Ja osobne nemam nic proti Sorom. Jazdieval som uz z prvymi ktore boli nasadene na L51 a 49.
Po tych rokoch su v omnoho lepsom stave ako Karosy.
Na Vajnorskej sa setri uz teraz mimo spicky konci L4 na Novom Meste a L96 teraz 196 bola skratena tiez po Nove Mesto.
Problemom je aj interval medzi linkami v smere z centra. Casto sa zhlukuju vozy za sebou.
Na premiestnovanie medzi centrami ti posluzi L65. Este ,ze si nechcel priame spojenie do Auparku aj ,ked to skoro je s L4.
Isty cas bol stopercentne na 133/2 kazdy den , cez letne prazdniny bol tusim 133/4 ( to som si nie velmi isty ) a teraz uz neviem - bo nesledujem kazdy den vypravy,ale dik za objasnenie ?
predstavu mám takú, že niektoré vlaky budú končiť na Filiálke a niektoré budú pokračovať do Petržalky, IC vlaky budú chodiť z/do Viedne (2 páry denne ako je tomu teraz). Aj keď si neviem predstaviť, že by úplne prestali vlaky zo smeru TT a GA chodiť na Hlavnú stanicu. Určite napr. také osobáky, Nové Zámky - Bratislava - Kúty alebo Trnava - Bratislava - Malacky budú musieť chodiť cez Hlavnú stanicu. Tie vlaky, ktoré z východu prichádzajú do BA a končia tu, môžu končiť na Filiálke, príp. v Petržalke.
Akú máš predstavu o organizácii vlakovej dopravy po otvorení tunela? Niektoré vlaky zo smerov GA a TT pojdu na hlavnú, iné do Petržalky?
Hlavne prosím, aby neodpovedal nikto iný.
ale ale... to plánujete spáchať samovraždu či čo? ? podľa mňa sa spojenia Filiálky a Petržalky dočkáme, len to bude podľa mňa neskôr o jeden-dva roky. Tak či onak tá trať vyrieši s časti dopravu ľudí zo smerov GA a TT do oblasti Nivy a k viacerým linkám MHD + zmiznú hlasy za obnovenie liniek 81 a 82, keďže určite nejaké osobné vlaky a rýchliky pôjdu až z/do Petržalky. Keď na tomto železnice popracujú, tak MHD sa uľaví z časti avšak rozvoj trolejbusovej a električkkovej siete + obnovu vozového parku za mesto+DPB železnice nevykonajú ?
S tým umením by som súhlasil a ešte dodám, že aj cesty vedia stavať a tunely raziť. Predražené olejničky adorovať nebudem a dizajnovať asi vedia len malé veci - príkladom buď ten príšerný minibus alebo ľubovoľná staršia talianska lokomotíva či bus. Snáď jediný pekný taliansky prostriedok hromadnej dopravy je električka AnsaldoBreda Sirio ale tá si to zase kompenzuje spoľahlivosťou ?
No bordel, hentie SORY by mali byť prednostne vyhradené už len na 67ku a nie ich mixovať do mesta na frekventovanú 50ku . Myslim si, keď môžu byť pridelené 1201 a 1218 na 32/6,7 , alebo 1110 na celodennej 70/133/4 ,tak sa dá aj hento, hoci je to iná vozovňa.
To je nevýhoda kĺbových vozidiel, že šofér vidí vzadu veľký prd , btw. keby si dal 25 TR na Dolné hony ,tak by si videl ten bordel , tagy a sedadlá roztrhane jedna radost, koľko razy aj aj homelesov vo vozidle zo zastávky Hraničná. Viem čo hovorím ,15 Trkami som cestoval denne 4 roky . Takže prosím nepindať na DD, sú tu o mnoho horšie štvrte v BA ako Dlháče.
Re #142786 Mischo1: Súhlasim Tedomy z Juráku su oveľa viac potagovane ako "dlhodielske" Tedomy z Trnavky a to su pritom "mladšie" . Mal som možnosť ísť vozom 2102 na 22 a to mal len mesiac vtedy, no hnus - pri kočíkoch , vzadu, na dverách tagy a to je krátke vozidlo.
Dnes som čakal na autobus L. č. 50 na Šafárikovom námestí smer ASMN. V domnení, že aspoň na tejto linke mi príde niečo súce -vhodné do hlavných miest a došiel mi SOR ? (2508).
Ja som NeNastúpil a počkal si radšej 7,5 minúty na další spoj.
Kurnik, ked už tie SORy 25XX, 35XX, 45XX DPB má, tak nech ich aspoň vypravuje na linky zašité po okrajoch mesta. Napr. 56, 65, 99 a pod. ...nech nie sú cudzincom na očiach.
Potom, som šiel z Trnavského mýta do Sh. C. PALACE L. č. 2. Podľa mňa tam zbytočne sa ťahajú 2 vozy. Ak chce DPB šetriť, bolo by vhodné keby na L. č. vypravoval len jeden sólo vozeň aspoň popoludní. Moj čas cesty bol cca 17.00 - 17.30 a v Električke cestovalo v oboch vozňoch asi 5-6 ludí. Zase neviem ako je to z naplnenostou ráno.
Z PALACE som chcel ísť ešte do AVION Sh. C. Existuje taký spoj? Na to že je to obchodné centrum som sa tam nevedel vysomáriť. Len jedna zastávka takmer bez ničoho -tuším L 56 a 630. -Nikto kde by sa človek spýtal... Tam má DPB trochu medzery.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023