Reply on: Mike #143335:
neviem ako je to presne s tými kartami. viem, že výpravca každú jednu niekam strkne a tvrdí, že to nahráva. ako dlho sa informácie "skladujú" fakt neviem ani ma to až tak nezaujíma. ani presne neviem, či si vedúci naozaj každý deň všetko prehráva a kontroluje. tipujem, že nie, zabralo by to kopu času, možno (asi určite?) je nejaký program, ktorý na nezrovnalosti upozorní bez ohľadu na to, či ich niekto hľadá alebo nie. neviem ani ma to nejak zvlášť nezaujíma. pokúšam sa robiť tak ako keby som bol permanentne pod dohľadom a aby bolo čo najmenej dôvodov na postih. zataľ pomerne úspešne ?
Mike
A isto vieš aj to, aká je úroveň ovládania funckií palubného počítača medzi vodičmi. Často môže ísť o obyčajnú zábudlivosť, aj keď občas ide o zámer, že si nepotvrdia odchod z konečnej, alebo idú so zastávkami o 2 "pozadu" oproti realite, atď. Teda v danom prípade vodič sifilisu možno ani nevidel na palubáku +4, ale napr +2, alebo -11. Ale keďže sa jedná o druhú kolónu nedivil by som sa, keby išiel vedome na +4. Samozrejme že ho nechcem obhajovať, lebo +4 sa nedá nijako obhajovať.