Samozrejme, že to urýchli dopravu - práve tým, že vozidslo MHD nebude musieť vychádzať z niky. Samozrejme že to zvýši bezpečnosť, keď uponáhľaný idiot nezrazí chodca na priechode pred predbiehaným trolejbusom. Aký problíém majú vozidlá RZP a hasiči na retardéroch na Jaskáči? Žiaden! Myslíš, že dopravní inžinieri celého sveta sú idioti? Prečo ste vy, bBratislavčania, takí negatívni?
Co splietas? Ten vlak nikdy nebol urceny na spajanie BA a Rajky a myslim ze pocet ludi co ho tak za mesiac vyuzili by sa dal zratat aj na prstoch ruk (mozno s pomocou noh).
Veriť nemusíš ale je to tak. Som občan SR vo veku nad 15 rokov s trvalým pobytom na území Schengenu a občiansky preukaz nemám. Slovenská republika mi ho odobrala, pretože podľa ich vysvetlenia sa to síce volá občiansky preukaz ale funkčne je to potvrdenie o trvalom pobyte.
Takže svoj tvrvalý pobyt v SR vlastne nemám ako preukázať, keďže v pase uvedený nie je, tam je len pečiatka "Trvalý pobyt v ČR povolen" a v ČR som držiteľom "Preukazu o trvalom pobyte", kteorý nesmie opustiť územie ČR ? .
A co cakas ty? Ze ked budes na trati prehanat raz za dve hodiny Bzmot tak ze to bude uzasne ekonomicke? Jednoducho pri tom dopyte naozaj zeleznica zmysel nema.
Jedna moznost je elektrickou 13 na zastavku Safarikovo namestie (konecna Namestie Ludovita Stura je priebezna, takze uz pojdes jednu zastavku naspat) a potom ulicou, co bude rovno pred tebou.
Ina moznost je trolejbusom 210 na zastavku Krizna a odtial autobus 78 (nechodi cez vikend!) na zastavku Wüstenrot a opat ulicou, co bude pred tebou.
Pripadne skus vyhladavac http://tinyurl.com/y9wfpyv a ako ciel zadaj jednu zo spomenutych zastavok Safarikovo namestie/Wustenrot.
Tak ide o to, do akej miery je to otázka ochoty a do akej neschopnosti. Často to zlyháva práve na tej ochote, a to najmä u príslušníkov patričného ODI...
Čo sa týka vedomosti/nevedomosti a kapacít, tam sa vyžadujú zručnosti programátora so znalosťami miestnych pomerov za plat radového úradníka verejnej správy (podstatne nižší ako priemerná mzda na Slovensku, nie to ešte v Bratislave)..
takže zrušili aj JADRAN z Prahy do Splitu, čo chodil okolo 15 z BA a cca o 12 z Rajky do BA? ? síce tieto medzinárodné vlaky nestáli za veľa, často meškali aj cez 30min, ale bolo to lepšie ako úplné nič. No tak vlakové spojenie BA - Rajka - Mosonmagyárovár je odpálené aspoň na rok... Jedine, žeby sa ZSSK podujalo operovať na trati Petržalka - Rusovce - Rajka - Hegyeshalom (teda by prevzalo po MÁV obsluhu toho slíža Rajka - Hegyeshalom) s 813+913 alebo niečím prevádzkyschopným a primeraným dopytu, teda nič typu čo tam posielalo MÁV tie dvojičky Siemens ? lepšie poslať možno aj len jednu "anču" 810 a mať ju naplnenú ako nejakého slona a zrušiť to. Dieselektrické vozidlá aspoň nebudú mať problémy aké tu majú elektrické lokomotívy a súpravy Siemens. Preto myslím môžu Rakúske rušne a súpravy od Kittsee ísť len po Petržalku.
tak ale oni čakajú že dve súpravy budú medzi 8 a 15 nejak zázračne obsadené? Veď jedna súprava viezla z Rajky cca 20ľudí, najviac 30. Tak ale mohli dané spoje vykonávať Bzmot, čo je naša 810 ako prípoje na Os vlaky Gyor Hegyeshalom. Niekedy fakt neviem na čo sú dobré železnice. Vlaky chodia totálne nemožne, už ani pracujúci človek nemôže povedať, že mu ostali vlaky aspoň tak aby sa dostal z domu do práce a z práce domov. Dúfam, že medzi Rajkou a Hegyeshalomom sú aspoň nejaké autobusové spoje, len kde to do kelu zistiť ?
S499.1023