Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eripmav #143611:
"Naopak, 1,5-kilometrová cesta medzi Petžalkou a Jarovcami zostáva spoplatnená. Ministerstvo dopravy sa totiž obávalo, že úsek vedúci popri diaľnici by mohli v prípade oslobodenia od platenia mýta využívať aj kamionisti."

To je ako problém dať výnimku dopravnému podniku aj na ten úsek s tým, že pre ostatných dopravcov bude spoplatnený? Neverím tomu... ?
Reply on: S499.1023 #143587:
Podľa všetkého napr. Turancar na tejto linke umožňuje vnútroštátnu prepravu v ČR aj v SR.
http://skratka.sk/7y8j5v

Re #143571 810zssk: Aha, áno. ? Tak teda PCL s príplatkom na nočné spoje by tam podľa mňa mal platiť, aby neboli pravidelní cestujúci diskriminovaní.
Reply on: no.ev.di. #143569:
"no asi sa boja, aby náhodou tí čo cestujú len na vnútroštátnom úseku náhodou neobsadili miesta ľuďom čo sa budú prepravovať medzištátne."

Ide skôr o to, čo napísal 810zssk v #143572 . Zaujímavé, že cesta tarifou VOR (Postbus alebo OBB) stojí z Wolfsthalu do Hainburgu 1,80 €. DPB by to robil za 1,50 € (teoreticky aj za menej by mohol), tak toho sa niekto bojí... Ale bolo by zaujímavé, keby sa do toho začal "montovať" nejaký eurokomisár podobne ako pri regulácii roamingu v EU. ?

Alebo iné riešenie - zahrnúť rakúsky úsek 901-ky do VOR. Len neviem, či by DPB mohol predávať vopred vytlačené CL. A kvôli tržbám či by to nebolo pre DPB (alebo VOR) príliš zložité, keby tam bola zahrnutá. ?

Medzinárodná linka BA - Wien cez Hainburg (väčšina spojov Slovaklines, niektoré Postbus) má tiež zakázanú vnútroštátnu prepravu v oboch krajinách. Ale tam v tom sú asi aj kapacitné dôvody. Na tú linku sa na úseku BA - WIEN celkovo odporúča rezervácia.
Opäť sa mi potvrdilo, že na magistráte rýchlejšie vybavíte veci keď používate v 21. storočí fax ☠ a nie cez e-mail. Takže ak chcete rýchlo vybaviť veci odporúčam Vám faxovať. ? Sa mi podarilo vcelku rýchlo vybaviť nesvietiaci semafor pre chodcov, ktorý si dlhšie nikto nevšímal, takže chodca nevedel, či ma zelenú a či ho nič nezrazí (teda naraziť do neho mohol len autobus nakoľko to bol semafor zo Starého mosta). ?
A keď som pri tej samospráve dnes (týždeň po snežení) niekoho napadlo aj posypať zamrznuté prechody pre chodcov soľou. ?
Reply on: no.ev.di. #143605:
Minimálne po prebudovaní Hlavnej stanice spoločnosťou IPR sa vyčerpajú. ?
Reply on: 810zssk #143604:
Samozrejme ?
Reply on: 810zssk #143604:
ale čo SAV - Patrónka - Harmincova?! Tam budú jazdiť stále len autobusy? Frekvencia 20,22,34 a 83 je dostatočná na to aby tam jazdili už trolejbusy alebo električky, ale vraj električka je nereálna a ja stále neviem prečo. Či sa absolútne všetky možnosti vyčerpali. Bola by to skvelá trať, ktorá sa aj plánovala kedysi.
Reply on: intony #143603:
Tak druha moznost je este elektricka. Ale preboha, nie metro.
Reply on: 810zssk #143585:
Jasne, lebo cesta z Rovinky vyúsťuje pri stanici Podunajské Biskupice. Budúca rýchlostná cesta R7 tiež. A autisti sa určite budú tralalákať na stanicu vzdialenú od hlavnej cesty viac, než vlastný dom v Prostrednom poli, aby sa odviezli do každodenného cieľa všetkých Bratislavčanov ?
Podunajské Biskupice a uvažované zastávky vo Vrakuni majú zmysel pre obyvateľov Biskupíc, Vrakune a okolia Mosta pri Bratislave.
Reply on: S499.1023 #143601:
Je to Tramway kukni sa na kolesa :):):)
Reply on: Max #143596:
Jaj. No tak to nie je na záver, komentár patrí k niečomu inému (k autobusu) a nie je to podľa mňa konská tramway ale normálny cestný konský omnibus, takže nemôže vykoľajiť 🙂.
Reply on: absik #143593:
Tak pravdepodobne majú aj príslušné vnútroštátne licencie, nehovoriac o tom, že Švajčiarsko a Lichtenštajnsko nie sú v EU a Rakúsko nie je "nový člen", takže tam platia "trocha" iné pravidlá.
Reply on: no.ev.di. #143598:
Metro nema zmysel nikde vo Vrakuni.
Reply on: 810zssk #143581:
hmm?! Pokiaľ viem tak cestovanie práve z tohoto smeru je dosť komplikované a keby sa podarilo prímestské bus linky smer DS točiť niekde v P.Biskupiciac, bola by to úľava pre SL linky, a tiež pre linky 201,202 a 208. Ty si myslíš, že keď poviem Vrakuňa, tak mám na mysli, že metro bude mať zastávku kdesi medzi zahrádkami vo Vrakuni či čo?! ?
Reply on: Max #143578:
By ma zaujímalo ako urobili kaskadérský kúsok čo tam v tej električke vleteli do stĺpa tak bol tam aj človek :):D
Reply on: S499.1023 #143592:
zle som sa vyjadril, konkretne je to konska "tramway" a komentar: robi sofera autobusu, ale nema cas zastavovat na zastavkach... ?
http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/hlavna-uloha-bid-v-roku-2010/

Hlavna uloha by mala byt zabezpecit aby sa vsetky subjekty konecne dohodli na tom za kolko sa bude jazdit a schvalili to + vybavit stanice oznacovacmi. To ostatne je vedlajsie.

Mimochodom, ponuka EMTest nejaky odolny oznacovac na stanice?
Nejaky rozumny dovod preco si BIDka plati reklamu v eTargete? Maju tam nejakeho kamarat?
Reply on: S499.1023 #143587:
Lichtenstainske bus linky zachadzaju aj do Rakuska (11, 13, 14), aj do Svajciarska (11, 12, 36).

A funguje tam dokonca aj vnutrostatna preprava ?
http://www.lba.li/fileadmin/user_upload/pdf/Liniennetz2009-10.pdf

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.