Reply on: tr3mp #138882:
písali ste o tunelovom vedení cesty pod Šancovu s vyústením na Pražskej, do zahåbenej línie by ste ako dostali autá odboèujúce v¾avo z Èajkovského?
to o preferencii MHD by bolo fajn, len akosi zabúdate, že na Leškovej a samotnej Èajkovského sú viaceré firmy, zamestnanci ktorých sú odkázaní na celodenné používanie služobných áut, urèite sa im dá odkázať: parkujte na iných miestach a k autám èi od nich cestujte MHD,
podpora MHD neznamená, že budem hluchý a slepý, èo sa týka prirodzených potrieb jednotlivých komunít, spôsob Vašej argumentácie mi pripadá, ako by ten, kto chce dokázať, že mu ide o preferenciu MHD, musel súhlasiť so zaslepeniami ulíc a takou organizáciou dopravy, ktorá dopravné toky komplikuje,
ak by sme mali na rozšírenie Štefánikovej na 4 pruhy až po Radlinského, tunel pod Nám. 1 mája a druhý pod štefánikovou, Šancovou a Pražskou pod¾a Vašich predstáv, jeho predåženie pod¾a návrhu no.ev.di, resp. ak by sme hodnotili èiste teoretické návrhy kritériami efektívnosti a racionality, tak by možno bolo lepšie sa urobiť tunel pod Štefánikovou pre prejazd áut na Staromestkú a neťahať ich zbytoène dlhou obk¾ukou,
to, že koliduje návrh v mieste vyústenia Štafanovièovej sop zámerom IPR, ešte neznamená, že musí byť v rozpore s ideou prestavby Pražskej, aj keï bola prezentovaná ako súèasť práve toho zámeru, pri zmene poètu pruhov zo 6 na 4 zostávajú 2, tie 4 pruhy, èo ste o nich písali sa netýkali poètu aj v tuneli? monštrózna prestavba Pražsklej bola aj men tàòom v oku, ako jeden z mála som si dovoli na verejnom prerokovaní autora poobracať, ¾avé mimoúrovòové križovanie pre MHD od Brnianskej na hl. st. ako idea nie je na zahodenie, rovnako ako myšleinka s podzemným terminálom na úrovni dnešného obratiska elektrièiek,
výjazd z tunela pred budovou STU je pod¾a mòa nešťastné riešenie, vychádzam z toho, že spojenie s pozemným parkoviskom pod Nám. slobody, hlavný úèel využitia tunela za odboèkou na Kollárovo nám. by znamenalo, že vyústenie by sa situovalo do vnútorného pruhu, ktorý by potom bol pruhom pre ¾avé odboèenie, takže priamy "tranzit" v smere Nám. Slobody - Mýtna by buï "zanikol a autá by sme povinne odklonili pred Stav.fakultu, alebo by sa v križovatke museli natáèať najprv v¾avo a hneï vpravo, aby sa vyhli budove NBS, rovnako
dosť pochybujem, že by ste chceli, aby autá z tunela vychádzali v pravom pruhu a vo výrazne prevahe prechádzali do ¾avého,
napojenie tunela na Staromestskú by mohol byť zabezpeèený vyvedením na povrch v úseku medzi Lermontovovou a Tolstého, záležalo by od toho, aký by sme chceli dať rampe sklon, opaènom smere by cesta do tunela mohla vchádzať v úseku medzi Lermontovou a Spojnou
klasIK