Hlavna uloha by mala byt zabezpecit aby sa vsetky subjekty konecne dohodli na tom za kolko sa bude jazdit a schvalili to + vybavit stanice oznacovacmi. To ostatne je vedlajsie.
Mimochodom, ponuka EMTest nejaky odolny oznacovac na stanice?
Pretože je mnohonásobne využívanejší než Apollo. A výraz "zbytočne ho využívajú" má podľa mňa už veľmi blízko k výraz "zneužívajú" a to vo mne vyvoláva asociácie na "vyženieme cestujúcich z MHD, nech to stoj, čo to stojí" u Zsolnai Közlekedési Vállalat Zrt.
Volá sa to zákaz kabotáže a bez ohľadu na to, či sa jedná o obyčajnú poondenú byrokraciu alůebo nie, tak to proste platí a nezmenia na tom nič ani tisíce príspevkov šotodetí na tejto diskusii. Len ťa môžem uistiť, že sa rozhodne nejedná o to, že by cestujúci na vnútroštátnom úseku zabrali miesta medzištátnym cestujúcim.
aké metro? ? metro je passé, aspoň teda pre Petržalku. Metro si viem v BA predstaviť len v jednej jedinej trase : DVN (stanica) - Dúbravka - Harmincova - TESCO - Patrónka - Kramáre - Hl.st. - Kollárovo nám. - AS - Prievoz - Vrakuňa, pričom by sa na niektorých úsekoch využívali vlakové trate. Niečo ako metro v Osle, aspoň myslím, že tam to tiež funguje na podobnom princípe.
810zssk