Reply on: tr3mp #14392:
Pokial most nestoji, nie je neskoro. Ako strojar velmi dobre viem ako je to so zmenami pri stavbe strojov uz pocas ich stavby. A o mostoch to plati tak isto. Vsak si vezmi kolkokrat sa pozastavila vystavba dialnice v useku Mierova - Senecka. Vzdy kvoli niecomu inemu. Takze ten most by sa dal kludne pozastavit a zmenit tak, aby na nom bola tramvaj.
Turbo
Na zabezpecenie rychlej a spolahlivej elektrickovej rychlodrahy odporucam (a nielen ja) dva premostenia cez Dunaj. Jeden cez most Kosicka s napojenim na Mileticovej ulici smerom do Ruzinova s predlzenim na Letisko a Dolne Hony. Dalej s podzemnym prepojenim pri vyusteni Mileticovej ulice pod Ttrnavske myto, Racianske myto a HLST. Druha trasa cez zrekonstruovany Stary most s napojenim na CMO a vetvy do Karlovej Vsi a Dubravky.