Tak ja chcem, aby bolo posilnené spojenie Vyšehradská - Lúčanka, lebo teraz tam jazdí len jedna linka 95 a to je málo.
Nemôžeš usudovať podľa toho, koľko liniek tam jazdí. L83 má dobrý interval a podľa mňa tam plne stačí. Tak ako z Vyšehradskej na Lúčanku postačí L95 a netreba zavádzať novú linku, lebo L95 má štvorminútový interval v rannej špičke.
písali ste o tunelovom vedení cesty pod Šancovu s vyústením na Pražskej, do zahåbenej línie by ste ako dostali autá odboèujúce v¾avo z Èajkovského?
to o preferencii MHD by bolo fajn, len akosi zabúdate, že na Leškovej a samotnej Èajkovského sú viaceré firmy, zamestnanci ktorých sú odkázaní na celodenné používanie služobných áut, urèite sa im dá odkázať: parkujte na iných miestach a k autám èi od nich cestujte MHD,
podpora MHD neznamená, že budem hluchý a slepý, èo sa týka prirodzených potrieb jednotlivých komunít, spôsob Vašej argumentácie mi pripadá, ako by ten, kto chce dokázať, že mu ide o preferenciu MHD, musel súhlasiť so zaslepeniami ulíc a takou organizáciou dopravy, ktorá dopravné toky komplikuje,
ak by sme mali na rozšírenie Štefánikovej na 4 pruhy až po Radlinského, tunel pod Nám. 1 mája a druhý pod štefánikovou, Šancovou a Pražskou pod¾a Vašich predstáv, jeho predåženie pod¾a návrhu no.ev.di, resp. ak by sme hodnotili èiste teoretické návrhy kritériami efektívnosti a racionality, tak by možno bolo lepšie sa urobiť tunel pod Štefánikovou pre prejazd áut na Staromestkú a neťahať ich zbytoène dlhou obk¾ukou,
to, že koliduje návrh v mieste vyústenia Štafanovièovej sop zámerom IPR, ešte neznamená, že musí byť v rozpore s ideou prestavby Pražskej, aj keï bola prezentovaná ako súèasť práve toho zámeru, pri zmene poètu pruhov zo 6 na 4 zostávajú 2, tie 4 pruhy, èo ste o nich písali sa netýkali poètu aj v tuneli? monštrózna prestavba Pražsklej bola aj men tàòom v oku, ako jeden z mála som si dovoli na verejnom prerokovaní autora poobracať, ¾avé mimoúrovòové križovanie pre MHD od Brnianskej na hl. st. ako idea nie je na zahodenie, rovnako ako myšleinka s podzemným terminálom na úrovni dnešného obratiska elektrièiek,
výjazd z tunela pred budovou STU je pod¾a mòa nešťastné riešenie, vychádzam z toho, že spojenie s pozemným parkoviskom pod Nám. slobody, hlavný úèel využitia tunela za odboèkou na Kollárovo nám. by znamenalo, že vyústenie by sa situovalo do vnútorného pruhu, ktorý by potom bol pruhom pre ¾avé odboèenie, takže priamy "tranzit" v smere Nám. Slobody - Mýtna by buï "zanikol a autá by sme povinne odklonili pred Stav.fakultu, alebo by sa v križovatke museli natáèať najprv v¾avo a hneï vpravo, aby sa vyhli budove NBS, rovnako
dosť pochybujem, že by ste chceli, aby autá z tunela vychádzali v pravom pruhu a vo výrazne prevahe prechádzali do ¾avého,
napojenie tunela na Staromestskú by mohol byť zabezpeèený vyvedením na povrch v úseku medzi Lermontovovou a Tolstého, záležalo by od toho, aký by sme chceli dať rampe sklon, opaènom smere by cesta do tunela mohla vchádzať v úseku medzi Lermontovou a Spojnou
linka 27 by jazdila Záhorská Bystrica - DNV, Lidl v intervale 4/4/12/12
linka 127 by jazdila na trase Láb - Zohor - Devínske Jazero (U Starého Bicykla ? ) Mláka
a
linka 227 by mohla jazdiť na trase Dubrávka - Krematórium - Stupava - Lozorno - Jablonové - Pernek - Pezinok - Viničné - D1 - Zlaté piesky s konečnou pri Poluse.. Vybrané spoje by zachádzali do Malaciek a Senca (táto linka by premávala len v špičke, v intervale 5 minút)
predpokladám, že návrh jednosmerného vedenia koľají znamená zánik súčasného odbočenia na Šancovú pre autá zo Štefánikovej, zároveň by ET zabrala 2 pruhy na Šancovej, takže pre vozidlá z Pražsklej i Štefánikovej by zostal 1 pruh na primy prejazd a 1 na ľavé odbočenie pred hl. st.,
mne ti vychádza tak, že 2 pruhy pre ľavé odbočenie z Pražskej na Šancovú by sa zmenili na 1 + 1 pre MHD a posunul by sa deliaci ostrovček, aby sa za križovatkou získal 1 pruh pre smer Štefánikova - Pražská, aj bez toho by to spôsobilo na Pražskej v smere na Šancovu veľké predĺženie frontu, každé zvyšovanie čakania bude spôsobovať väčšie zápchy a to bezpečnosti veľmi neprospieva,
návrh riešiť intenzitu dopravy na Pražskej a Štefánikovej v podzemí, vedením 4 pruhov pod Šancovú s odbočením pod Štefanovičovu a pokračovaním až na Radlinského, je veľmi komplikovaný
mimo riešenia ďalšej "potrebnej" linky sa Vás chcem opýtať, v akej trase by mala trolejbusová linka najviac zmysel pre letisko :
a) napojenie pri Vozovni Trnávka - Galvaniho - AVION - Letisko
b) napojenie na plánovanú t-bus trať pre L39 na Trnavskej ceste pri priecestí - Ivanská cesta - AVION - Letisko
c) žiadny t-bus, predĺži sa tam električka od Astronomickej
d) postačí obsluha vlakom, keďže železnice tam plánujú postaviť odbočku a zastávku
e) letisku postačia autobusy a vzhľadom na "spoľahlivosť leteckých spoločností" (viď. Sky Europre) nemá zmysel tam ťahať električkovú, vlakovú alebo t-bus trať práve z tohoto dôvodu
A nemohla by jazdiť niaka linka takto: Pri Kríži-Homolova-Štepná-Žatevná-Pekníkova-Drobného-Alexyho-Švantnerova-Damborského.? stačili by tam 2-3 Sory B 9.5 alebo jeden BN 10.5 a jeden B 9.5.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike