Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #143115:
Po Brezno možno hej. Pokračovanie po 174 je čisté šoto. To je trať vhodná pre Kubáčika na muzeálne zubačkovanie a nie pre osobnú (a s tými 47 či koľko promilami už vobec nie pre nákladnú - kocúr tam má normu tuším 150 ton) dopravu.
Reply on: Martin Fundárek #143114:
Však viem 😞. Mal som tam čosi viezť a chcel som to zo šotodovodov prehnať telgártskou slučkou. Lenže 1600 t by som aj s ER 20 musel trhať na dvakrát.
Reply on: Martin Fundárek #143113:
Aké klasy tam jazdia? V roku 2002, keď som túto trať naposledy navštívil nepracovne, som mal česť so súpravami okuliarnik+3*Bdt, okuliarnik+2*Bdt, ba aj okuliarnik+Bdt ? . To sa v civilizovanej krajine vozí v M trakcii. Vozba súprav dvoch lokomotív a jedného vagóna bývala špecialitou Psiackych Koleji Państwówych a Caile Ferat Romania Calatori ? .
Reply on: ufo #143102:
jasne, už dlhšie sa vyše BR preferujú šukafóny, lebo tá trať žije iba zo slávnej minulosti... dopravný význam tej trati stúpol až po ukrutnom zlepšení ponuky autobusom inštaláciou downgradu SAD ZV za monopolného dopravcu v ZVSK...
trať 174 je na tom veľmi podobne... kým bude stáť najbližšia vlaková zastávka 2 km za dedinou, tak tým v dnešnej dobe nikto cestovať nebude...
Reply on: S499.1023 #143087:
tak jedine tak by to malo zmysel, že by BB - Brezno ťahala 750 alebo 754 s 3-4 osobnými vagónmi, alebo 2x 813+913 a od Brezna by jazdili vlaky po Margecany a nemuselo by sa v ČS prestupovať. Brezno zas totálne bezvýznamné nie je, prestupuje sa tam na 174. Ale máš aj pravdu, ľudia tam síce žijú ale je to tam zapadákov. Ľudia nemajú dôvod cestovať, lebo práce tam 2x veľa niet. Ak niekto prácu má, tak autom berie ďalších troch kolegov alebo v dedine kde býva pracuje príp. v najbližšom väčšom meste alebo kde sa dá, už to všetko padlo...
Reply on: no.ev.di. #143116:
tu je správny link, hento bolo na Karosu

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/409235100061024-zaslapane-projekty/
Reply on: S499.1023 #143110:
Myslim ze to je dvojclankove, ma to dvojo dveri a tusim to je cerveno-biele. Aspon sa mi zda. Zajtra tade znova pojdem, takze ak to tam este bude, tak obzriem podrobnejsie 🙂
Reply on: Emo #143090:
to ti neviem potvrdiť/vyvrátiť. Ale vraj sa s nimi rušňovodiči + pracovníci depa ťažko lúčili, takže asi obľúbené boli... ak chceš presne ten diel o "Chrochtadle" tak tu ho máš ? http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/409235100061020-zaslapane-projekty/
Reply on: S499.1023 #143111:
V prvom rade z BB po Brezno by som určite nechal aj osobáky, tam to má zmysel. Mohli by pokračovať prípadne z Brezna po trati 174. Tie semi-fast vlaky BB - KE by mohli stáť: Slovenská Ľupča, Brusno kúpele, Podbrezová, Chvatimech, Brezno, Polomka, Heľpa, Pohorelá, Dobšinská ľadová jaskyňa, Stratená, Dedinky, Mlynky, Hnilec, Nálepkovo, Mníšek nad Hnilcom, Prakovce, Gelnica, Margecany, Kysak.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #143087:
Nákladná cez tunel je už len pp. (Neviem, ako tento grafikon - ešte som ho neštudoval. Ale tuším už od predvlani žiadny pravidlený vlak.)
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #143078:
160 je v zásade dobre tak, ako je. Zlom frekvencie je práve vo Fiľakove, kam jazdia väčšinou klasy, ďalej to už zvládajú motoráky.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #143077:
Pozri http://www.vlaky.net/servis/obehy.asp.
Suma sumárum, BB-BR nejaké 4 páry 812, zvyšok klasy so 750 a 754, BR-CSK-MAR všetko 812.
Reply on: Majo #143108:
To znamená čo? Slovenská Ľupča, Podbrezová, Chvatimech ČHŽ, Obhoretá, Dobšinská ešte trocha ľadová jaskyňa, Dedinky-Mlynky, Hnilec, Malý Mních nad Hnilcom, Prakovce. Okresné Mesto Gelnica a čo ešte?
Reply on: 810zssk #143107:
Ako to vyzerá?
Reply on: ufo #143106:
Presne tak. Rýchliky v dvojhodinovke, osobáky v autobusoch. A ak nastane rev, že na rýchliky v dvojhodinovke nema peňeži, tak odpoveď znie zastaviť osobnú dopravu, hoci aj mám tú trať veľmi rád.
Reply on: ufo #143106:
Skôr by som potom preferoval nejaké zrýchlené vlaky, ktoré by stáli tam, kde to má zmysel (mestá, dediny, ktoré majú blízko stanicu, turistické ciele). Dlho som v tých končinách síce nebol (naposledy ešte vtedy, keď medzi Č. Skalou a Margecanmi jazdili "marhule"/"elektrošukafóny"), ale v čase mojej poslednej návštevy boli tie vlaky celkom slušne obsadené.
Ciastocne OT:
Na hranicnom priechode Jarovce (dialnicnom) v smere do Rakuska uz par dni stoji nejake kolajove vozidlo (elektricka/primestska jednotka) nalozene na kamione.. mate niekto info co to je? 🙂
Reply on: Majo #143103:
Tam by skôr ľuďom pomohol 30 min alebo aspoň hodinový takt busov, ktorý ich vezie priamo cez dedinu. Os doprava v úseku Brezno - Nálepkovo nemá na tej trati moc význam (často sa tam vozí iba vlaková čata). Jedine si tam viem predstaviť nejaký takt rýchlikov (nejaká motorová jednotka) BB-Košice.
Reply on: Ivan3 #143100:
Osobne som presvedceny ze teraz stavat zacnu (lebo maju realny projekt a lebo volby ;))
Reply on: S499.1023 #143089:
Ano, su to strasne supy po celej horehronskej trati ? Jazdu to robi znacne neprijemnou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.