Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: drink #143294:
a ty? ?
Reply on: no.ev.di. #143293:
To píšeš vážne?
Reply on: S499.1023 #143291:
to píšeš z irónie alebo vážne?
Reply on: ufo #143284:
Ja netvrdím, že je to riešenie šité špeciálne pre Horehronie. Ja len tvrdím, že riešenia existujú. Niekde treba hľadať potenciál, niekde (s ťažkým srdcom ? ) zastaviť osobnú dopravu.
Reply on: Emo #143272:
ANTIŠOTO: Z každej dediny minibus do poľa, to bude určite lacnejšie ako jedna autobusová linka, prechádzajúca stredmi niekoľkých dedín.
Reply on: Mikimaus #143250:
A čo takto si preštudovať zákon o verejných zákazkách? Neviem, či to píšem piaty alebo desiatykrát ale nebotyčne ma iritujú príspevky inak inteligentných diskutujúcich, ktorí proste ignorujú platné zákony.
Reply on: no.ev.di. #143288:
Pochopitelne, ze 10 rocny bus (navyse ak tych 10 rokov "prezil" v BA) uz nie je bohvie co.
Reply on: m@rtin #143275:
ja som počul referencie všelijaké... Od tých najhorších po výborné... je pravda, že tie staršie SORky niesú sláva už, však majú 8-10 rokov, to je na autobus dosť slušný vek (hlavne pri našom spôsobe údržby)
Reply on: Emo #143282:
To sa musis spytat toho co ich stavat. Nezabudaj, ze niektore trate su dost stare a boli budovane v case kedy bola cestna doprava v znacne horsiom stave.
Reply on: Bubak #143281:

JJ, je to chyba. Nitra koupila jen 9 NB18
Reply on: drink #143280:
Je nelogické porovnávať okolie veľkomesta ako je Viedeň s Horehroním a podobne. Do tej Viedne je to najrýchlejšie koľajovou úplne segregovanou dopravou, aj za cenu priblíženia sa vlastným gumokolom niekde do poľa k železnici. Kdežto na vidieku je to autom, alebo plesnivým busom rýchlejšie a nie je potreba sa zvážať k nejakej koľajovej doprave, ktorá tam mala najväčší význam pred a chvíľu po druhej svetovej vojne.

Stačí pozrieť, koľko je v Rakúsku tratí bez osobnej dopravy - ďaleko viacej ako na Slovensku.
Reply on: Bubak #143281:
evidujes len 9 pretoze ostatne stoja vo vozovni pre poruchy 🙂
Reply on: irizar #143278:
Re #143277 810zssk: Dokelu a na čo sa po tom tie trate stavali? Aby sme ich mohli zrušiť?
Reply on: m@rtin #143276:
Ďakujem. ? A Nitra 11 kúskov, je to správne číslo? imhd aj ja evidujem v meste len 9. (NR-204EX, 205EX, 206EX, 207EX, 208EX, 210EX, 211EX, 213EX, 214EX). Alebo to ešte nejaké prídu/budú?
Reply on: S499.1023 #143220:
Nie je veru rakúsky dedinčan ako slovenský dedinčan. Inak by neboli plné všetky parkoviská na železničných zastávkach a staniciach v okolí 70 km od Viedne.
Reply on: Ik #143270:
Z 92 vozov jedna dlhodobo odstavena je zle cislo?
Reply on: Emo #143272:
A kto to prosím pekne bude platiť? Keď si k dotácií na vlak pripočítaš dotáciu na prevádzku minibusu, vyjde ťa táto šotoušovina možno dvakrát drahšie než autobusová linka. Pripadá ti že štát a kraje majú peňazí na vyhadzovanie?
Reply on: Emo #143271:
Pretoze ma napada par dedin kde by si tie busy musel mat aspon dva na malicku dedinu.. A najma preto ze sa ti ludia co budu moct na ten pripojny bus vy... a pojdu IAD.
Reply on: Bubak #143274:

2x prototyp NB18 (1. bílý se zaplentovanými koly a starým čelem, 2. oranžový, který se zkoušel po celém ex Československu)
11x Veolia Nitra NB18
2x Veolia Pardubice NC18
33x Praha NB18
2x DPMPrešov NB18
1x trolejbus TNB 18

Pokud nedodá Sor dříve autobusy do Prahy, do Bratislavy budou dodávky kloubáků od čísla 52.
Reply on: Ik #143270:

Já jsem slyšel na bratislavské Sorky jiné reference.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.