Zaujimave ze popisane veci som si v USA nikdy nevsimol - nevravim ze neexistuju, ale urcite nie su problem... aj ked je pravda ze som tam suhrnne stravil zatial len 4 tyzdne svojho zivota..
SOR-ky na L50 :
Je fajn, že L50 má konečne NP vozidlá, ale napadla ma otázka na jednu problematiku, vzhľadom na to, že sa na L50 vyskytujú aj vozidlá typu SOR 10.5 BN. Nieže, by mi to vadilo, veď rozdiel v kapacite medzi SOR 10.5 BN a Citelisom je zanedbateľný, ale čo sa stane ak sa stretnú dve SORky na Starom moste?! Údajne dve SOR-ky popri sebe na Starom moste neprejdú. Či je maximálne jedno poradie na L50 SOR alebo sú nasadzované, tak aby sa míňali inde ako na Starom moste?
Na 74 nie sú diery za cenu toho že na 77 sú diery Počas prestávok na L74 spraví kolo na nej voz z L77.
Prestávky na l. č. 67 a 87 sú zabezpečované vozidlom naviac ktoré robi striedavo jednu a druhú linku z Astronomickej... keďže ale spraví na oboch max. dve kolá dotyčný voz (a vodič) majú dosť krátku službu...
nepoznám moc pomery v iných DP ktoré robia obsluhu v porovnateľných mestách, ako napr. Ostrava alebo Brno. Ako sa tam stavajú k linkám s redším intervalom. Napr. si zober, že aj L74 a 87 majú podobný interval ako 57, resp. 77 (až na to sedlo pri L87) a nemajú tam diery...
Ked som sa pred mesiacom pytal mojho otca, koho bude asi volit tak som skoro padol na rit. Nastastie som mu povedal, co ten clovek "spravil" pre Bratislavsku dopravu a tak som ho presvedcil zvulit inu moznost. V com to je, ze ho bude volit tolko ludi?