Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ShepDog #140977:
No ja som už okolo 15,00 dokorčuloval do Terna a tiež som s pobavením sledoval ako autá skúšajú brzdiť a vravel som si, že keď sa zotmie a trocha to ešte primrzne, že "sranda" ešte len začne ?
Reply on: no.ev.di. #140952:
Autobusové spojenie medzi Rajkou a Hegyeshalomom neexistuje. Z Rajky sa dá cez Bezenye dostať denne niekoľkými spojmi (s nepravidelnými intervalmi) iba do Mosonmagyarováru. Autobusová stanica je tam spoločná so železničnou ďalej od centra mesta, cestou prechádzajú aj cez neho a časť jedného sídliska.

Úbohé spojenie má Rajka so susednou obcou Dunakiliti a ďalšími za ňou, ktoré sú mimo hlavnej cesty. Treba tam ísť obchádzkou s prestupom cez Mosonmagyaróvár. Jedine cez pracovné dni a sobotu tam ide 5:48 h a 14:20 h z Rajky, v opačnom smere iba skoro ráno

Do Hegyeshalomu však existuje priame autobusové spojenie s Mosonmagyaróváru, tak ako vlak ide tiež cez Lével. Keďže medzi Mosonmagyaróvárom a Hegyeshalomom je naďalej celkom dobré železničné spojenie, dožvie či to súbežné autobusové tam nie je zbytočné... - www.mav.hu

Na www.volan.eu klikni na "Domestic Timetable". Na tej úvodnej stránke v angličtine je link aj na ceny cestovných lístkov podľa kilometrickej vzdialenosti.
Reply on: no.ev.di. #140955:
Podľa všetkého Jadran naozaj zrušili, lebo nie je v knižnom CP a ani na www.cp.sk sa pri vyhľadávaní na leto nedá nájsť.

To by bol podľa mňa dobrý nápad, keby sa ZSSK podujali robiť spojenie Petržalka - Rajka - Hegyeshalom, ale to je asi sci-fi. Pravdepodobne ani raz za 4 hodiny by sa to ZSSK neoplatilo. V Hegyeshalome by sa dalo prestúpiť smer na Mosonmagyarovar a Gyor, ale aj na Csornu. Totiž celkovo aj autobusové spojenie do oblasti Maďarska susediacej s Bratislavou je mizerné.

Ale do Rakúska by v Hegyeshalome asi nikto neprestupoval, lebo cez Parndorf je to do Nickelsdorfu a Zurndorfu jednoduchšie, rýchlejšie a určite aj lacnejšie.
Reply on: Ike #140976:
heh prave skoro zramovalo auto rodinku na prechode ...inak pri tej bielej dodavke som pisal tu spravu :))
Reply on: ShepDog #140975:
http://i50.tinypic.com/xdd160.jpg ta cesta je ľad a na fotke je práve prešmykujúce auto, ktoré mierne zablokovalo križovatku 🙂
Reply on: Ike #140973:
stare babky musia mat radost 🙂 a inak po semaforoch na mokrohajskej uz to slo v pohode..
Reply on: Ike #140973:
Heh, no pekne. Nezabudaj kde zijes, tu ma rozumu kazdy aj na rozdavanie, len ho ludia nepouzivaju ked treba.
Reply on: ShepDog #140971:
neviem, ja som šiel cez Devín... Vlhká mikroklíma Moravy sa tiež podpísala pod to, i keď zlé to začalo byť až pri Rolande a v celej DNV... Pri Morave zopár rozbitých áut... V DNV sa každé auto pred každým priechodom pre chodcov šmýka, a sranda, že sa nájdu aj takí hlúpi chodci, ktorí skáču na priechode aj pod šmýkajúce sa autá... Keď už vodiči nemajú rozum, chodci by mohli mať..
Ano, Dubrafka je zatial v pohode (teda odhliadnuc od liniek 34 a 83, ktore jazdia ako sa podari...) ?
Reply on: Ike #140970:
ako na kramaroch to zacina namrzat takze este len bude veselo. 🙂 a nastupil som na 22 tak dufam ze v dubravke to je v pohode ...
Reply on: ShepDog #140969:
ty novovešťan, teš sa domov, aká je tu kalamita... 😃 ani nie sneh, ale cesty ako zrkadlo... ?
patronka smer lamac ucpana ...mozno nieco na dialnici
Reply on: no.ev.di. #140955:
Aké súpravy Siemens ty furt omieľaš? Ty fakt nie si schopný udržať v hlave žiadnu informácoiu, ktorú dostaneš?
Reply on: no.ev.di. #140924:
Pretože aj Bzmot stojí rádovo viac peňazí ako Ikarus C60.
Reply on: Valec #140919:
Ech, nemusel som sa obťažovať s písaním ? .
Reply on: Peon #140916:
Áno, je využívaná pre nákladnú dopravu. Frekvencia cestujúcich tam proste na osobnú železničnú dopravu nie je a zachované štyri páry sú politikum.
Reply on: Ike #140910:
Samozrejme, že to urýchli dopravu - práve tým, že vozidslo MHD nebude musieť vychádzať z niky. Samozrejme že to zvýši bezpečnosť, keď uponáhľaný idiot nezrazí chodca na priechode pred predbiehaným trolejbusom. Aký problíém majú vozidlá RZP a hasiči na retardéroch na Jaskáči? Žiaden! Myslíš, že dopravní inžinieri celého sveta sú idioti? Prečo ste vy, bBratislavčania, takí negatívni?
Reply on: levan #140899:
Predstav si jednosmernú ulicu, širokú 3,5 metra, t. j. spĺňajúcu všetky normy. Čo keď sa v nej pokazí multikára? To sú absurdné argumenty.
Reply on: no.ev.di. #140955:
Co splietas? Ten vlak nikdy nebol urceny na spajanie BA a Rajky a myslim ze pocet ludi co ho tak za mesiac vyuzili by sa dal zratat aj na prstoch ruk (mozno s pomocou noh).
Reply on: levan #140938:
Veriť nemusíš ale je to tak. Som občan SR vo veku nad 15 rokov s trvalým pobytom na území Schengenu a občiansky preukaz nemám. Slovenská republika mi ho odobrala, pretože podľa ich vysvetlenia sa to síce volá občiansky preukaz ale funkčne je to potvrdenie o trvalom pobyte.
Takže svoj tvrvalý pobyt v SR vlastne nemám ako preukázať, keďže v pase uvedený nie je, tam je len pečiatka "Trvalý pobyt v ČR povolen" a v ČR som držiteľom "Preukazu o trvalom pobyte", kteorý nesmie opustiť územie ČR ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.