Rád by som sa vyjadril k článku o problémoch s autobusmi (Kocúrkovo u autobusov DPB poračuje). To, čo nám súčasné vedenie predvádza, hádam ani nemá obdobu. Ja som veril, že nové vedenie pomôže podniku z patovej situácie, spočiatku aj malo niekoľko dobrých ťahov, ale postupom času sa všetko akosi zvrhlo a skončilo to na preferovaní liniek premávajúcich do tej mestskej časti, kde býva niekto z "vrcholového" vedenia, machrovaním s uniformami a pokazenými tendrami. A títo pseudo odborníci platení z našich daní, resp. jeden z nich, si teraz trúfa kandidovať na župana. A vraví, že chce spustiť BID, že chce optimalizovať MHD atď atď. No keď sa pozriem na jeho riadenie DPB, tak mi je jasné ako to celé skončí. Tento pán nemá adekvátne vzdelanie na to, aby mohol riadiť dopravný podnik a je jedno či sa to týka MHD, SAD alebo NAD.
a) V zavislosti od linkovania. Moze byt.
b) Technicky problem a nie som si isty ci by to malo zmysel.
c) Elektricka bude zrejme obsluhovat ine destinacie, takze nie.
d) Toto sa mi pozdava najviac, najma ak by bola mozna jazda zo stanice Bratislava-letisko do stanice Bratislava-Centrum.. isty navrh obsluhy
e) Aj teraz su tam nespolahlive spolocnosti? Mimochodom, mala poznamka od cloveka co sa o letectvo zaujima, SkyEurope mohli este dnes lietat a do roka byt von z tych pruserov nebyt toho spravcu restrukturalizacie, ktory svojim nekompetentnym rozhodnutim okradol veritelov.
Ja si myslím, že tento návrh určite zostane v rovine vízií. Určite to však nie je fantazmagória (výtvor (podráždenej) fantázie, vidina, prízrak, mam, fantóm.) Ale ďakujem za hodnotenie môjho duševného stavu ? ?
"ešte raz sa ťa opýtam nakoľko si zjavne odignoroval čo som sa ťa pýtal!"
Odignoroval? A čo možnosť, že mám aj iné povinnosti, ako len sedieť za počítačom a hneď odpisovať na všetky príspevky? ?
Ako som písal v predchádzajúcom príspevku, situácia na Nám. 1 mája bude vyzerať lepšie ako dnes, lebo hlavná časť tranzitu ním prechádzajúca bude buď v podzemí (zo Staromestskej) alebo odklonená (zo Štefánikovej na Nám. 1. mája a ďalej do východnej časti mesta).
"ja vidím ten problém, že Nám. 1. mája už nejde nikam rozšíriť, a keď prirátaš objem IAD prichádzajúci od Kollárovho nám. kde sa zbiehajú autá z Radlinského, Ul. 29. augusta a Záhradníckej, tak som zvedavý ako to všetko pretlačíš cez Nám. 1. mája. Navyše, IAD od Štefánikovej bude stále prúdiť aj keď obmedzená ale bude, k tomu ešte IAD z Palisád a je po eufórií." Nám. 1 mája ide rozšíriť: pod zem. Hlavná časť tranzitu (zo Staromestskej by išla v podzemnej úrovni). Väčšina tranzitu zo Štefánikovej môže použiť Štefanovičovu.
"písali ste o tunelovom vedení cesty pod Šancovu s vyústením na Pražskej, do zahåbenej línie by ste ako dostali autá odboèujúce v¾avo z Èajkovského?
to o preferencii MHD by bolo fajn, len akosi zabúdate, že na Leškovej a samotnej Èajkovského sú viaceré firmy, zamestnanci ktorých sú odkázaní na celodenné používanie služobných áut, urèite sa im dá odkázať: parkujte na iných miestach a k autám è;i od nich cestujte MHD,"
Do zahĺbenej línie nepotrebujem dostať autá z Čajakovského. Tie ako lokálna doprava využijú trasu po povrchu,#138882 tr3mp: "môj návrh s posunutím vjazdu do tunela by umožňoval lokálnej doprave z Leškovej odbočiť z Čajakovského vľavo na Štefanovičovu, vľavo na Šancovú a následne vpravo na Pražskú."
"pri zmene poètu pruhov zo 6 na 4 zostávajú 2, tie 4 pruhy, è;o ste o nich písali sa netýkali poètu aj v tuneli?"
Môžete mi prosím upresniť túto otázku, alebo citovať moju myšlienku, na ktorú táto otázka nadväzuje? Trochu som sa stratil ?
Inak všeobecne, primárna časť intenzít by mala smerovať z Pražskej na severnú tangentu (v akomkoľvek návrhu), keďže jej hlavným cieľom je odkloniť tranzitnú dopravu zo Šancovej (a čiastočne aj zo Štefánikovej).
"vychádzam z toho, že spojenie s pozemným parkoviskom pod Nám. slobody, hlavný úèel využitia tunela za odboèkou na Kollárovo nám. by znamenalo, že vyústenie by sa situovalo do vnútorného pruhu"
Vjazd do podzemného parkoviska by bol v podzemnej úrovni priamo do nejakého tretieho podzemného podlažia parkoviska. Nájazdová rampa v smere z Nám. 1. mája by podchádzala hlavný tunel pod západnou časťou Námestia slobody. Z tunela by teda na križovatku Nám. Slobody - Mýtna - Imricha Karvaša vychádzali dva pruhy, ľavý priebežný určený na odbočenie na Štefanovičovu, pravý priebežný priamo na Mýtnu a pred križovatkou ešte ďalší pravý na odbočenie na Imricha Karvaša a Radlinského.
"napojenie tunela na Staromestskú by mohol byť zabezpeèený vyvedením na povrch v úseku medzi Lermontovovou a Tolstého, záležalo by od toho, aký by sme chceli dať rampe sklon, opaènom smere by cesta do tunela mohla vchádzať v úseku medzi Lermontovou a Spojnou"
Tunelový úsek pod Štefánikovou. Všetok tranzit však pôjde po Hodžovom námestí naďalej po povrchu (v mojom návrhu jeho výrazná redukcia). Čo získame vo Vašom návrhu?
odKUKAdoKUKA: ked vyrasties, tvoj mozog naberie na objeme, vyrastie ti prvy chlp na hrudi a niekto ti poriadne prilozi ruku k dielu, tak potom sem prosim ta napis...nikoho tu nezaujimaju tvoje hovadiny, ktore sem pises...doteraz som ta toleroval...obcas si napisal nejaku kravinu, tak ale povedal som si, ze dobre, detisko sproste nevie co rozprava, ale ked je v tomto fore kazdy druhy prispevok od teba o uplnych chujovinach (v jazyku tvojej vekovej kategorie hlupostickach) tak to uz dost zacina liezt na nervy...tak si daj pohov moj a mohol by si zacat pocuvat Solidera, Jamavoku a podobnych, ktori ti pisu objektivnu diagnozu...
len tak mimochodom...co by od KUKA do KUKA a ostatni povedali na linku z Ursinyho (pocitam s vybudovanim novej zastavky Kominarska) na zastavku Kremnicka??? V rannej spicke by premavala v intervale 3 minuty obsluhovana vozmi 4081, 4082, 4083, 1512, 6207, 7074, 1714...samozrejme v poznamkach by bol posilovy spoj v stredu o 7:00 obsluhovany vozom 1999 z Ursinyho (lebo zacinam v skole 0tou hodinou)??? dobry napad, nie??? urcene spoje by zachadzali na Olejkarsku, keby som potreboval a samozrejme ku priatelke...dalej by bol spoj o 14:58 v piatok zachadzal az ku Tescu Lamac, kde by som sa siel na 3 kolecka povozit linkou 36 a potom by bol dojazd cez Krematorium a samozrejme Zatevnu:D:D:D
Prepacte, nechal som sa uniest debilitou!!! ? ? ? ?
Tak ja chcem, aby bolo posilnené spojenie Vyšehradská - Lúčanka, lebo teraz tam jazdí len jedna linka 95 a to je málo.
Nemôžeš usudovať podľa toho, koľko liniek tam jazdí. L83 má dobrý interval a podľa mňa tam plne stačí. Tak ako z Vyšehradskej na Lúčanku postačí L95 a netreba zavádzať novú linku, lebo L95 má štvorminútový interval v rannej špičke.
písali ste o tunelovom vedení cesty pod Šancovu s vyústením na Pražskej, do zahåbenej línie by ste ako dostali autá odboèujúce v¾avo z Èajkovského?
to o preferencii MHD by bolo fajn, len akosi zabúdate, že na Leškovej a samotnej Èajkovského sú viaceré firmy, zamestnanci ktorých sú odkázaní na celodenné používanie služobných áut, urèite sa im dá odkázať: parkujte na iných miestach a k autám èi od nich cestujte MHD,
podpora MHD neznamená, že budem hluchý a slepý, èo sa týka prirodzených potrieb jednotlivých komunít, spôsob Vašej argumentácie mi pripadá, ako by ten, kto chce dokázať, že mu ide o preferenciu MHD, musel súhlasiť so zaslepeniami ulíc a takou organizáciou dopravy, ktorá dopravné toky komplikuje,
ak by sme mali na rozšírenie Štefánikovej na 4 pruhy až po Radlinského, tunel pod Nám. 1 mája a druhý pod štefánikovou, Šancovou a Pražskou pod¾a Vašich predstáv, jeho predåženie pod¾a návrhu no.ev.di, resp. ak by sme hodnotili èiste teoretické návrhy kritériami efektívnosti a racionality, tak by možno bolo lepšie sa urobiť tunel pod Štefánikovou pre prejazd áut na Staromestkú a neťahať ich zbytoène dlhou obk¾ukou,
to, že koliduje návrh v mieste vyústenia Štafanovièovej sop zámerom IPR, ešte neznamená, že musí byť v rozpore s ideou prestavby Pražskej, aj keï bola prezentovaná ako súèasť práve toho zámeru, pri zmene poètu pruhov zo 6 na 4 zostávajú 2, tie 4 pruhy, èo ste o nich písali sa netýkali poètu aj v tuneli? monštrózna prestavba Pražsklej bola aj men tàòom v oku, ako jeden z mála som si dovoli na verejnom prerokovaní autora poobracať, ¾avé mimoúrovòové križovanie pre MHD od Brnianskej na hl. st. ako idea nie je na zahodenie, rovnako ako myšleinka s podzemným terminálom na úrovni dnešného obratiska elektrièiek,
výjazd z tunela pred budovou STU je pod¾a mòa nešťastné riešenie, vychádzam z toho, že spojenie s pozemným parkoviskom pod Nám. slobody, hlavný úèel využitia tunela za odboèkou na Kollárovo nám. by znamenalo, že vyústenie by sa situovalo do vnútorného pruhu, ktorý by potom bol pruhom pre ¾avé odboèenie, takže priamy "tranzit" v smere Nám. Slobody - Mýtna by buï "zanikol a autá by sme povinne odklonili pred Stav.fakultu, alebo by sa v križovatke museli natáèať najprv v¾avo a hneï vpravo, aby sa vyhli budove NBS, rovnako
dosť pochybujem, že by ste chceli, aby autá z tunela vychádzali v pravom pruhu a vo výrazne prevahe prechádzali do ¾avého,
napojenie tunela na Staromestskú by mohol byť zabezpeèený vyvedením na povrch v úseku medzi Lermontovovou a Tolstého, záležalo by od toho, aký by sme chceli dať rampe sklon, opaènom smere by cesta do tunela mohla vchádzať v úseku medzi Lermontovou a Spojnou
kuko1