1105 je ževraj jeden z najporuchovejších BA Tedomov takže ten zvuk čo si dnes počul bola možno len ďalšia blížiaca sa porucha. ? Pokiaľ viem tak v nejakom Českom meste (už neviem v ktorom presne) Tedom po nejakom čase odstraňoval problém so zaparovaním predného skla takže myslím si, že kebyže DPB požiada/zaplatí tak tu zvukovú izoláciu tam prerobia čo by nebol zlý nápad. A ináč bolo by dobré kebyže každý vodič používa podtlakové vetranie aj v zime lebo pri jeho používaní nie sú vôbec zaparené okná a vo vozidle je dostatočné teplo.
Nebolo by "odveci" , hoci asi viem, že je to nemožné, keby prerobili tu zvukovú izoláciu motora aj v bratislavských,lebo niektoré nám už začínajú dobre hlasne vrčať - viď dnešnýá cesta 1105 ( vzadu sedieť je ako za trest ), i 1106. A ten kĺbak by už mohli zverejniť ,sľubovali mi v maili,že na podzim 2009 bude , no hľa už je 2010 a ništ - iba zmienka o ňom na k-reporte, že už je vo výrobe.
ja som hovoril aj o denných linkách. Inak keď si tú otázku položil už, tak ju obrátim proti tebe ? koľko cestujúcich cestuje z/do GA,ZA,KE a ZV od 23:30 do 3:30? A nemyslel som tieto 4 mestá ale jasne som tam písal, že na tieto smery, keď ľudia cestujú! Takže sa to týkalo denných aj nočných liniek a týkalo sa to všetkých destinácií, teda nielen tých štyroch.
Tedom má vlastný motor pri plynovej verzii, dieselové sú dodávané s motorom Deutz; Solaris sa dodáva s motorom MAN alebo DAF. Problém Tedomu čo sa týka motora je nedostatočná zvuková izolácia, ktorá však bola vylepšená v tohtoročnom modeli Tedom (vrátane kĺbaku).
Ámos
zasluzila by si viac