Len či to v tom Rotsteine nebolo naopak - najprv rozlámanie vlakov, potom zlom frekvencie. A aj keby nie, tak to neznamená, že by človek okrem Hore-/Dolehronca musel v tej riti sveta zhniť hodinu (nepoznám aktuálny GVD, vychádzam zo situácie pred pár rokmi a z premisy, že Zločinecká GVD nezlepšuje (s výnimkou spojenia odkiaľkoľvek do Viedne).
Ináč zase asi nejaký debil parkuje na zastávke Matejkova... Vidieť, že si MSP neplní svoju úlohu... Avšak nemôžem to potvrdiť na 100% lebo vidím len z okna časť zastávky avašak ak vidím čo i len kúsok 25Trky, to znamená, že niečo stojí, resp. robí sa v zastávke a teraz som videl temer celú 25Tr. ?
Zdá sa mi, že cp.sk resp. http://bid.cp.sk konečne pružnejšie reagujú na zmeny. 156-ka tam tuším pribudla v 1. deň premávky, čo je v ich prípade úspech.. Ale na CP od imhd to zďaleka nemá...
Sú týmto ukončením spolupráce ohrozené aj včasné informácie o zmenách v premávke MHD (napr. ďalších nových linkách na Dlhé diely ? )?
Inak zaujímavý tento počin, určite to poznáte, free off-line JAVA aplikácia http://www.mhdvmobilu.cz . Píšu tam:
"Spolupráce ze strany dopravce (poskytovatele dat jízdních řádů) je jednoduchá a nenáročná. Stačí data posílaná e-mailem Chapsu pro systém Idos posílat v kopii i mně. Možnost zobrazení jízdních řádů v programu MHD v mobilu je jak pro dopravce tak pro uživatele zdarma."
Už len sa k tým dátam nejako dostať. ? Či tie by vám nepomohli?
Kde sa čo mení k intervalu? Mení sa to od ničho k ničomu.
Príklad: minúty odchodov osobákov z BA hl.st. na Trnavu od 4-tej minulý GVD:
30,09,15,10,31,-,15,25,15,06,15,15,15 * 55,-,15,39,25,-,-,05
(* plus z N.Mesta 29) = 10 rôznych polôh
tento GVD:
30,40,17,10,54,-,17,25,17,05,17,15 *,15 *,05,17,29,34,-,-,15
(* plus z N.Mesta 44) = 10 rôznych polôh
Intervaly ako sviňa.
Hmm, takže DPB už nemá na svojom webe CP ("Not Found..."), a nie je tam ani vysvetlenie, ani poznámka, že kde sa dajú nájsť CP. Je to mysliteľné hlavnom meste nejakého iného členského štátu EU?
No išlo o to jazdiť bez meškania (vtedy sa to dalo vzhľadom na hustotu premávky), slušné správanie k cestujúcim.... atď. Samozrejme, muselo sa to týkať všetkých vodičov na danej linke.
chlapce rozmyslaj co hovoris o detskach jo? mne moze byt ukradnuta mhd a mozem si veselo jazdit autom , ale snazim sa ked sa da ist radsej mhd a preto aj s kechovym napadom suhlasim.;-) btw. hovoris o navykoch ze ludia su na nieco zvyknuty ok aj my sme boli zvyknuty mat 3 linky 27, 67 a 28 a linka 28 tu chodila peknych cca 45 rokov este ako PO tusim tak neviem o akych navykoch teraz hovoris, ludia sa dokazali prisposobit a poviem ti ze ja som vyuzival spojenie na nam. hraniciarov a teraz mam nejake? nie tak chodim peso ? alebo autom a co som stale tu. Petrzalka sa rozrasta a zastavba je nova kade tade tak co? si mudry ako salamun, prelistuj si historiu mhd v bratislave odporucam ti knizky ako 100 rokov MHD v bratislave alebo elektriciek v bratislave, este ich mozno niekde zozenies a sam zistis ako kedysi linky chodili. a skoro som zabudol okrem troch liniek hore spomenutych tu bola aj L104 ako expresna alebo 27-S. s trasou Ovsiste - Hodzovo Namestie. vies co? som zvedavy na to ako budu cestovat ti tvoji cestujuci z jungmannovej ked budu musiet prejst k elektricke ktora pojde az 500 m od ich zastavky, jaj nepomestia sa a odpadnu im troska nozicky a mozno aj rucicky. pretoze by nebodaj museli z L88 prestupit ak by sa nechceli tlacit ak by tam boli kapacitnejsie vozidla. pre obyvatelov halovej a okolia je pre nich dostupna aj zastavka rusovska cesta kde stoji tebou spominana dvojica liniek 93,94
a vies co by bolo najlepsie ? mozno rozdelenie linky 83 na 2 samostatne linky a to na 34 a 84 ak nechces menit trasu, posilova linka pre EU uz je tak by sa zabezpecil odvoz navacsieho poctu vlkov. neboli by az take meskania na linkach a hlavne by sa vyuzil prestupny tarifny system.
skus sa spytat takych obyvatelov Vychodneho, Rybnicnej ze ake to je prestupovat.
Sorry ale hlavne si over kto je tu pre teba decko a nauc sa spravat!!
Aha a zabudol som odpovedať na otázku ohľadne ČS: Dôvodom je rozdielna frekvencia a rôzne spádové územia. Cez tunel jazdí málo ľudí. Keď som tadiaľ išiel naposledy, boli sme v šukafóne štyria - fíra, gazda, ja a jeden šotouš z Čiech.
Krásne rozpísané podľa tabuľky CP a mapy... Inak na prd.
Prečo by sa mali trhať vlaky v Chynoranoch a nie v Topoľčanoch, v okresnom meste? V Chynoranoch nie je takmer nič okrem odbočky na Trenčín.
Podobné, ba ešte horšie je to s Jesenským. To je úplná diera a jediným dôvodom, prečo tam zastavuje rýchlik, je to, že sa tam pripája trať do RS.
Kežmarok - to je už ozaj zlý vtip. Prečo chceš vlaky do Plavča rozdeľovať? A v Kežmarku je na nejaké delenie sakramentsky málo placu, keďže sú tam všeho všudy tri koľaje.
spojenie Jungmannova/Hálova - Dvory žiadúce byť nemusí, avšak kapacitu na Jungmannovej/Hálovej nejakú treba zachovať. Teraz L83 už je celkom slušne naplnená na Nám. hraničiarov ráno (ak neveríš, choď sa ráno zviezť) a L84 pomáha udržiavať nejakú kapacitu na spoločnom úseku, to pochop. A nemyslím, že ľudia budú zrazu tak urgentne potrebovať L84 cez Einsteinku len preto, že tebe a pár deckám sa to páči. Pokiaľ viem, tak školy, pracovné miesta sa nikam nepresťahovali a ak trpíš syndrómom ako Slávik (celá Petržalka bude cestovať na Nivy), tak si nakresli mapku a hraj sa na nej. Chápem, že nové stavby na Einsteinke treba obslúžiť ale prečo na úkor už zabehaných zastávok, ktoré ľudia používajú cez desaťročia. Okrem toho nezaregistroval som, že by sa nejak ľudia hrnuli na Einsteinovu okrem gympla, Incheby a Auparku. Mimo tieto veci, tam nie je nič čo by v ľuďoch vyvolávalo hlad po novej linke v danej lokalite.
HOLY SHIT! Tak keď bude na Jungmannovej chýbať L84 a vynechá L83, tak čo cestujúci sprav logicky??? Bude sa snažiť dostať aspoň na L93/94 aby sa dostal na Zochovu alebo ďalej do mesta. A k L93/94 sa ako dostane keď L84 bude premávať po Einsteinke, L92 má 20min interval, L99 premáva po Kopčianskej, L88 potom na Záporožskej bude tak narvaná, že DOVI-DOPO.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
pressburger