Tak ja chcem, aby bolo posilnené spojenie Vyšehradská - Lúčanka, lebo teraz tam jazdí len jedna linka 95 a to je málo.
Nemôžeš usudovať podľa toho, koľko liniek tam jazdí. L83 má dobrý interval a podľa mňa tam plne stačí. Tak ako z Vyšehradskej na Lúčanku postačí L95 a netreba zavádzať novú linku, lebo L95 má štvorminútový interval v rannej špičke.
písali ste o tunelovom vedení cesty pod Šancovu s vyústením na Pražskej, do zahåbenej línie by ste ako dostali autá odboèujúce v¾avo z Èajkovského?
to o preferencii MHD by bolo fajn, len akosi zabúdate, že na Leškovej a samotnej Èajkovského sú viaceré firmy, zamestnanci ktorých sú odkázaní na celodenné používanie služobných áut, urèite sa im dá odkázať: parkujte na iných miestach a k autám èi od nich cestujte MHD,
podpora MHD neznamená, že budem hluchý a slepý, èo sa týka prirodzených potrieb jednotlivých komunít, spôsob Vašej argumentácie mi pripadá, ako by ten, kto chce dokázať, že mu ide o preferenciu MHD, musel súhlasiť so zaslepeniami ulíc a takou organizáciou dopravy, ktorá dopravné toky komplikuje,
ak by sme mali na rozšírenie Štefánikovej na 4 pruhy až po Radlinského, tunel pod Nám. 1 mája a druhý pod štefánikovou, Šancovou a Pražskou pod¾a Vašich predstáv, jeho predåženie pod¾a návrhu no.ev.di, resp. ak by sme hodnotili èiste teoretické návrhy kritériami efektívnosti a racionality, tak by možno bolo lepšie sa urobiť tunel pod Štefánikovou pre prejazd áut na Staromestkú a neťahať ich zbytoène dlhou obk¾ukou,
to, že koliduje návrh v mieste vyústenia Štafanovièovej sop zámerom IPR, ešte neznamená, že musí byť v rozpore s ideou prestavby Pražskej, aj keï bola prezentovaná ako súèasť práve toho zámeru, pri zmene poètu pruhov zo 6 na 4 zostávajú 2, tie 4 pruhy, èo ste o nich písali sa netýkali poètu aj v tuneli? monštrózna prestavba Pražsklej bola aj men tàòom v oku, ako jeden z mála som si dovoli na verejnom prerokovaní autora poobracať, ¾avé mimoúrovòové križovanie pre MHD od Brnianskej na hl. st. ako idea nie je na zahodenie, rovnako ako myšleinka s podzemným terminálom na úrovni dnešného obratiska elektrièiek,
výjazd z tunela pred budovou STU je pod¾a mòa nešťastné riešenie, vychádzam z toho, že spojenie s pozemným parkoviskom pod Nám. slobody, hlavný úèel využitia tunela za odboèkou na Kollárovo nám. by znamenalo, že vyústenie by sa situovalo do vnútorného pruhu, ktorý by potom bol pruhom pre ¾avé odboèenie, takže priamy "tranzit" v smere Nám. Slobody - Mýtna by buï "zanikol a autá by sme povinne odklonili pred Stav.fakultu, alebo by sa v križovatke museli natáèať najprv v¾avo a hneï vpravo, aby sa vyhli budove NBS, rovnako
dosť pochybujem, že by ste chceli, aby autá z tunela vychádzali v pravom pruhu a vo výrazne prevahe prechádzali do ¾avého,
napojenie tunela na Staromestskú by mohol byť zabezpeèený vyvedením na povrch v úseku medzi Lermontovovou a Tolstého, záležalo by od toho, aký by sme chceli dať rampe sklon, opaènom smere by cesta do tunela mohla vchádzať v úseku medzi Lermontovou a Spojnou
linka 27 by jazdila Záhorská Bystrica - DNV, Lidl v intervale 4/4/12/12
linka 127 by jazdila na trase Láb - Zohor - Devínske Jazero (U Starého Bicykla ? ) Mláka
a
linka 227 by mohla jazdiť na trase Dubrávka - Krematórium - Stupava - Lozorno - Jablonové - Pernek - Pezinok - Viničné - D1 - Zlaté piesky s konečnou pri Poluse.. Vybrané spoje by zachádzali do Malaciek a Senca (táto linka by premávala len v špičke, v intervale 5 minút)
predpokladám, že návrh jednosmerného vedenia koľají znamená zánik súčasného odbočenia na Šancovú pre autá zo Štefánikovej, zároveň by ET zabrala 2 pruhy na Šancovej, takže pre vozidlá z Pražsklej i Štefánikovej by zostal 1 pruh na primy prejazd a 1 na ľavé odbočenie pred hl. st.,
mne ti vychádza tak, že 2 pruhy pre ľavé odbočenie z Pražskej na Šancovú by sa zmenili na 1 + 1 pre MHD a posunul by sa deliaci ostrovček, aby sa za križovatkou získal 1 pruh pre smer Štefánikova - Pražská, aj bez toho by to spôsobilo na Pražskej v smere na Šancovu veľké predĺženie frontu, každé zvyšovanie čakania bude spôsobovať väčšie zápchy a to bezpečnosti veľmi neprospieva,
návrh riešiť intenzitu dopravy na Pražskej a Štefánikovej v podzemí, vedením 4 pruhov pod Šancovú s odbočením pod Štefanovičovu a pokračovaním až na Radlinského, je veľmi komplikovaný
mimo riešenia ďalšej "potrebnej" linky sa Vás chcem opýtať, v akej trase by mala trolejbusová linka najviac zmysel pre letisko :
a) napojenie pri Vozovni Trnávka - Galvaniho - AVION - Letisko
b) napojenie na plánovanú t-bus trať pre L39 na Trnavskej ceste pri priecestí - Ivanská cesta - AVION - Letisko
c) žiadny t-bus, predĺži sa tam električka od Astronomickej
d) postačí obsluha vlakom, keďže železnice tam plánujú postaviť odbočku a zastávku
e) letisku postačia autobusy a vzhľadom na "spoľahlivosť leteckých spoločností" (viď. Sky Europre) nemá zmysel tam ťahať električkovú, vlakovú alebo t-bus trať práve z tohoto dôvodu
A nemohla by jazdiť niaka linka takto: Pri Kríži-Homolova-Štepná-Žatevná-Pekníkova-Drobného-Alexyho-Švantnerova-Damborského.? stačili by tam 2-3 Sory B 9.5 alebo jeden BN 10.5 a jeden B 9.5.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
pressburger
Nemôžeš usudovať podľa toho, koľko liniek tam jazdí. L83 má dobrý interval a podľa mňa tam plne stačí. Tak ako z Vyšehradskej na Lúčanku postačí L95 a netreba zavádzať novú linku, lebo L95 má štvorminútový interval v rannej špičke.