Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: Jezo #142711:

Čo sa dívam, tak táto vyzualizácia vyzerá viac než v poho ? . Hádam to už tak ostane a dúfam, že to nie je len nejaká predvolebná kampaň.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: d3k0 #142704:
Vygooglili ste správne. Križovatka I/50 a III/050192 je bod ULS 3724A15 a tá trojka je Myslavská, Križovatka I/50 a III/050191 je 3724A19 a trojka je cesta na letisko: http://www.cdb.sk/files/galleries/mapovelisty/37-24.jpg?w=1000
Pokiaľ ide o prejazd križovatkou, tam to nikto zo zoznamu úsekov nedokáže určiť. Možno sa len domnievať podľa http://www.cdb.sk/Files/Galleries/zlozite-krizovatky/3724A015.jpg?w=1000, že v smere zo Šace je spoplatený len lúč 3724A15.01-3724A15.02, pretože cesta smerom k stredu križovatky je už cestou tretej triedy a vetva 11-09 (ďalej už 3724A015 opakovať nebudem) už nepatrí k žiadnemu z úsekov uvádzaných v zozname, a potom 07-06-03; v smere opačnom by mal byť spoplatený úsek 03-06-07; spoplatnenie úseku 08-12-14-04 je veľmi otázne, pretože aj čiastkový bod 08 aj čiastkový bod 04 sú miestom kríženia lúča 50.2 s lúčami cesty 050191.
Pokiaľ ide o poslednú otázku, z http://www.cdb.sk/Files/Galleries/zlozite-krizovatky/3724A002.jpg?w=1000 je jednoznačné, že spoplatnený úsek končí v bode 3724A002.01, t.j. v mieste zjazdu na Alejovú ulicu.
Reply on: Peter6607 #142730:
SORky BN 10.5 sú dobré s tým usporiadaním interiéru akurát pre DP kde počítajú s maximálny obsadením vozidla tak, že všetko na sedenie obsadené (30 sedadiel) + na státie tak 10-20 ľudí. Ešte to usporiadanie interiéru je na figu v tom jak ten priestor ako sú sklopné sedadlá predeľuje zvislá tyč s vodorovnou kde je uchytené operadlo. To malo byť podľa mňa umiestnené už pri tých dvoch sedadlách aby vznikol väčší priestor na státie bez predelu. V BN 10.5 som sa viezol na L50 v Prievidzi a už tam autobus nevládal keď v Bojniciach nastupovali ľudia. Stojacich bolo 30-35 a autobus bol fakt v takom stave, že ešte max. 5-10 ľudí a viac nie. Podľa mňa je kategória 10.5 a 8.5 (aj takú už SOR vyrába, tu je link http://www.sor.cz/site/mezimestsky-autobus-sor-cn-85) uchyláčina. Aj keď čo si dopravca vyberie, tak to by mal výrobca vyrobiť a SOR sa snaží vyhovieť zákazníkom. Len škoda je, že aj zákazníci (dopravné podniky) nevyhovejú svojím zákazníkom a tieto variabilnosti dĺžky autobusov využívajú iba aby ušetrili na úkor komfortu pri cestovaní. Rovnako sa proti cestujúcim obrátila kúpa Solarisov. Začali premávať na L88 a L96 namiesto klbákov. Jediný prípad kde DPB nasadil vozidlá väčšej kategórie pre väčšie pohodlie cestujúcich boli Solarisy na L32 a 133 kde ich v súčasnosti vďaka šibnutým intervalom netreba vôbec.
Reply on: Peter6607 #142730:
Skoda len ze ten Tedomacky motor nie je taky kvalitny ako napr. Solarisacky - nezabite ma teraz za moj nazor, hodnotim len z pohladu cestujuceho ,co sa tyka dielnoveho posudku tak to netusim.
Reply on: m@rtin #142724:
Proč? Pizzu,makaróny, olivový olej a lanovky mají dobré ? .
Reply on: no.ev.di. #142729:
Tiez v to dufam. Mozno by DPB aj kupoval Solarisy, ale tie poziare o nich zanechali zly dojem.
Tedomy maju ozaj pekny dizajn. Pre BA by boli dobrym riesenim,
nie ako tie krive Sory.
Tie SORky sú úplná mizéria. Vôbec sa nehodia na našu MHD. Akonáhle sa nazbiera v autobuse viac ako 10 stojacich, tak už autobus pôsobí plným dojmom. Nechápem ako mohli v interiéri nalepiť, že je v 10.5 BN miesto pre 61 stojacich cestujúcich, ale museli pri tom zdatne húliť. Mlčal by som keby aspoň kúpili 12M SOR, ale 10.5 sú len o niečo lepšie ako 9.5. Ak bude vo vedení DPB Karloveská mafia aj naďalej, tak na ďalšie 4 roky máme o "dobrú" MHD postarané. Dúfam, že ak sa podarí vedenie vymeniť, tak SORky prenajmeme nejakému krátkozrakému dopravcovi alebo sa ich podarí odpredať. To radšej by som tu videl namiesto SORiek tie Tedomy, ktoré sú riešením interiéru hodne podobné Solarisu a ponúkajú štandardnú kapacitu 12M vozidla. Nevedel by mi niekto povedať aký je cenový rozdiel medzi Citelisom a Tedomom?
Som zvedavý, že zo zadku šéfa ktorej strany bude trčať Karloveská mafia v DPB po voľbách ?
Reply on: 810zssk #142722:
žeby preto lebo sa značná časť cestujúcich presunie na Filiálku, keďže odtiaľ pôjde dosť vlakov smerom na ZA, GA, KE, ZV atď.? Tak určite pôjdu počty cestujúcich dole.
Reply on: luky133 #142725:
ak sa nemylim, tak uz aspon pred mesiacom o tom mali video a aj skelet ukazovali...
http://tvnoviny.sk/spravy/regiony/foto-taketo-doubledckre-budu-jazdit-v-poprade.html

V Markíze zistili "super" novinku. Dnes o tom bude aj v TV Novinách a možno tam budú aj skutočné zábery.
Reply on: S499.1023 #142717:

Já bych ani tak neřekl Breda, jako made in Italy
Reply on: 810zssk #142721:
Nie je ta trat kade sa bude jazdit prilis uzka?
Reply on: no.ev.di. #142720:
Preco by na to mal reagovat?
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11023383&p1=51737 - OK, v piatok zacnu so sanaciou pilierov.. je zname kedy dojde k uzavretiu mostu?

Prezentacia s vizualizacami - vyzera to pekne, fajn kompromis medzi kopou srotu v centre mesta a normalnym vzhladom: http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11023383&p1=51737
Reply on: 810zssk #142697:
som zvedavý ako DPB zareaguje keď sa prepojí Filiálka s Petržalkou, že ako upravia linkovanie nočných aj denných liniek, či ešte bude taká frekvencia liniek na stanici a ako to bude riešené
Reply on: Jezo #142713:
tak budú alebo nebudú autá a autobusy na Starom moste jazdiť? Už mi začína silne vadiť tá smradobusová a gumokolová lobby ☠ to si nechávajú zadné dvierka, že ak sa nenájdu peniaze na dokončenie električky až po Janíkov dvor, tak sa trať postupne zruší a ostanú po nej len koľaje na pamiatku na Starom moste a budeme za voziť v tých krabiciach od SOR až pominie kríza a DPB "vysúťaží" ďalších 150kusov?! Pokiaľ SOR nevyrába trolejbusy a električky, tak je to pre túto mafiu neatraktívny biznis, lebo by nemohli nič podsunúť J&T ?
Reply on: Jezo #142711:
uz 254-ty projekt Stareho Mosta a elektricky? To hadam nebude posledny... ? ? ?
Reply on: m@rtin #142703:
Myšlenka je hezká, zopakovat první autobusovou linku v Praze po sto letech...
Akorát je ten autobus naprosto nepříčetně hnusnej a navíc bych po drážních zkušenostech nikdy nekoupil něco, co má v názvu firmy Breda (AnsaldoBreda...).
Reply on: Martin Fundárek #142692:
Otvorene povedané, neviem ako sa to počíta v SR, keďže na SK osobku nejazdíme. V ČR je to hmotnosť vozidla (-iel) + obsaditeľnosť * 80 kg. Čiže v prípade šukafónu by to bolo 4,4 t navyše, takže by to stálo asi o 1,2 centu viac ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.