1) A koľko z toho bol váš školský výlet ? ? Inak viď LUK - keď nejde autobus, tak samozrejme musia ísť vlakom.
2) No a ja som sa pýtal, aký ROLLING STOCK ? vozia tie 750/754? Aj viac, ako tri vozy?
Ako Ťa poznám, Ty by si zrušil osobnú dopravu na polke tratí na Slovensku. ? Ono pri hentakej ponuke spojov sa nemožno čudovať, že sú vo vlaku dvaja ľudia.
Ak by ste mali informacie o poradiach vozidiel, ktore vykonavaju jednotlive spoje, prosime, poslite ich na cp@imhd.sk. Ak by bol tychto informacii dostatok, spravili by sme sekciu pre vsetkych, ktori prispeju svojimi udajmi, a teda by si mohli pozerat odchody konkretnych vozidiel.
Po Brezno možno hej. Pokračovanie po 174 je čisté šoto. To je trať vhodná pre Kubáčika na muzeálne zubačkovanie a nie pre osobnú (a s tými 47 či koľko promilami už vobec nie pre nákladnú - kocúr tam má normu tuším 150 ton) dopravu.
Aké klasy tam jazdia? V roku 2002, keď som túto trať naposledy navštívil nepracovne, som mal česť so súpravami okuliarnik+3*Bdt, okuliarnik+2*Bdt, ba aj okuliarnik+Bdt ? . To sa v civilizovanej krajine vozí v M trakcii. Vozba súprav dvoch lokomotív a jedného vagóna bývala špecialitou Psiackych Koleji Państwówych a Caile Ferat Romania Calatori ? .
jasne, už dlhšie sa vyše BR preferujú šukafóny, lebo tá trať žije iba zo slávnej minulosti... dopravný význam tej trati stúpol až po ukrutnom zlepšení ponuky autobusom inštaláciou downgradu SAD ZV za monopolného dopravcu v ZVSK...
trať 174 je na tom veľmi podobne... kým bude stáť najbližšia vlaková zastávka 2 km za dedinou, tak tým v dnešnej dobe nikto cestovať nebude...
tak jedine tak by to malo zmysel, že by BB - Brezno ťahala 750 alebo 754 s 3-4 osobnými vagónmi, alebo 2x 813+913 a od Brezna by jazdili vlaky po Margecany a nemuselo by sa v ČS prestupovať. Brezno zas totálne bezvýznamné nie je, prestupuje sa tam na 174. Ale máš aj pravdu, ľudia tam síce žijú ale je to tam zapadákov. Ľudia nemajú dôvod cestovať, lebo práce tam 2x veľa niet. Ak niekto prácu má, tak autom berie ďalších troch kolegov alebo v dedine kde býva pracuje príp. v najbližšom väčšom meste alebo kde sa dá, už to všetko padlo...
Myslim ze to je dvojclankove, ma to dvojo dveri a tusim to je cerveno-biele. Aspon sa mi zda. Zajtra tade znova pojdem, takze ak to tam este bude, tak obzriem podrobnejsie
V prvom rade z BB po Brezno by som určite nechal aj osobáky, tam to má zmysel. Mohli by pokračovať prípadne z Brezna po trati 174. Tie semi-fast vlaky BB - KE by mohli stáť: Slovenská Ľupča, Brusno kúpele, Podbrezová, Chvatimech, Brezno, Polomka, Heľpa, Pohorelá, Dobšinská ľadová jaskyňa, Stratená, Dedinky, Mlynky, Hnilec, Nálepkovo, Mníšek nad Hnilcom, Prakovce, Gelnica, Margecany, Kysak.
To znamená čo? Slovenská Ľupča, Podbrezová, Chvatimech ČHŽ, Obhoretá, Dobšinská ešte trocha ľadová jaskyňa, Dedinky-Mlynky, Hnilec, Malý Mních nad Hnilcom, Prakovce. Okresné Mesto Gelnica a čo ešte?
Presne tak. Rýchliky v dvojhodinovke, osobáky v autobusoch. A ak nastane rev, že na rýchliky v dvojhodinovke nema peňeži, tak odpoveď znie zastaviť osobnú dopravu, hoci aj mám tú trať veľmi rád.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek
Suma sumárum, BB-BR nejaké 4 páry 812, zvyšok klasy so 750 a 754, BR-CSK-MAR všetko 812.