Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ináč nevie niekto či do 2020 dali tú Citysphere na overenie jej účinnosti a v prípade, že sa osvedčí sa domontuje aj na Citelisy, Tedomy (ak to umožnuje zmluva) a resp. aj nejaké SORky? Lebo pokiaľ viem v Nitre tiež najprv testovali túto klímu len na jednom buse a postupne sa rozšírila na všetky VanHooly. ?
Reply on: MatejBA #142060:
v DP kde nepracujú takí hotentoti ako u nás, by aspoň pri nasadzovaní krátkych vozidiel na kĺbovú linku skrátili interval. Pokiaľ ma pamäť neklame, tak L78 kedysi premávala v intervale 8/15/8//-, potom 8/15/10//- a posledne sa jej to pretiahlo na 10/15/12//- a úplne ju DPB zabil krátkymi vozidlami ?
Reply on: no.ev.di. #142057:
snivaj dalej ?
Reply on: ufo #142058:
Ono najsmutnejsie je ze ona je uz vlastne davno kvalitne vymyslena (PDO BID)..
Reply on: 810zssk #142055:
Haha, veď inú ako tarifnú časť aj tak nie sú schopní urobiť.
Reply on: 810zssk #142054:
práve preto by teraz na L78 mohli skrátiť intervaly a na L133 ich predĺžiť, keďže na L78 začali premávať krátke vozidlá a vozidlá z L133 presunúť na L78.
Reply on: no.ev.di. #142050:
ešte 180, 147, 901...
mimochodom, nevie niekto aká "zisková" je tá prevádzky 901 po zmene? teda, že či a ak náhodou áno, o koľko sa znížila strata z jej prevádzky...
Reply on: Ike #142052:
To tomu aj niekto veril?

Navyse je evidentne ze najprv chcu spustat tarifnu cast, takze aj keby sa BID nahodou v roku 2010 spustila tak trolejbusy este precislovat netreba
Reply on: no.ev.di. #142050:
Zas duncoidna logika? To ze mam volneho vodica a bus znamena ze budem platit naftu a toho vodica na vozenie vzduchu?

Argumenty 36 a 139 su uplne zbytocne, dobre vies preco tie linky vznikli.. a este mozu dobre skomplikovat situaciu..
Výborné... ? to už bolo plánované na rok 2007, potom na rok 2008, nakoniec nás ubezpečovali že to spustia v marci v r. 2009, teraz zase na 2010. A ešte stále nič? WOW... ? ? ? nazaj je to už do siechu, alebo že by do plaču? ?
Reply on: Joyki #142051:
z toho logicky vyplýva výrok, že žiadna BID sa tak skoro neplánuje ? ?
Dobrý večer! teraz som sa zaregistroval... ☺ chcem sa opytať vás, že DPB tvrdí, že žiadne prečíslovanie trolejbusových liniek neplánuje, no napriek tomu na wikipedii je to tak, že po zahajení projektu BID to bude nutné. čiže ako je to? ?
Reply on: S499.1023 #142049:
ja viem, že nemôže DPB rozhadzovať ale na druhej strane sa ukázalo, že voľné vozidlá a šoférov má - viď. L35,36,139, posilnenie L32 a 133.
Reply on: Emo #142046:
Ja som neobhajoval zvrátenú nočnú tarifu, toho sa nedožiješ. Ja som len narážal na vymetencove uvažovanie typu "DPB by nezabilo, keby ešte toto, toto a toto, však oni majú peňazí dosť...".
Keď sa potrebujem na 11:20 dostaviť na Monarskú Alej ale spoj L630 idúci práve vo vhodný čas končí na Čiernej vode, Na pasienku, tak je to dlho pešo odtiaľ a je tam aspoň nejaký chodník pre peších a koľko to asi tak potrvá?
Reply on: no.ev.di. #142005:
Jasné, celý svet je jeden veľký podvod. ?
Reply on: S499.1023 #142010:
V čom je problém? Cez deň sa jazdí za normálnu dennú tarifu, tak prečo potom v noci (keď je neporovnateľne menšia výprava) sa musí jazdiť za vyššiu tarifu? Nie je to takto náhodou vyháňanie cestujúcich z MHD?
Reply on: no.ev.di. #142001:
A ja som si už skoro myslel, že si čiastočne dostal rozum ?
Reply on: AAA #142043:
Ako presne si ho predstavujes? Jurajov dvor - Krasnany - Raca (prestup) - Na pantoch - Vajnory - Rendez - Raca - Jurajov dvor?

Myslim si ze sa to zbytocne komplikuje pre nic (pretoze nic je to co by sa ziskalo zavedenim elektrickovych nocakov). V noci je potreba viac sa motat ako ist priamo, aby sa efektivnejsie obsluzili jednotlive oblasti.
Reply on: 810zssk #142042:
Tak potom nech N56 zachádza do JD za hodinu sa ten okruh aj s touto zachádzkou iste dá. A keby bol problém s chrono N 21 a spol., tak sa môžu zaviesť odchody nočákov z Hodžka/Poštovej 0:00, 1:11, 2:22 a 3:33 + v noci pred sobotou, nedeľou a sviatkom aj odchod 0:30 na vybraných linkách.
Zároveň by sa potom mohla o jeden odchod predĺžiť premávka denných liniek (posledný odchod z mesta cca 23:30).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.