Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #143110:
Myslim ze to je dvojclankove, ma to dvojo dveri a tusim to je cerveno-biele. Aspon sa mi zda. Zajtra tade znova pojdem, takze ak to tam este bude, tak obzriem podrobnejsie 🙂
Reply on: Emo #143090:
to ti neviem potvrdiť/vyvrátiť. Ale vraj sa s nimi rušňovodiči + pracovníci depa ťažko lúčili, takže asi obľúbené boli... ak chceš presne ten diel o "Chrochtadle" tak tu ho máš ? http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/409235100061020-zaslapane-projekty/
Reply on: S499.1023 #143111:
V prvom rade z BB po Brezno by som určite nechal aj osobáky, tam to má zmysel. Mohli by pokračovať prípadne z Brezna po trati 174. Tie semi-fast vlaky BB - KE by mohli stáť: Slovenská Ľupča, Brusno kúpele, Podbrezová, Chvatimech, Brezno, Polomka, Heľpa, Pohorelá, Dobšinská ľadová jaskyňa, Stratená, Dedinky, Mlynky, Hnilec, Nálepkovo, Mníšek nad Hnilcom, Prakovce, Gelnica, Margecany, Kysak.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #143087:
Nákladná cez tunel je už len pp. (Neviem, ako tento grafikon - ešte som ho neštudoval. Ale tuším už od predvlani žiadny pravidlený vlak.)
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #143078:
160 je v zásade dobre tak, ako je. Zlom frekvencie je práve vo Fiľakove, kam jazdia väčšinou klasy, ďalej to už zvládajú motoráky.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #143077:
Pozri http://www.vlaky.net/servis/obehy.asp.
Suma sumárum, BB-BR nejaké 4 páry 812, zvyšok klasy so 750 a 754, BR-CSK-MAR všetko 812.
Reply on: Majo #143108:
To znamená čo? Slovenská Ľupča, Podbrezová, Chvatimech ČHŽ, Obhoretá, Dobšinská ešte trocha ľadová jaskyňa, Dedinky-Mlynky, Hnilec, Malý Mních nad Hnilcom, Prakovce. Okresné Mesto Gelnica a čo ešte?
Reply on: 810zssk #143107:
Ako to vyzerá?
Reply on: ufo #143106:
Presne tak. Rýchliky v dvojhodinovke, osobáky v autobusoch. A ak nastane rev, že na rýchliky v dvojhodinovke nema peňeži, tak odpoveď znie zastaviť osobnú dopravu, hoci aj mám tú trať veľmi rád.
Reply on: ufo #143106:
Skôr by som potom preferoval nejaké zrýchlené vlaky, ktoré by stáli tam, kde to má zmysel (mestá, dediny, ktoré majú blízko stanicu, turistické ciele). Dlho som v tých končinách síce nebol (naposledy ešte vtedy, keď medzi Č. Skalou a Margecanmi jazdili "marhule"/"elektrošukafóny"), ale v čase mojej poslednej návštevy boli tie vlaky celkom slušne obsadené.
Ciastocne OT:
Na hranicnom priechode Jarovce (dialnicnom) v smere do Rakuska uz par dni stoji nejake kolajove vozidlo (elektricka/primestska jednotka) nalozene na kamione.. mate niekto info co to je? 🙂
Reply on: Majo #143103:
Tam by skôr ľuďom pomohol 30 min alebo aspoň hodinový takt busov, ktorý ich vezie priamo cez dedinu. Os doprava v úseku Brezno - Nálepkovo nemá na tej trati moc význam (často sa tam vozí iba vlaková čata). Jedine si tam viem predstaviť nejaký takt rýchlikov (nejaká motorová jednotka) BB-Košice.
Reply on: Ivan3 #143100:
Osobne som presvedceny ze teraz stavat zacnu (lebo maju realny projekt a lebo volby ;))
Reply on: S499.1023 #143089:
Ano, su to strasne supy po celej horehronskej trati ? Jazdu to robi znacne neprijemnou.
Reply on: Ivan3 #143100:
Gratulujem, objavil si Ameriku. ?

Re #143087 S499.1023: Myslím, že keby sa tam spravil takt (sedlo 120´, špička 60´) a premávali tam GTW/Desirá/niečo podobné v celej trase z BB do Margecian (bez prestupu v ukrutnej riti uprostred ničoho), vyzeralo by to aj s vyťaženosťou spojov úplne inak. Prípadne by sa dala trať spropagovať nejakými sezónnymi modrými šípmi a pod. A možno keby modré gumy nevyradili pred pár rokmi relatívne komfortné vozidlá 850/851 (v porovnaní so šukafónmi), nemusili by byť ani GTW a Desirá. But it´s tooooo late... ?
Reply on: LUK #143101:
Píšeš, že 173 ČS-MG čiste šukafóny - potom aj BR-ČS, tam tiež okrem Horehronca sú na všetkom šukafóny.
BB-BR je to 50:50.
Reply on: Emo #143079:
vieš zle...
172 - BB-BR jazdia prevažne veľké mašiny
BR-ČS jazdia prevažne šukafóny,
173 ČS-MG čiste šukafóny, 174 dtto
Tak už v říjnu roku 2010 s emá začít opravovat Starý most? No vzhledem k tomu, že to již měla být oprava skončena, si myslím, že by bylo vhodné přiznat, že ani na ten debilní můstek těch pár centů není k mání. LPány, plány a zase jen plány. To je asi jediné, co město umí. víc nic.
Reply on: intony #143096:
Prepáč, ale ono sa to proste v takej hustej premávke a ešte s trkvasmi, čo si myslia, že pre nich fyzika neplatí, udržať nedá. Ako chceš pluhovať a sypať, pomedzi autá?
aj aj teda prispejem k téme bratislavská hromadná doprava: čo hovoríte na spoje ličartovce-andrejová? nemôžem si pnmôcť, ale furt sa mi zdajú nejak zanedbané v porovnaní so spojmi kurima-gaboltov. čo vy na to?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.