Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ShepDog #140969:
ty novovešťan, teš sa domov, aká je tu kalamita... 😃 ani nie sneh, ale cesty ako zrkadlo... ?
patronka smer lamac ucpana ...mozno nieco na dialnici
Reply on: no.ev.di. #140955:
Aké súpravy Siemens ty furt omieľaš? Ty fakt nie si schopný udržať v hlave žiadnu informácoiu, ktorú dostaneš?
Reply on: no.ev.di. #140924:
Pretože aj Bzmot stojí rádovo viac peňazí ako Ikarus C60.
Reply on: Valec #140919:
Ech, nemusel som sa obťažovať s písaním ? .
Reply on: Peon #140916:
Áno, je využívaná pre nákladnú dopravu. Frekvencia cestujúcich tam proste na osobnú železničnú dopravu nie je a zachované štyri páry sú politikum.
Reply on: Ike #140910:
Samozrejme, že to urýchli dopravu - práve tým, že vozidslo MHD nebude musieť vychádzať z niky. Samozrejme že to zvýši bezpečnosť, keď uponáhľaný idiot nezrazí chodca na priechode pred predbiehaným trolejbusom. Aký problíém majú vozidlá RZP a hasiči na retardéroch na Jaskáči? Žiaden! Myslíš, že dopravní inžinieri celého sveta sú idioti? Prečo ste vy, bBratislavčania, takí negatívni?
Reply on: levan #140899:
Predstav si jednosmernú ulicu, širokú 3,5 metra, t. j. spĺňajúcu všetky normy. Čo keď sa v nej pokazí multikára? To sú absurdné argumenty.
Reply on: no.ev.di. #140955:
Co splietas? Ten vlak nikdy nebol urceny na spajanie BA a Rajky a myslim ze pocet ludi co ho tak za mesiac vyuzili by sa dal zratat aj na prstoch ruk (mozno s pomocou noh).
Reply on: levan #140938:
Veriť nemusíš ale je to tak. Som občan SR vo veku nad 15 rokov s trvalým pobytom na území Schengenu a občiansky preukaz nemám. Slovenská republika mi ho odobrala, pretože podľa ich vysvetlenia sa to síce volá občiansky preukaz ale funkčne je to potvrdenie o trvalom pobyte.
Takže svoj tvrvalý pobyt v SR vlastne nemám ako preukázať, keďže v pase uvedený nie je, tam je len pečiatka "Trvalý pobyt v ČR povolen" a v ČR som držiteľom "Preukazu o trvalom pobyte", kteorý nesmie opustiť územie ČR ? .
Reply on: no.ev.di. #140952:
A co cakas ty? Ze ked budes na trati prehanat raz za dve hodiny Bzmot tak ze to bude uzasne ekonomicke? Jednoducho pri tom dopyte naozaj zeleznica zmysel nema.
Reply on: mongy4 #140957:
z Hlavnej stanice dve možnosti:
-> Električkou, L13 na Šafárikovo nám. a tam prestúpiť na BUS L50 a vystúpiť na zastávke Wustenrot.

-> Trolejbusom, L210 na AS Mlynské Nivy a tam prestúpiť na L50, L70, L88 a vystúpiť na zastávke Wustenrot
Reply on: mongy4 #140957:
Jedna moznost je elektrickou 13 na zastavku Safarikovo namestie (konecna Namestie Ludovita Stura je priebezna, takze uz pojdes jednu zastavku naspat) a potom ulicou, co bude rovno pred tebou.
Ina moznost je trolejbusom 210 na zastavku Krizna a odtial autobus 78 (nechodi cez vikend!) na zastavku Wüstenrot a opat ulicou, co bude pred tebou.
Pripadne skus vyhladavac http://tinyurl.com/y9wfpyv a ako ciel zadaj jednu zo spomenutych zastavok Safarikovo namestie/Wustenrot.
caute, mohli by ste mi niekto napisat ako sa dostanem z hlavnej stanice na jakubovo namestie 12 k divadelnemu ustavu. diki
Reply on: Ike #140951:
Tak ide o to, do akej miery je to otázka ochoty a do akej neschopnosti. Často to zlyháva práve na tej ochote, a to najmä u príslušníkov patričného ODI...
Čo sa týka vedomosti/nevedomosti a kapacít, tam sa vyžadujú zručnosti programátora so znalosťami miestnych pomerov za plat radového úradníka verejnej správy (podstatne nižší ako priemerná mzda na Slovensku, nie to ešte v Bratislave)..
Reply on: Peon #140916:
takže zrušili aj JADRAN z Prahy do Splitu, čo chodil okolo 15 z BA a cca o 12 z Rajky do BA? ? síce tieto medzinárodné vlaky nestáli za veľa, často meškali aj cez 30min, ale bolo to lepšie ako úplné nič. No tak vlakové spojenie BA - Rajka - Mosonmagyárovár je odpálené aspoň na rok... Jedine, žeby sa ZSSK podujalo operovať na trati Petržalka - Rusovce - Rajka - Hegyeshalom (teda by prevzalo po MÁV obsluhu toho slíža Rajka - Hegyeshalom) s 813+913 alebo niečím prevádzkyschopným a primeraným dopytu, teda nič typu čo tam posielalo MÁV tie dvojičky Siemens ? lepšie poslať možno aj len jednu "anču" 810 a mať ju naplnenú ako nejakého slona a zrušiť to. Dieselektrické vozidlá aspoň nebudú mať problémy aké tu majú elektrické lokomotívy a súpravy Siemens. Preto myslím môžu Rakúske rušne a súpravy od Kittsee ísť len po Petržalku.
http://rajkask.ning.com/profiles/blogs/vlaky-v-rajke-nakoniec

no to je teda dobrý vtip ? ráno idú dva vlaky a po 7 hodinovej diere idú dva s 2h odstupom, hotová "fantázia"
Reply on: 810zssk #140936:
tak ale oni čakajú že dve súpravy budú medzi 8 a 15 nejak zázračne obsadené? Veď jedna súprava viezla z Rajky cca 20ľudí, najviac 30. Tak ale mohli dané spoje vykonávať Bzmot, čo je naša 810 ako prípoje na Os vlaky Gyor Hegyeshalom. Niekedy fakt neviem na čo sú dobré železnice. Vlaky chodia totálne nemožne, už ani pracujúci človek nemôže povedať, že mu ostali vlaky aspoň tak aby sa dostal z domu do práce a z práce domov. Dúfam, že medzi Rajkou a Hegyeshalomom sú aspoň nejaké autobusové spoje, len kde to do kelu zistiť ?
Reply on: Mike #140950:
zaujímavé je len to, že už len tu na imhd je dosť kapacít, čo by to zvládli...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.