Je to jeden jediny 15 metrovy serbel, je tu na prezentacii a jazdi na roznych linkach. Nic sa nekupi, nie su peniaze. Navyse je ten autobus nevhodny do Bratislavy.
Nějak mi to z rozsáhlé diskuse ve věci Mercedesů není jasné:
Kolik je nyní v Bratislavě 15-metrových autobusů Mercedes Citaro O 530L ? Jeden, nebo více vozů ? Budou ještě další dodávky, nebo je to jen jednorázová dodávka ?
Ještě by mně zajímalo, jestli jsou v Bratislavě i jiné autobusy Mercedes ?
Bylo uvedeno, že od 17.2.2003 jezdí O 530L na lince 21, a dokonce zdarma. Platí tato informace stále ?
Nuž čo, ešte vždy môžeme využiť trať po Prístavnom moste s vložením tretej koľajnice. Na každom konci sa spraví výhybka a slepá koľaj, na ktorej bude čakať lokomotíva a tá električku cez most pretlačí ... alebo nakúpime eliny s nezávislým pohonom ...
presne na toto som myslel, ale nerozpisoval, lebo v roku 2005 by tu nebolo nič, ani most, ani nosný systém, iba väčší bordel, chaos a totálny kolaps, možno by sa už Starý most začal aj rozpadávať
Turbo: Heh... nepoucuj ma, dovolim si povedat, ze sa v tom vyznam trosku lepsie nez Ty. Studoval som to. Da sa - ano - ved som Ti to napisal, ze ano. Ale nie je to uz realne.
Turbo: Ty si strojar, ja do tej istej miery stavbar. Nie, neda sa to pozastavit. V teoretickej rovine ano, jasne, ale v praktickej nie. Je na to X dovodov.
tr@mp: co brani tomu zacat vypracovavat projekt na rekonstrukciu Stareho mosta uz dnes ? Aby bol projekt do 2005 hotovy. Most Kosicka ma byt spojazdneny (nie dokonceny) koncom roku 2004. V tomto vase by sa mohla zacat rekonstrukcia Stareho mosta.
Pokial most nestoji, nie je neskoro. Ako strojar velmi dobre viem ako je to so zmenami pri stavbe strojov uz pocas ich stavby. A o mostoch to plati tak isto. Vsak si vezmi kolkokrat sa pozastavila vystavba dialnice v useku Mierova - Senecka. Vzdy kvoli niecomu inemu. Takze ten most by sa dal kludne pozastavit a zmenit tak, aby na nom bola tramvaj.
Turbo, Riko: inak, v prípade nepozastavenia stavby mosta sa eliny do Petržalky odkladajú na neurčitu - most Košická má stáť v roku 2005 a až po jeho dokončení sa môže pristúpiť k rekonštrukcii Starého mosta, čo sú tiež také dva roky + projektová príprava, schvaľovanie atď...
Veľká škoda, že voľby neboli skôr a diskusia o nosnom systéme nezačala skôr ... teraz, keď je na termín uvoľnenia pozemkov po stavbe mosta Košická viazané prípadné penále kvôli stavbe na Pribinovej, veľkú šancu elinám po Košickej nedávam.
Ver. Ak padne navrh na zastavenie vystavby mostu Kosicka, osobne ho podporim! Aj ked ma za to vela ludi nebude mat rad, spravim nieco pre MHD - musis uznat, ze na tom moste treba samostatny pas pre kolajovu trakciu. Ale vies, sudruh Kovalcik.... a Moravcik...
Na zabezpecenie rychlej a spolahlivej elektrickovej rychlodrahy odporucam (a nielen ja) dva premostenia cez Dunaj. Jeden cez most Kosicka s napojenim na Mileticovej ulici smerom do Ruzinova s predlzenim na Letisko a Dolne Hony. Dalej s podzemnym prepojenim pri vyusteni Mileticovej ulice pod Ttrnavske myto, Racianske myto a HLST. Druha trasa cez zrekonstruovany Stary most s napojenim na CMO a vetvy do Karlovej Vsi a Dubravky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Turbo
Je to jeden jediny 15 metrovy serbel, je tu na prezentacii a jazdi na roznych linkach. Nic sa nekupi, nie su peniaze. Navyse je ten autobus nevhodny do Bratislavy.