Ja osobne nemam nic proti Sorom. Jazdieval som uz z prvymi ktore boli nasadene na L51 a 49.
Po tych rokoch su v omnoho lepsom stave ako Karosy.
Na Vajnorskej sa setri uz teraz mimo spicky konci L4 na Novom Meste a L96 teraz 196 bola skratena tiez po Nove Mesto.
Problemom je aj interval medzi linkami v smere z centra. Casto sa zhlukuju vozy za sebou.
Na premiestnovanie medzi centrami ti posluzi L65. Este ,ze si nechcel priame spojenie do Auparku aj ,ked to skoro je s L4.
Isty cas bol stopercentne na 133/2 kazdy den , cez letne prazdniny bol tusim 133/4 ( to som si nie velmi isty ) a teraz uz neviem - bo nesledujem kazdy den vypravy,ale dik za objasnenie ?
predstavu mám takú, že niektoré vlaky budú končiť na Filiálke a niektoré budú pokračovať do Petržalky, IC vlaky budú chodiť z/do Viedne (2 páry denne ako je tomu teraz). Aj keď si neviem predstaviť, že by úplne prestali vlaky zo smeru TT a GA chodiť na Hlavnú stanicu. Určite napr. také osobáky, Nové Zámky - Bratislava - Kúty alebo Trnava - Bratislava - Malacky budú musieť chodiť cez Hlavnú stanicu. Tie vlaky, ktoré z východu prichádzajú do BA a končia tu, môžu končiť na Filiálke, príp. v Petržalke.
Akú máš predstavu o organizácii vlakovej dopravy po otvorení tunela? Niektoré vlaky zo smerov GA a TT pojdu na hlavnú, iné do Petržalky?
Hlavne prosím, aby neodpovedal nikto iný.
ale ale... to plánujete spáchať samovraždu či čo? ? podľa mňa sa spojenia Filiálky a Petržalky dočkáme, len to bude podľa mňa neskôr o jeden-dva roky. Tak či onak tá trať vyrieši s časti dopravu ľudí zo smerov GA a TT do oblasti Nivy a k viacerým linkám MHD + zmiznú hlasy za obnovenie liniek 81 a 82, keďže určite nejaké osobné vlaky a rýchliky pôjdu až z/do Petržalky. Keď na tomto železnice popracujú, tak MHD sa uľaví z časti avšak rozvoj trolejbusovej a električkkovej siete + obnovu vozového parku za mesto+DPB železnice nevykonajú ?
S tým umením by som súhlasil a ešte dodám, že aj cesty vedia stavať a tunely raziť. Predražené olejničky adorovať nebudem a dizajnovať asi vedia len malé veci - príkladom buď ten príšerný minibus alebo ľubovoľná staršia talianska lokomotíva či bus. Snáď jediný pekný taliansky prostriedok hromadnej dopravy je električka AnsaldoBreda Sirio ale tá si to zase kompenzuje spoľahlivosťou ?
No bordel, hentie SORY by mali byť prednostne vyhradené už len na 67ku a nie ich mixovať do mesta na frekventovanú 50ku . Myslim si, keď môžu byť pridelené 1201 a 1218 na 32/6,7 , alebo 1110 na celodennej 70/133/4 ,tak sa dá aj hento, hoci je to iná vozovňa.
To je nevýhoda kĺbových vozidiel, že šofér vidí vzadu veľký prd , btw. keby si dal 25 TR na Dolné hony ,tak by si videl ten bordel , tagy a sedadlá roztrhane jedna radost, koľko razy aj aj homelesov vo vozidle zo zastávky Hraničná. Viem čo hovorím ,15 Trkami som cestoval denne 4 roky . Takže prosím nepindať na DD, sú tu o mnoho horšie štvrte v BA ako Dlháče.
Re #142786 Mischo1: Súhlasim Tedomy z Juráku su oveľa viac potagovane ako "dlhodielske" Tedomy z Trnavky a to su pritom "mladšie" . Mal som možnosť ísť vozom 2102 na 22 a to mal len mesiac vtedy, no hnus - pri kočíkoch , vzadu, na dverách tagy a to je krátke vozidlo.
Petto
Re #142786 Mischo1: Súhlasim Tedomy z Juráku su oveľa viac potagovane ako "dlhodielske" Tedomy z Trnavky a to su pritom "mladšie" . Mal som možnosť ísť vozom 2102 na 22 a to mal len mesiac vtedy, no hnus - pri kočíkoch , vzadu, na dverách tagy a to je krátke vozidlo.