"Prepravný poriadok mestskej hromadnej dopravy v Bratislave , Tarifa MHD a cestovné poriadky umiestnené na zastávkach sú pre cestujúcich verejným návrhom Dopravného podniku Bratislava, a. s., Olejkárska 1, 814 52 Bratislava, IČO 492736 (ďalej len ”dopravca”) na uzavretie zmluvy o preprave osôb." (Čl. 1 bod 1 PP ) Takže z toho vyplýva, že ako pre dopravcu tak aj pre cestujúceho je záväzný časový údaj uvedený v zastávkovom cestovnom poriadku. Ale ako píšem, je to skôr vec teórie.
Tak výhľadovo samozrejme dá sa hohovoriť o takých veciach ako zatrolejovanie nábrežia (tbus 39), takisto napojenie trate na Dlhých Dieloch cez Mlynskú dolinu...
Len v súčasnej situácii je to naozaj "zaujímavé", keď do mesta z KV jazdia nepreferované pomalé električky, pod drôtmi jazdia na Dlhých Dieloch v hustých intervaloch autobusy, a prestupný terminál neexistuje.
Povodne si mysleli ze by "duobusy" jazdievali aj do mesta. No agregat bol proti ? a nakoniec sa nekupili ani vozy pre 32 - co bol konecne racionalny krok,dokial nie je cela trat 32ky zatrolejovana ? .
Btw. ked bola spustena tbusova 33,tak "seno" bolo este vacsie - hlavne spickach ,kedy bol interval 5/10 a poobede 7,5 minut.
V sucasnosti nema tbusova trat absolutne ziadny vyznam alebo len velmi maly vyznam a ak bude celotyzdnova 133,co aj bude asi,rovno mozu davat dole draty.
Klbove trolejbusy 33 mali vyriesit dlhodobe kapacitne problemy a pociatocna drobna posila v podobe 133 nebola nato, aby sa do nej nasackovali cele Dlhé diely.
Na Aktualne.sk a dnes aj v Nastúpte prosím bolo zverejnené, že do Eurovea (asi všetko k hotelu Sheraton) budú predĺžené linky 28, 66 a 133.
Tá 66-ka ma prekvapila - bude tam mať stálu konečnú? Čo myslíte, ktoré z pôvodných zastávok už nebude obsluhovať? Snáď priamo Miletička zostane - inak by sa asi dotknutí dúchodci búrili. ?
Re #145852 no.ev.di.: Toto fórum čítať je niekedy fakt že tragikomické. ?
intony