SOR-ky na L50 :
Je fajn, že L50 má konečne NP vozidlá, ale napadla ma otázka na jednu problematiku, vzhľadom na to, že sa na L50 vyskytujú aj vozidlá typu SOR 10.5 BN. Nieže, by mi to vadilo, veď rozdiel v kapacite medzi SOR 10.5 BN a Citelisom je zanedbateľný, ale čo sa stane ak sa stretnú dve SORky na Starom moste?! Údajne dve SOR-ky popri sebe na Starom moste neprejdú. Či je maximálne jedno poradie na L50 SOR alebo sú nasadzované, tak aby sa míňali inde ako na Starom moste?
Je fajn, že L50 má konečne NP vozidlá, ale napadla ma otázka na jednu problematiku, vzhľadom na to, že sa na L50 vyskytujú aj vozidlá typu SOR 10.5 BN. Nieže, by mi to vadilo, veď rozdiel v kapacite medzi SOR 10.5 BN a Citelisom je zanedbateľný, ale čo sa stane ak sa stretnú dve SORky na Starom moste?! Údajne dve SOR-ky popri sebe na Starom moste neprejdú. Či je maximálne jedno poradie na L50 SOR alebo sú nasadzované, tak aby sa míňali inde ako na Starom moste?
811zssk
Na jar 2010 Prznislav Závratník posmelený tým ako ľahko mu prešiel predaj podielov v Refáre, dospel k uzáveru, že okrem reklamy na vozidlách aj cestujúci vo vozidlách sú brzdou nosného podnikani otravného podniku a treba ich predať. Hoci tento svoj nápad nikde nezverejnil, hneď na druhý deň za ním prišla jasnovidecká outdoorova spoločnosť PigPrd s ponukou mimoriadne výhodnou pre OPB.
Keďže žmýkanie peňazí z cestujúcich má svoj strop a už by iba stagnovalo, navrhol PigPrd, by ich OPB vozil zadarmo a oni sa už postarajú o to, aby žmýkali peniaze z ľudí ináč. Napr. vyšlachtením vysoko uvedomelého cestujúceho novej generácie, ktorý si riadne kúpi SMS lístok, ale pôjde pešo.
Otravný podnik by sa potom mohol nerušene sústrediť na svoj core biznis, ktorým by bol nákup autobusov narozličnejších druhov v rokovacích konaniach bez zverejnenia, vylepovanie nálepiek o ich generálnom čistení a obliekanie vodičov.
Poznámka: Akákoľvek podobnosť s existujúcimi osobami alebo spoločnosťami je úplne náhodná.