ono NEDAVAJU VYNINKU ziadnemu dopravnemu podniku, ale RUSIA NIEKTORE USEKY zo spoplatnenia... novinari maju asi IQ porovnatelne s nasimi politikmi, a tak, opat nadpis je SOMARINA ?
Ináč dnes som si všimol na pár autobusoch prejavy "home-made" resp. "free time-made" čistenie vozu, dverí či okien. Je to na jednej strane pekné, že sa vodiči aspoň ako tak starajú o čistotu vozidla no taktiež som si všimol, že niektoré autobusy to nemali skôr vyčistené ale len rozlíčenú špinu a napr. som dnes aj zažil umytú podlahu v autobuse avšak nejakou dobre blatovou vodou čo sa skôr viac zašpinilo ako očistilo. ? Ale chválim úsilie.
Chválim vodiča t-busu 6299 na L204 za trpezlivosť a ohľaduplnosť pri umožnení cestujúcim bezpečne nastúpiť na zle odhrnutej (iba na dĺžku jedného vozidla) zastávke Karpatská. Do vozidiel, ktoré stoja druhé v poradí, sa tam dá nastúpiť iba cez hromady starého zamrznutého snehu, čo je dosť nepohodlné a nebezpečné.
všemohúce dokonalé mýto by im aj tam strhlo podľa mňa dačo ? v určitom úseku je hrádza celkom blízko cesty medzi Rusovcami a Petržalkou, takže by som si nádeje nerobil ?
"Naopak, 1,5-kilometrová cesta medzi Petžalkou a Jarovcami zostáva spoplatnená. Ministerstvo dopravy sa totiž obávalo, že úsek vedúci popri diaľnici by mohli v prípade oslobodenia od platenia mýta využívať aj kamionisti."
To je ako problém dať výnimku dopravnému podniku aj na ten úsek s tým, že pre ostatných dopravcov bude spoplatnený? Neverím tomu... ?
"no asi sa boja, aby náhodou tí čo cestujú len na vnútroštátnom úseku náhodou neobsadili miesta ľuďom čo sa budú prepravovať medzištátne."
Ide skôr o to, čo napísal 810zssk v #143572 . Zaujímavé, že cesta tarifou VOR (Postbus alebo OBB) stojí z Wolfsthalu do Hainburgu 1,80 €. DPB by to robil za 1,50 € (teoreticky aj za menej by mohol), tak toho sa niekto bojí... Ale bolo by zaujímavé, keby sa do toho začal "montovať" nejaký eurokomisár podobne ako pri regulácii roamingu v EU. ?
Alebo iné riešenie - zahrnúť rakúsky úsek 901-ky do VOR. Len neviem, či by DPB mohol predávať vopred vytlačené CL. A kvôli tržbám či by to nebolo pre DPB (alebo VOR) príliš zložité, keby tam bola zahrnutá. ?
Medzinárodná linka BA - Wien cez Hainburg (väčšina spojov Slovaklines, niektoré Postbus) má tiež zakázanú vnútroštátnu prepravu v oboch krajinách. Ale tam v tom sú asi aj kapacitné dôvody. Na tú linku sa na úseku BA - WIEN celkovo odporúča rezervácia.
Opäť sa mi potvrdilo, že na magistráte rýchlejšie vybavíte veci keď používate v 21. storočí fax ☠ a nie cez e-mail. Takže ak chcete rýchlo vybaviť veci odporúčam Vám faxovať. ? Sa mi podarilo vcelku rýchlo vybaviť nesvietiaci semafor pre chodcov, ktorý si dlhšie nikto nevšímal, takže chodca nevedel, či ma zelenú a či ho nič nezrazí (teda naraziť do neho mohol len autobus nakoľko to bol semafor zo Starého mosta). ?
A keď som pri tej samospráve dnes (týždeň po snežení) niekoho napadlo aj posypať zamrznuté prechody pre chodcov soľou. ?
ale čo SAV - Patrónka - Harmincova?! Tam budú jazdiť stále len autobusy? Frekvencia 20,22,34 a 83 je dostatočná na to aby tam jazdili už trolejbusy alebo električky, ale vraj električka je nereálna a ja stále neviem prečo. Či sa absolútne všetky možnosti vyčerpali. Bola by to skvelá trať, ktorá sa aj plánovala kedysi.
Jasne, lebo cesta z Rovinky vyúsťuje pri stanici Podunajské Biskupice. Budúca rýchlostná cesta R7 tiež. A autisti sa určite budú tralalákať na stanicu vzdialenú od hlavnej cesty viac, než vlastný dom v Prostrednom poli, aby sa odviezli do každodenného cieľa všetkých Bratislavčanov ?
Podunajské Biskupice a uvažované zastávky vo Vrakuni majú zmysel pre obyvateľov Biskupíc, Vrakune a okolia Mosta pri Bratislave.
Jaj. No tak to nie je na záver, komentár patrí k niečomu inému (k autobusu) a nie je to podľa mňa konská tramway ale normálny cestný konský omnibus, takže nemôže vykoľajiť .
Tak pravdepodobne majú aj príslušné vnútroštátne licencie, nehovoriac o tom, že Švajčiarsko a Lichtenštajnsko nie sú v EU a Rakúsko nie je "nový člen", takže tam platia "trocha" iné pravidlá.
hmm?! Pokiaľ viem tak cestovanie práve z tohoto smeru je dosť komplikované a keby sa podarilo prímestské bus linky smer DS točiť niekde v P.Biskupiciac, bola by to úľava pre SL linky, a tiež pre linky 201,202 a 208. Ty si myslíš, že keď poviem Vrakuňa, tak mám na mysli, že metro bude mať zastávku kdesi medzi zahrádkami vo Vrakuni či čo?! ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133
To je ako problém dať výnimku dopravnému podniku aj na ten úsek s tým, že pre ostatných dopravcov bude spoplatnený? Neverím tomu... ?