Ja netvrdím, že je to riešenie šité špeciálne pre Horehronie. Ja len tvrdím, že riešenia existujú. Niekde treba hľadať potenciál, niekde (s ťažkým srdcom ? ) zastaviť osobnú dopravu.
A čo takto si preštudovať zákon o verejných zákazkách? Neviem, či to píšem piaty alebo desiatykrát ale nebotyčne ma iritujú príspevky inak inteligentných diskutujúcich, ktorí proste ignorujú platné zákony.
ja som počul referencie všelijaké... Od tých najhorších po výborné... je pravda, že tie staršie SORky niesú sláva už, však majú 8-10 rokov, to je na autobus dosť slušný vek (hlavne pri našom spôsobe údržby)
To sa musis spytat toho co ich stavat. Nezabudaj, ze niektore trate su dost stare a boli budovane v case kedy bola cestna doprava v znacne horsiom stave.
Je nelogické porovnávať okolie veľkomesta ako je Viedeň s Horehroním a podobne. Do tej Viedne je to najrýchlejšie koľajovou úplne segregovanou dopravou, aj za cenu priblíženia sa vlastným gumokolom niekde do poľa k železnici. Kdežto na vidieku je to autom, alebo plesnivým busom rýchlejšie a nie je potreba sa zvážať k nejakej koľajovej doprave, ktorá tam mala najväčší význam pred a chvíľu po druhej svetovej vojne.
Stačí pozrieť, koľko je v Rakúsku tratí bez osobnej dopravy - ďaleko viacej ako na Slovensku.
Ďakujem. ? A Nitra 11 kúskov, je to správne číslo? imhd aj ja evidujem v meste len 9. (NR-204EX, 205EX, 206EX, 207EX, 208EX, 210EX, 211EX, 213EX, 214EX). Alebo to ešte nejaké prídu/budú?
Nie je veru rakúsky dedinčan ako slovenský dedinčan. Inak by neboli plné všetky parkoviská na železničných zastávkach a staniciach v okolí 70 km od Viedne.
A kto to prosím pekne bude platiť? Keď si k dotácií na vlak pripočítaš dotáciu na prevádzku minibusu, vyjde ťa táto šotoušovina možno dvakrát drahšie než autobusová linka. Pripadá ti že štát a kraje majú peňazí na vyhadzovanie?
Pretoze ma napada par dedin kde by si tie busy musel mat aspon dva na malicku dedinu.. A najma preto ze sa ti ludia co budu moct na ten pripojny bus vy... a pojdu IAD.
2x prototyp NB18 (1. bílý se zaplentovanými koly a starým čelem, 2. oranžový, který se zkoušel po celém ex Československu)
11x Veolia Nitra NB18
2x Veolia Pardubice NC18
33x Praha NB18
2x DPMPrešov NB18
1x trolejbus TNB 18
Pokud nedodá Sor dříve autobusy do Prahy, do Bratislavy budou dodávky kloubáků od čísla 52.
Posledná NB18 pre NR má výrobné číslo 012 (NR-214EX), medzitým ako bolo spomenuté SOR vyrobil ešte jednu z dvoch NC18 pre VT Východné Čechy, dva pre Prešov a cca. 40-60 pre Prahu, takže BA bude mať pravdepodbne od cca. 60. Môj odhad. ?
Tých CNG berá celkom veľa po Čechách pokiaľ si dobre pamätám. CNG verzia NB18 neexistuje, trolejbusová verzia však áno, mala by byť už na testoch v Ostrave.
Sor vyrobil první autobusy pro prahu do měsíce od uzavření smlouvy. nakonec,a le stály v Libchavech, protože Praha tehdy neproplatila fakturu. Takže 3 měsíce by pro firmu Sor neměl být problém.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk