Myslím, že by stačilo len v DPB chcieť. Takéto hlásenie by sa určite osvedčilo v niektorých linkách napr. aj v 32 kedy ide časť ľudí z intrákov na vlak... A tá hláška o kontrole by taktiež pomohla.
Na tej fotke nemá dobrý náter. Ten od tej Veolie je estetickejší, možno by aj dobre vyzneli tie "farebné štvorce" namiesto toho "O-čka".
Tie dvere. 5 dverí, no prinieslo by to aj určité výhody -rýchla výmena ľudí, ale aj nevýhody -hlavne v zimných mesiacoch. A vyzerá to ozaj divne. Zrejme je to aj zbytočné.
Šetri euráče, niekto tu už spomínal že na "štvrtej " sa už pošuškáva o výhre SORU v druhom tendri.
okrem toho na portáli mestskadoprava je info o trolejbusovych novinkach a spomina sa tam o5 ten dlho ocakavany tender na nove klbove NP tbusy - uvidim do akej miery to bude zase blud. ?
Solarisy -ja by som bol len -za. Solaris je osvedčená značka ktorú, okrem veľa miest či dopravných podnikov v CZ odoberá aj Berlín a aj niektoré Švajčiarské mestá. Tak aj to o niečom svedčí.
Čo sa týka Bratislavských vozidiel Solaris - myslím si, že boli predsa len trochu odfláknuté. Zrejme si niekto povedal, že však to ide len na Slovensko, tak sa s tým netreba extra piplať. Len to akosi trochu "prepískli" a to sa im vypomstilo.
chlapi nenatahujte sa tu jak male deti, ked sa mozete pobit ako dospeli pani na urovni ? skodite tak akurat sami sebe....
Ale k veci: to, ci tato uprava skutocne pomohla alebo nie, ukazu az statistiky nehodovosti na tomto mieste a v jeho okoli za najblizsi polrok az rok. Potom sa naozaj uvidi.
Jasne, ze to je nalepka na usta svojim sposobom, ale ja osobne si myslim ze teraz to tam bude urcite lepsie ako predtym, uz ked Ivan presvedcil aj dopravnych policajtov aby to schvalili, tak klobuk dole, ti su najpribrzdenejsi.
A ked sa najde este aj taky debil co si trufne predbehnut na tom mieste, mam dobry navod ako na nich: predlzit liniu s vodiacimi doskami a potom uz nech si robia co chcu.
Na margo vobec takychto rieseni: su to overene veci, napriklad aj v rakusku tie sikany pred vstupom do obce...oni tam nie su nahodou, ale na to aby ti vodici isli naozaj pri vstupe do obce max 60 a nie 80. A vychadza to. Ked potom uz dalej zrychlis, to uz je slovensky problem, nie vsak rakusky. Ani ten by vsak nemusel uz dlho byt slovenskym, keby sa pouzili rakuske metody pri kontrolach tychto vodicov
Inak tuto čo pozerám fotky SOR-u NC 18 spoločnosti Veolia nevyzerá až tak zle.
Ale aj tak, nech nikto nevraví, že DPB na to nečakal kým sa tento typ trochu nezabehá. Výsledok tendra síce nie je jasný, no typujem 80percent, že do Bratislavy sa budú dodávať vozidlá NB / NC 18. Len mohli tomu prispôsobiť aj časť vozidlového parku 11 - 12m vozov. Namiesto rady BN počkať si na radu NB a dovtedy si vozidlá tejto dĺžkovej kategórie zapožičať.
naco mercedes a man? Uplne staci Tedom/Solaris/SOR (ale ta "nehrbata" verzia") - osobne som nazoru, ze pre BA by bolo najvhodnejsim riesenim Solaris - velke dvere, dobre usporiadany interier, kvalitne spracovanie - to ze horeli bolo sposobene tym, ze nase Solarisy su prototypy.
-To je pravda. PKO rozhodne najlepšia stavba nie je. Len problém je, že to čo sa tam plánuje postaviť, bude špatiť omnoho viac. - Pozri River Park. Nech sa PKO zbúra ale bodaj by tam obnovili tie malebné domce, typické pre provinčné vinohradnícke mesto Pressburg - niekdajšiu obec Vydricu čo tam bola predtým.
Tak ULF už má nejaké svoje roky. Ved prototypy vznikli niečo okolo roku 1995, to už bude plných 15 rokov a na svoju dobu to je prevratné vozidlo. Nemá možno najlepší dizajn a najlepšie usporiadaný interiér ale to je daň za výšku podlahy 152mm nad TK. K tomuto číslu sa nepriblížilo dosiaľ, žiadne iné koľajové vozidlo.
Inak Viedeň ešte stále nie sú len ULF ale aj spústa vozidiel rady E. Hoci staré ale výborne udržované.
Vozidlá K2S v Bratislave, síce "najnovšie" ale viaceré už v najlepšom stave nie sú. Niekoľko krát som mal možnosť ísť vozidlom ktoré rachotilo na celú ulicu.
Nechcem to tu rozmazavat, takze zareagujem k PKO len v jednom prispevku kde to zhrniem:
Ak je hocijaka stavba technickou, alebo dizajnovou raritou nech zostane na mieste aj ked ma spatit okolie (lebo PKO je vzhladovo naozaj otrasne).
Ale ak je to radova stavba akych mozme po Europe najst desiatky, nech sa zbura.
To je moj osobny nazor. Neviem kam PKO patri, nie som odbornik. Ale som toho nazoru ze na tom mieste ma naozaj vacsi zmysel nova a esteticka budova (ci uz nova kulturna hala, aebo cokolvek ine). Aj v pripade ze sa PKO zachovalo je nutne riesit jeho vzhlad, ktory naozaj tu oblast spati.
A beztak si myslim ze aj keby sa to zachranilo, dalsie generacie to zburaju, lebo drviva vacsina z tych co su za zachranu (radovy obcania, nie architekti, etc.) to preferuju najma z dovodu ze maju na tu budovu nejake spomienky, etc. To dalsie generacie mat nebudu a pride cas kedy by sa to aj tak zburalo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133
http://www.youtube.com/watch?v=EuibKix4ef0&feature=related
Myslím, že by stačilo len v DPB chcieť. Takéto hlásenie by sa určite osvedčilo v niektorých linkách napr. aj v 32 kedy ide časť ľudí z intrákov na vlak... A tá hláška o kontrole by taktiež pomohla.