Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Max #143578:
By ma zaujímalo ako urobili kaskadérský kúsok čo tam v tej električke vleteli do stĺpa tak bol tam aj človek :):D
Reply on: S499.1023 #143592:
zle som sa vyjadril, konkretne je to konska "tramway" a komentar: robi sofera autobusu, ale nema cas zastavovat na zastavkach... ?
http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/hlavna-uloha-bid-v-roku-2010/

Hlavna uloha by mala byt zabezpecit aby sa vsetky subjekty konecne dohodli na tom za kolko sa bude jazdit a schvalili to + vybavit stanice oznacovacmi. To ostatne je vedlajsie.

Mimochodom, ponuka EMTest nejaky odolny oznacovac na stanice?
Nejaky rozumny dovod preco si BIDka plati reklamu v eTargete? Maju tam nejakeho kamarat?
Reply on: S499.1023 #143587:
Lichtenstainske bus linky zachadzaju aj do Rakuska (11, 13, 14), aj do Svajciarska (11, 12, 36).

A funguje tam dokonca aj vnutrostatna preprava ?
http://www.lba.li/fileadmin/user_upload/pdf/Liniennetz2009-10.pdf
Reply on: Max #143578:
Kde je tam aká vykoľajená električka na záver? A aký má komentár?
Reply on: no.ev.di. #143579:
Metro, na niektorých úsekoch využívajúce vlakové trate? A skúsiť sa vrátiť do reality by si nechcel?
Reply on: Emo #143575:
Akože, a prečo ťa štvú?
Reply on: kecho #143574:
Ad Re S499.1023 #143495 : A je vysoko pravdepodobné, že väčšina z nich nebude mať trvalý pobyt v BA a bude zneužívať dobrodinie MHD, že 😃 ?
Reply on: kecho #143574:
Pretože je mnohonásobne využívanejší než Apollo. A výraz "zbytočne ho využívajú" má podľa mňa už veľmi blízko k výraz "zneužívajú" a to vo mne vyvoláva asociácie na "vyženieme cestujúcich z MHD, nech to stoj, čo to stojí" u Zsolnai Közlekedési Vállalat Zrt.
Reply on: no.ev.di. #143569:
Volá sa to zákaz kabotáže a bez ohľadu na to, či sa jedná o obyčajnú poondenú byrokraciu alůebo nie, tak to proste platí a nezmenia na tom nič ani tisíce príspevkov šotodetí na tejto diskusii. Len ťa môžem uistiť, že sa rozhodne nejedná o to, že by cestujúci na vnútroštátnom úseku zabrali miesta medzištátnym cestujúcim.
Reply on: intony #143583:
P+R na ZST Podunajske Biskupice a husty interval na Hlavnu stanicu...
Reply on: no.ev.di. #143569:
ČuNovo, nie ČuŇovo. ČuŇa je prasa.
Reply on: 810zssk #143581:
Juhovýchod Bratislavského kraja je však jediný smer, z ktorého sa nedá a ani sa neplánuje nadviazať P+R parkoviskom na mestskú koľajovú dopravu.
Reply on: no.ev.di. #143579:
No a hneď ako dojde do Vrakune sa môže otočiť a zamieriť smer Kopčany že? ?
Reply on: no.ev.di. #143579:
Metro do Vrakune, to si zasluzi nejake sotoocenenie ?
Reply on: 810zssk #143577:
amatérskych ochutnávačov liehovín je škoda riešiť ? sami by boli prekvapení, koľko krát denne použijú anglické slovo ?
Reply on: kecho #143574:
aké metro? ? metro je passé, aspoň teda pre Petržalku. Metro si viem v BA predstaviť len v jednej jedinej trase : DVN (stanica) - Dúbravka - Harmincova - TESCO - Patrónka - Kramáre - Hl.st. - Kollárovo nám. - AS - Prievoz - Vrakuňa, pričom by sa na niektorých úsekoch využívali vlakové trate. Niečo ako metro v Osle, aspoň myslím, že tam to tiež funguje na podobnom princípe.
Trochu OT, ale ta vykolajena elektricka na zaver je brutalna, aj s naslednym komentarom ?

http://www.youtube.com/watch?v=lkqz3lpUBp0&feature=related

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.