Nebolo by "odveci" , hoci asi viem, že je to nemožné, keby prerobili tu zvukovú izoláciu motora aj v bratislavských,lebo niektoré nám už začínajú dobre hlasne vrčať - viď dnešnýá cesta 1105 ( vzadu sedieť je ako za trest ), i 1106. A ten kĺbak by už mohli zverejniť ,sľubovali mi v maili,že na podzim 2009 bude , no hľa už je 2010 a ništ - iba zmienka o ňom na k-reporte, že už je vo výrobe.
ja som hovoril aj o denných linkách. Inak keď si tú otázku položil už, tak ju obrátim proti tebe ? koľko cestujúcich cestuje z/do GA,ZA,KE a ZV od 23:30 do 3:30? A nemyslel som tieto 4 mestá ale jasne som tam písal, že na tieto smery, keď ľudia cestujú! Takže sa to týkalo denných aj nočných liniek a týkalo sa to všetkých destinácií, teda nielen tých štyroch.
Tedom má vlastný motor pri plynovej verzii, dieselové sú dodávané s motorom Deutz; Solaris sa dodáva s motorom MAN alebo DAF. Problém Tedomu čo sa týka motora je nedostatočná zvuková izolácia, ktorá však bola vylepšená v tohtoročnom modeli Tedom (vrátane kĺbaku).
Vygooglili ste správne. Križovatka I/50 a III/050192 je bod ULS 3724A15 a tá trojka je Myslavská, Križovatka I/50 a III/050191 je 3724A19 a trojka je cesta na letisko: http://www.cdb.sk/files/galleries/mapovelisty/37-24.jpg?w=1000
Pokiaľ ide o prejazd križovatkou, tam to nikto zo zoznamu úsekov nedokáže určiť. Možno sa len domnievať podľa http://www.cdb.sk/Files/Galleries/zlozite-krizovatky/3724A015.jpg?w=1000, že v smere zo Šace je spoplatený len lúč 3724A15.01-3724A15.02, pretože cesta smerom k stredu križovatky je už cestou tretej triedy a vetva 11-09 (ďalej už 3724A015 opakovať nebudem) už nepatrí k žiadnemu z úsekov uvádzaných v zozname, a potom 07-06-03; v smere opačnom by mal byť spoplatený úsek 03-06-07; spoplatnenie úseku 08-12-14-04 je veľmi otázne, pretože aj čiastkový bod 08 aj čiastkový bod 04 sú miestom kríženia lúča 50.2 s lúčami cesty 050191.
Pokiaľ ide o poslednú otázku, z http://www.cdb.sk/Files/Galleries/zlozite-krizovatky/3724A002.jpg?w=1000 je jednoznačné, že spoplatnený úsek končí v bode 3724A002.01, t.j. v mieste zjazdu na Alejovú ulicu.
SORky BN 10.5 sú dobré s tým usporiadaním interiéru akurát pre DP kde počítajú s maximálny obsadením vozidla tak, že všetko na sedenie obsadené (30 sedadiel) + na státie tak 10-20 ľudí. Ešte to usporiadanie interiéru je na figu v tom jak ten priestor ako sú sklopné sedadlá predeľuje zvislá tyč s vodorovnou kde je uchytené operadlo. To malo byť podľa mňa umiestnené už pri tých dvoch sedadlách aby vznikol väčší priestor na státie bez predelu. V BN 10.5 som sa viezol na L50 v Prievidzi a už tam autobus nevládal keď v Bojniciach nastupovali ľudia. Stojacich bolo 30-35 a autobus bol fakt v takom stave, že ešte max. 5-10 ľudí a viac nie. Podľa mňa je kategória 10.5 a 8.5 (aj takú už SOR vyrába, tu je link http://www.sor.cz/site/mezimestsky-autobus-sor-cn-85) uchyláčina. Aj keď čo si dopravca vyberie, tak to by mal výrobca vyrobiť a SOR sa snaží vyhovieť zákazníkom. Len škoda je, že aj zákazníci (dopravné podniky) nevyhovejú svojím zákazníkom a tieto variabilnosti dĺžky autobusov využívajú iba aby ušetrili na úkor komfortu pri cestovaní. Rovnako sa proti cestujúcim obrátila kúpa Solarisov. Začali premávať na L88 a L96 namiesto klbákov. Jediný prípad kde DPB nasadil vozidlá väčšej kategórie pre väčšie pohodlie cestujúcich boli Solarisy na L32 a 133 kde ich v súčasnosti vďaka šibnutým intervalom netreba vôbec.
Skoda len ze ten Tedomacky motor nie je taky kvalitny ako napr. Solarisacky - nezabite ma teraz za moj nazor, hodnotim len z pohladu cestujuceho ,co sa tyka dielnoveho posudku tak to netusim.
Tiez v to dufam. Mozno by DPB aj kupoval Solarisy, ale tie poziare o nich zanechali zly dojem.
Tedomy maju ozaj pekny dizajn. Pre BA by boli dobrym riesenim,
nie ako tie krive Sory.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter6607
Tedomy maju ozaj pekny dizajn. Pre BA by boli dobrym riesenim,
nie ako tie krive Sory.