ono NEDAVAJU VYNINKU ziadnemu dopravnemu podniku, ale RUSIA NIEKTORE USEKY zo spoplatnenia... novinari maju asi IQ porovnatelne s nasimi politikmi, a tak, opat nadpis je SOMARINA ?
Ináč dnes som si všimol na pár autobusoch prejavy "home-made" resp. "free time-made" čistenie vozu, dverí či okien. Je to na jednej strane pekné, že sa vodiči aspoň ako tak starajú o čistotu vozidla no taktiež som si všimol, že niektoré autobusy to nemali skôr vyčistené ale len rozlíčenú špinu a napr. som dnes aj zažil umytú podlahu v autobuse avšak nejakou dobre blatovou vodou čo sa skôr viac zašpinilo ako očistilo. ? Ale chválim úsilie.
Chválim vodiča t-busu 6299 na L204 za trpezlivosť a ohľaduplnosť pri umožnení cestujúcim bezpečne nastúpiť na zle odhrnutej (iba na dĺžku jedného vozidla) zastávke Karpatská. Do vozidiel, ktoré stoja druhé v poradí, sa tam dá nastúpiť iba cez hromady starého zamrznutého snehu, čo je dosť nepohodlné a nebezpečné.
všemohúce dokonalé mýto by im aj tam strhlo podľa mňa dačo ? v určitom úseku je hrádza celkom blízko cesty medzi Rusovcami a Petržalkou, takže by som si nádeje nerobil ?
"Naopak, 1,5-kilometrová cesta medzi Petžalkou a Jarovcami zostáva spoplatnená. Ministerstvo dopravy sa totiž obávalo, že úsek vedúci popri diaľnici by mohli v prípade oslobodenia od platenia mýta využívať aj kamionisti."
To je ako problém dať výnimku dopravnému podniku aj na ten úsek s tým, že pre ostatných dopravcov bude spoplatnený? Neverím tomu... ?
"no asi sa boja, aby náhodou tí čo cestujú len na vnútroštátnom úseku náhodou neobsadili miesta ľuďom čo sa budú prepravovať medzištátne."
Ide skôr o to, čo napísal 810zssk v #143572 . Zaujímavé, že cesta tarifou VOR (Postbus alebo OBB) stojí z Wolfsthalu do Hainburgu 1,80 €. DPB by to robil za 1,50 € (teoreticky aj za menej by mohol), tak toho sa niekto bojí... Ale bolo by zaujímavé, keby sa do toho začal "montovať" nejaký eurokomisár podobne ako pri regulácii roamingu v EU. ?
Alebo iné riešenie - zahrnúť rakúsky úsek 901-ky do VOR. Len neviem, či by DPB mohol predávať vopred vytlačené CL. A kvôli tržbám či by to nebolo pre DPB (alebo VOR) príliš zložité, keby tam bola zahrnutá. ?
Medzinárodná linka BA - Wien cez Hainburg (väčšina spojov Slovaklines, niektoré Postbus) má tiež zakázanú vnútroštátnu prepravu v oboch krajinách. Ale tam v tom sú asi aj kapacitné dôvody. Na tú linku sa na úseku BA - WIEN celkovo odporúča rezervácia.
Opäť sa mi potvrdilo, že na magistráte rýchlejšie vybavíte veci keď používate v 21. storočí fax ☠ a nie cez e-mail. Takže ak chcete rýchlo vybaviť veci odporúčam Vám faxovať. ? Sa mi podarilo vcelku rýchlo vybaviť nesvietiaci semafor pre chodcov, ktorý si dlhšie nikto nevšímal, takže chodca nevedel, či ma zelenú a či ho nič nezrazí (teda naraziť do neho mohol len autobus nakoľko to bol semafor zo Starého mosta). ?
A keď som pri tej samospráve dnes (týždeň po snežení) niekoho napadlo aj posypať zamrznuté prechody pre chodcov soľou. ?
ale čo SAV - Patrónka - Harmincova?! Tam budú jazdiť stále len autobusy? Frekvencia 20,22,34 a 83 je dostatočná na to aby tam jazdili už trolejbusy alebo električky, ale vraj električka je nereálna a ja stále neviem prečo. Či sa absolútne všetky možnosti vyčerpali. Bola by to skvelá trať, ktorá sa aj plánovala kedysi.
Jasne, lebo cesta z Rovinky vyúsťuje pri stanici Podunajské Biskupice. Budúca rýchlostná cesta R7 tiež. A autisti sa určite budú tralalákať na stanicu vzdialenú od hlavnej cesty viac, než vlastný dom v Prostrednom poli, aby sa odviezli do každodenného cieľa všetkých Bratislavčanov ?
Podunajské Biskupice a uvažované zastávky vo Vrakuni majú zmysel pre obyvateľov Biskupíc, Vrakune a okolia Mosta pri Bratislave.
slavius
Podľa týchto článkov by sa mala dať bez problémov vykonávať vnútroštátna doprava osôb v Rakúsku:
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/Nakladni_doprava/Povolovac%C3%AD+%C5%99%C3%ADzen%C3%AD/Kabot%C3%A1%C5%BE+od+1.5.2009/Kabot%C3%A1%C5%BE+po+1.5.2009.htm
http://www.businessinfo.cz/cz/aktuality-z-teritorii/1-kvetna-konci-zakaz-kabotaze-pro-sedm-novych/15148/