyznam alebo len velmi maly vyznam a ak bude celotyzdnova 133,co aj bude asi,rovno mozu davat dole draty.
Reply on: ivanbuto #145863:
ja by som tvoju otázku ešte podčiarkol výdychom: Vďaka, že tam nakoniec nebudovali tú električku (či čo to v počiatkoch spomínali)
Reply on: Petto #145859:
rád by som videl BID z pohľadu Dlhodielčanov... asi by sme mohli rovno predávať koľajnice do zberných
Reply on: luky133 #145829:
Ja mám takú otázku pre pánov Ďurkovského a Záhradníka, že vlastne načo sa budovala na Dlhých Dieloch trolejbusová trať. ❓
Reply on: Petto #145859:
Nie, krutenie hlavou nad neschopnostou prejst pri prestupe viac ako 1,88 metra.
Reply on: MatejBA #145812:
Klbove trolejbusy 33 mali vyriesit dlhodobe kapacitne problemy a pociatocna drobna posila v podobe 133 nebola nato, aby sa do nej nasackovali cele Dlhé diely.
Reply on: Peon #145858:
Ano,premeni sa
Reply on: intony #145855:
skodoradost - najvacsia radost ?
Reply on: Peon #145856:
Ozaj a ešte by ma zaujímalo, či sa doba prevádzky 133-ky premení na 7-dňovú od rána do večera. Vôbec by ma to neprekvapilo. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.