Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #142741:
A ty myslíš, že tam končia kvoli vlakom ? ?
Reply on: 810zssk #142737:
Desaťtisíce. Najma z Petržlenky do Zsolny ? .
Reply on: Peter6607 #142730:
Alebo Solaris nedal správne všimné...
Reply on: Solider #142739:
Nebolo by "odveci" , hoci asi viem, že je to nemožné, keby prerobili tu zvukovú izoláciu motora aj v bratislavských,lebo niektoré nám už začínajú dobre hlasne vrčať - viď dnešnýá cesta 1105 ( vzadu sedieť je ako za trest ), i 1106. A ten kĺbak by už mohli zverejniť ,sľubovali mi v maili,že na podzim 2009 bude , no hľa už je 2010 a ništ - iba zmienka o ňom na k-reporte, že už je vo výrobe.
Reply on: no.ev.di. #142741:
Zeby preto, ze na hlavnej stanici je dost velke obratisko a takisto aj dispecerske stanovisko? S bonusom dostupnosti k vlakom. 😉
Reply on: no.ev.di. #142741:
Aha tak.. no tu ide o to ze stanica je v centre a v tejto chvili to vyzera na najrozumnejsiu alternativu (kombo stanice a centra)..
Reply on: no.ev.di. #142740:
Pri dennych linkach to samozrejme ma zmysel 😉 Otazka je ako tie vlaky nakoniec budu vedene.

Netusim ako si tu otazku obratil proti mne, ja narozdiel od teba nemam potrebu zvazat ludi k vlakom do tychto destinacii.
Reply on: 810zssk #142738:
ja dúfam, že nie... aspoň ľudom neprepne nebudú toho kripla voliť a poberie sa aj Karloveská mafia z DPB kade-ľahšie. ?
Reply on: no.ev.di. #142740:
tou otázkou proti tebe som chcel povedať, že koľko ľudí cestuje na tie smery, že musia skoro všetky nočáky chodiť k hlavnej stanici?!
Reply on: 810zssk #142737:
ja som hovoril aj o denných linkách. Inak keď si tú otázku položil už, tak ju obrátim proti tebe ? koľko cestujúcich cestuje z/do GA,ZA,KE a ZV od 23:30 do 3:30? A nemyslel som tieto 4 mestá ale jasne som tam písal, že na tieto smery, keď ľudia cestujú! Takže sa to týkalo denných aj nočných liniek a týkalo sa to všetkých destinácií, teda nielen tých štyroch.
Reply on: Petto #142732:
Tedom má vlastný motor pri plynovej verzii, dieselové sú dodávané s motorom Deutz; Solaris sa dodáva s motorom MAN alebo DAF. Problém Tedomu čo sa týka motora je nedostatočná zvuková izolácia, ktorá však bola vylepšená v tohtoročnom modeli Tedom (vrátane kĺbaku).
Reply on: Preßburg.Germane #142735:
Tak tak ? Ja dufam ze to stihnu do volieb zacat stavat.
Reply on: no.ev.di. #142727:
Kolko cestujucich cestuje z/do ZA, GA, KE a ZV od 23.30 do 3.30?
Reply on: luky133 #142725:
Ja dufam ze rychlo padnu na.. usta..
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: Jezo #142711:

Čo sa dívam, tak táto vyzualizácia vyzerá viac než v poho ? . Hádam to už tak ostane a dúfam, že to nie je len nejaká predvolebná kampaň.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: d3k0 #142704:
Vygooglili ste správne. Križovatka I/50 a III/050192 je bod ULS 3724A15 a tá trojka je Myslavská, Križovatka I/50 a III/050191 je 3724A19 a trojka je cesta na letisko: http://www.cdb.sk/files/galleries/mapovelisty/37-24.jpg?w=1000
Pokiaľ ide o prejazd križovatkou, tam to nikto zo zoznamu úsekov nedokáže určiť. Možno sa len domnievať podľa http://www.cdb.sk/Files/Galleries/zlozite-krizovatky/3724A015.jpg?w=1000, že v smere zo Šace je spoplatený len lúč 3724A15.01-3724A15.02, pretože cesta smerom k stredu križovatky je už cestou tretej triedy a vetva 11-09 (ďalej už 3724A015 opakovať nebudem) už nepatrí k žiadnemu z úsekov uvádzaných v zozname, a potom 07-06-03; v smere opačnom by mal byť spoplatený úsek 03-06-07; spoplatnenie úseku 08-12-14-04 je veľmi otázne, pretože aj čiastkový bod 08 aj čiastkový bod 04 sú miestom kríženia lúča 50.2 s lúčami cesty 050191.
Pokiaľ ide o poslednú otázku, z http://www.cdb.sk/Files/Galleries/zlozite-krizovatky/3724A002.jpg?w=1000 je jednoznačné, že spoplatnený úsek končí v bode 3724A002.01, t.j. v mieste zjazdu na Alejovú ulicu.
Reply on: Peter6607 #142730:
SORky BN 10.5 sú dobré s tým usporiadaním interiéru akurát pre DP kde počítajú s maximálny obsadením vozidla tak, že všetko na sedenie obsadené (30 sedadiel) + na státie tak 10-20 ľudí. Ešte to usporiadanie interiéru je na figu v tom jak ten priestor ako sú sklopné sedadlá predeľuje zvislá tyč s vodorovnou kde je uchytené operadlo. To malo byť podľa mňa umiestnené už pri tých dvoch sedadlách aby vznikol väčší priestor na státie bez predelu. V BN 10.5 som sa viezol na L50 v Prievidzi a už tam autobus nevládal keď v Bojniciach nastupovali ľudia. Stojacich bolo 30-35 a autobus bol fakt v takom stave, že ešte max. 5-10 ľudí a viac nie. Podľa mňa je kategória 10.5 a 8.5 (aj takú už SOR vyrába, tu je link http://www.sor.cz/site/mezimestsky-autobus-sor-cn-85) uchyláčina. Aj keď čo si dopravca vyberie, tak to by mal výrobca vyrobiť a SOR sa snaží vyhovieť zákazníkom. Len škoda je, že aj zákazníci (dopravné podniky) nevyhovejú svojím zákazníkom a tieto variabilnosti dĺžky autobusov využívajú iba aby ušetrili na úkor komfortu pri cestovaní. Rovnako sa proti cestujúcim obrátila kúpa Solarisov. Začali premávať na L88 a L96 namiesto klbákov. Jediný prípad kde DPB nasadil vozidlá väčšej kategórie pre väčšie pohodlie cestujúcich boli Solarisy na L32 a 133 kde ich v súčasnosti vďaka šibnutým intervalom netreba vôbec.
Reply on: Peter6607 #142730:
Skoda len ze ten Tedomacky motor nie je taky kvalitny ako napr. Solarisacky - nezabite ma teraz za moj nazor, hodnotim len z pohladu cestujuceho ,co sa tyka dielnoveho posudku tak to netusim.
Reply on: m@rtin #142724:
Proč? Pizzu,makaróny, olivový olej a lanovky mají dobré ? .
Reply on: no.ev.di. #142729:
Tiez v to dufam. Mozno by DPB aj kupoval Solarisy, ale tie poziare o nich zanechali zly dojem.
Tedomy maju ozaj pekny dizajn. Pre BA by boli dobrym riesenim,
nie ako tie krive Sory.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.