Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #138944:
Vies, to mas ako s hudbou. Nie je vzdy dolezite aby pesnicka bola najlepsia, ale aby bola odlisna. Lebo zvysok kandidatov su vsetko na jedno kopyto a tak si tych ludi delia medzi seba a kazdy ma malo.. Keby som mal 18 tak by som seriozne zvazoval ze by som ho ísiel volit, lebo je po Fresovi najlepsi kandidat a Freso zas vela sanci nema.
Reply on: 810zssk #138937:

ešte sa ťa chcem opýtať, resp. poznamenať k tvojim odpovediam...
b) V Prešove myslím, že je križovanie trolejbusovej a vlakovej trate, dokonca na elektrifikovanom úseku, takže v krížení trolej pre t-bus a vlak by nemal byť problém. Je to teda v nehodovosti na danom priecestí?
c) Kam sa bude podľa teba predlžovať Ružinovská trať? Ja osobne si neviem predstaviť predĺženie do Vrakune, nakoľko tam nie je zvlášť priestor pre električkovú trať.
Reply on: Yzerman22 #138940:

Okrem toho keď niekto na bilboardoch hlása, že je AJ NEZÁVISLÝ a zároveň AJ ČLEN politickej STRANY OK, tak má príznaky schizofrénie a mal by nie kandidovať, ale vyhľadať psychiatra a liečiť sa...
Reply on: 810zssk #138943:
Mňa by zaujíma, čím tých ľudí tak zaujal...
Reply on: Puki #138942:
Z toho co som pocul tak podla niektorych prieskumov vedie prave Zahradnik, takze sa obavam ze ma dost velku sancu.
Reply on: Yzerman22 #138940:
Ale napriek tomu vyzerá, že bude horúci kandidát a ak nevyhrá skončí druhí alebo tretí. Na margo toho článku, som mal pocit, že Petržalke sa najviac uberá. Paradoxne v predstavenstve DPB sedí práve Ján Kotuľa. Teda človek volený za volebný obvod Petržalka.
Reply on: richardhudec #138932:
Však ok.Už sme to vyriešili-bola to hovadina.
Rád by som sa vyjadril k článku o problémoch s autobusmi (Kocúrkovo u autobusov DPB poračuje). To, čo nám súčasné vedenie predvádza, hádam ani nemá obdobu. Ja som veril, že nové vedenie pomôže podniku z patovej situácie, spočiatku aj malo niekoľko dobrých ťahov, ale postupom času sa všetko akosi zvrhlo a skončilo to na preferovaní liniek premávajúcich do tej mestskej časti, kde býva niekto z "vrcholového" vedenia, machrovaním s uniformami a pokazenými tendrami. A títo pseudo odborníci platení z našich daní, resp. jeden z nich, si teraz trúfa kandidovať na župana. A vraví, že chce spustiť BID, že chce optimalizovať MHD atď atď. No keď sa pozriem na jeho riadenie DPB, tak mi je jasné ako to celé skončí. Tento pán nemá adekvátne vzdelanie na to, aby mohol riadiť dopravný podnik a je jedno či sa to týka MHD, SAD alebo NAD.
Reply on: kuko1 #138922:
Vsetky linky MHD v Bratislave jazdia mimo Blavy 😛
Reply on: no.ev.di. #138914:

a) V zavislosti od linkovania. Moze byt.
b) Technicky problem a nie som si isty ci by to malo zmysel.
c) Elektricka bude zrejme obsluhovat ine destinacie, takze nie.
d) Toto sa mi pozdava najviac, najma ak by bola mozna jazda zo stanice Bratislava-letisko do stanice Bratislava-Centrum.. isty navrh obsluhy
e) Aj teraz su tam nespolahlive spolocnosti? 😛 Mimochodom, mala poznamka od cloveka co sa o letectvo zaujima, SkyEurope mohli este dnes lietat a do roka byt von z tych pruserov nebyt toho spravcu restrukturalizacie, ktory svojim nekompetentnym rozhodnutim okradol veritelov.
Reply on: Solider #138888:
Ja si myslím, že tento návrh určite zostane v rovine vízií. Určite to však nie je fantazmagória (výtvor (podráždenej) fantázie, vidina, prízrak, mam, fantóm.) Ale ďakujem za hodnotenie môjho duševného stavu ? ?
Reply on: no.ev.di. #138887:
"ešte raz sa ťa opýtam nakoľko si zjavne odignoroval čo som sa ťa pýtal!"
Odignoroval? A čo možnosť, že mám aj iné povinnosti, ako len sedieť za počítačom a hneď odpisovať na všetky príspevky? ?

Ako som písal v predchádzajúcom príspevku, situácia na Nám. 1 mája bude vyzerať lepšie ako dnes, lebo hlavná časť tranzitu ním prechádzajúca bude buď v podzemí (zo Staromestskej) alebo odklonená (zo Štefánikovej na Nám. 1. mája a ďalej do východnej časti mesta).
Reply on: no.ev.di. #138834:
"ja vidím ten problém, že Nám. 1. mája už nejde nikam rozšíriť, a keď prirátaš objem IAD prichádzajúci od Kollárovho nám. kde sa zbiehajú autá z Radlinského, Ul. 29. augusta a Záhradníckej, tak som zvedavý ako to všetko pretlačíš cez Nám. 1. mája. Navyše, IAD od Štefánikovej bude stále prúdiť aj keď obmedzená ale bude, k tomu ešte IAD z Palisád a je po eufórií." Nám. 1 mája ide rozšíriť: pod zem. Hlavná časť tranzitu (zo Staromestskej by išla v podzemnej úrovni). Väčšina tranzitu zo Štefánikovej môže použiť Štefanovičovu.
Reply on: vlado13 #138925:
"písali ste o tunelovom vedení cesty pod Šancovu s vyústením na Pražskej, do zahåbenej línie by ste ako dostali autá odboèujúce v¾avo z Èajkovského?
to o preferencii MHD by bolo fajn, len akosi zabúdate, že na Leškovej a samotnej Èajkovského sú viaceré firmy, zamestnanci ktorých sú odkázaní na celodenné používanie služobných áut, urèite sa im dá odkázať: parkujte na iných miestach a k autám è;i od nich cestujte MHD,"
Do zahĺbenej línie nepotrebujem dostať autá z Čajakovského. Tie ako lokálna doprava využijú trasu po povrchu,#138882 tr3mp: "môj návrh s posunutím vjazdu do tunela by umožňoval lokálnej doprave z Leškovej odbočiť z Čajakovského vľavo na Štefanovičovu, vľavo na Šancovú a následne vpravo na Pražskú."

"pri zmene poètu pruhov zo 6 na 4 zostávajú 2, tie 4 pruhy, è;o ste o nich písali sa netýkali poètu aj v tuneli?"
Môžete mi prosím upresniť túto otázku, alebo citovať moju myšlienku, na ktorú táto otázka nadväzuje? Trochu som sa stratil ?
Inak všeobecne, primárna časť intenzít by mala smerovať z Pražskej na severnú tangentu (v akomkoľvek návrhu), keďže jej hlavným cieľom je odkloniť tranzitnú dopravu zo Šancovej (a čiastočne aj zo Štefánikovej).

"vychádzam z toho, že spojenie s pozemným parkoviskom pod Nám. slobody, hlavný úèel využitia tunela za odboèkou na Kollárovo nám. by znamenalo, že vyústenie by sa situovalo do vnútorného pruhu"
Vjazd do podzemného parkoviska by bol v podzemnej úrovni priamo do nejakého tretieho podzemného podlažia parkoviska. Nájazdová rampa v smere z Nám. 1. mája by podchádzala hlavný tunel pod západnou časťou Námestia slobody. Z tunela by teda na križovatku Nám. Slobody - Mýtna - Imricha Karvaša vychádzali dva pruhy, ľavý priebežný určený na odbočenie na Štefanovičovu, pravý priebežný priamo na Mýtnu a pred križovatkou ešte ďalší pravý na odbočenie na Imricha Karvaša a Radlinského.

"napojenie tunela na Staromestskú by mohol byť zabezpeèený vyvedením na povrch v úseku medzi Lermontovovou a Tolstého, záležalo by od toho, aký by sme chceli dať rampe sklon, opaènom smere by cesta do tunela mohla vchádzať v úseku medzi Lermontovou a Spojnou"
Tunelový úsek pod Štefánikovou. Všetok tranzit však pôjde po Hodžovom námestí naďalej po povrchu (v mojom návrhu jeho výrazná redukcia). Čo získame vo Vašom návrhu?
odKUKAdoKUKA: ked vyrasties, tvoj mozog naberie na objeme, vyrastie ti prvy chlp na hrudi a niekto ti poriadne prilozi ruku k dielu, tak potom sem prosim ta napis...nikoho tu nezaujimaju tvoje hovadiny, ktore sem pises...doteraz som ta toleroval...obcas si napisal nejaku kravinu, tak ale povedal som si, ze dobre, detisko sproste nevie co rozprava, ale ked je v tomto fore kazdy druhy prispevok od teba o uplnych chujovinach (v jazyku tvojej vekovej kategorie hlupostickach) tak to uz dost zacina liezt na nervy...tak si daj pohov moj a mohol by si zacat pocuvat Solidera, Jamavoku a podobnych, ktori ti pisu objektivnu diagnozu...

len tak mimochodom...co by od KUKA do KUKA a ostatni povedali na linku z Ursinyho (pocitam s vybudovanim novej zastavky Kominarska) na zastavku Kremnicka??? V rannej spicke by premavala v intervale 3 minuty obsluhovana vozmi 4081, 4082, 4083, 1512, 6207, 7074, 1714...samozrejme v poznamkach by bol posilovy spoj v stredu o 7:00 obsluhovany vozom 1999 z Ursinyho (lebo zacinam v skole 0tou hodinou)??? dobry napad, nie??? urcene spoje by zachadzali na Olejkarsku, keby som potreboval a samozrejme ku priatelke...dalej by bol spoj o 14:58 v piatok zachadzal az ku Tescu Lamac, kde by som sa siel na 3 kolecka povozit linkou 36 a potom by bol dojazd cez Krematorium a samozrejme Zatevnu:D:D:D

Prepacte, nechal som sa uniest debilitou!!! ? ? ? ?
Reply on: JamaVOku #138901:
Čo si všímam tak na moje prekvapenie sa 36 celkom ujala.
Reply on: JamaVOku #138897:
Lepšie by bolo: Záhorská Bystrica, Donská, Bratislavská, Čsl. tankistov, J. Jonáša, Istrijská, Na hriadkach.
Reply on: kuko1 #138927:
tak potom Ti odporúčam stránku www.branozahradnik.sk to bude určite pre teba. ?
Reply on: kuko1 #138919:
Tak ja chcem, aby bolo posilnené spojenie Vyšehradská - Lúčanka, lebo teraz tam jazdí len jedna linka 95 a to je málo.

Nemôžeš usudovať podľa toho, koľko liniek tam jazdí. L83 má dobrý interval a podľa mňa tam plne stačí. Tak ako z Vyšehradskej na Lúčanku postačí L95 a netreba zavádzať novú linku, lebo L95 má štvorminútový interval v rannej špičke.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.