Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: vlado13 #138925:
"písali ste o tunelovom vedení cesty pod Šancovu s vyústením na Pražskej, do zahåbenej línie by ste ako dostali autá odboèujúce v¾avo z Èajkovského?
to o preferencii MHD by bolo fajn, len akosi zabúdate, že na Leškovej a samotnej Èajkovského sú viaceré firmy, zamestnanci ktorých sú odkázaní na celodenné používanie služobných áut, urèite sa im dá odkázať: parkujte na iných miestach a k autám è;i od nich cestujte MHD,"
Do zahĺbenej línie nepotrebujem dostať autá z Čajakovského. Tie ako lokálna doprava využijú trasu po povrchu,#138882 tr3mp: "môj návrh s posunutím vjazdu do tunela by umožňoval lokálnej doprave z Leškovej odbočiť z Čajakovského vľavo na Štefanovičovu, vľavo na Šancovú a následne vpravo na Pražskú."

"pri zmene poètu pruhov zo 6 na 4 zostávajú 2, tie 4 pruhy, è;o ste o nich písali sa netýkali poètu aj v tuneli?"
Môžete mi prosím upresniť túto otázku, alebo citovať moju myšlienku, na ktorú táto otázka nadväzuje? Trochu som sa stratil ?
Inak všeobecne, primárna časť intenzít by mala smerovať z Pražskej na severnú tangentu (v akomkoľvek návrhu), keďže jej hlavným cieľom je odkloniť tranzitnú dopravu zo Šancovej (a čiastočne aj zo Štefánikovej).

"vychádzam z toho, že spojenie s pozemným parkoviskom pod Nám. slobody, hlavný úèel využitia tunela za odboèkou na Kollárovo nám. by znamenalo, že vyústenie by sa situovalo do vnútorného pruhu"
Vjazd do podzemného parkoviska by bol v podzemnej úrovni priamo do nejakého tretieho podzemného podlažia parkoviska. Nájazdová rampa v smere z Nám. 1. mája by podchádzala hlavný tunel pod západnou časťou Námestia slobody. Z tunela by teda na križovatku Nám. Slobody - Mýtna - Imricha Karvaša vychádzali dva pruhy, ľavý priebežný určený na odbočenie na Štefanovičovu, pravý priebežný priamo na Mýtnu a pred križovatkou ešte ďalší pravý na odbočenie na Imricha Karvaša a Radlinského.

"napojenie tunela na Staromestskú by mohol byť zabezpeèený vyvedením na povrch v úseku medzi Lermontovovou a Tolstého, záležalo by od toho, aký by sme chceli dať rampe sklon, opaènom smere by cesta do tunela mohla vchádzať v úseku medzi Lermontovou a Spojnou"
Tunelový úsek pod Štefánikovou. Všetok tranzit však pôjde po Hodžovom námestí naďalej po povrchu (v mojom návrhu jeho výrazná redukcia). Čo získame vo Vašom návrhu?
odKUKAdoKUKA: ked vyrasties, tvoj mozog naberie na objeme, vyrastie ti prvy chlp na hrudi a niekto ti poriadne prilozi ruku k dielu, tak potom sem prosim ta napis...nikoho tu nezaujimaju tvoje hovadiny, ktore sem pises...doteraz som ta toleroval...obcas si napisal nejaku kravinu, tak ale povedal som si, ze dobre, detisko sproste nevie co rozprava, ale ked je v tomto fore kazdy druhy prispevok od teba o uplnych chujovinach (v jazyku tvojej vekovej kategorie hlupostickach) tak to uz dost zacina liezt na nervy...tak si daj pohov moj a mohol by si zacat pocuvat Solidera, Jamavoku a podobnych, ktori ti pisu objektivnu diagnozu...

len tak mimochodom...co by od KUKA do KUKA a ostatni povedali na linku z Ursinyho (pocitam s vybudovanim novej zastavky Kominarska) na zastavku Kremnicka??? V rannej spicke by premavala v intervale 3 minuty obsluhovana vozmi 4081, 4082, 4083, 1512, 6207, 7074, 1714...samozrejme v poznamkach by bol posilovy spoj v stredu o 7:00 obsluhovany vozom 1999 z Ursinyho (lebo zacinam v skole 0tou hodinou)??? dobry napad, nie??? urcene spoje by zachadzali na Olejkarsku, keby som potreboval a samozrejme ku priatelke...dalej by bol spoj o 14:58 v piatok zachadzal az ku Tescu Lamac, kde by som sa siel na 3 kolecka povozit linkou 36 a potom by bol dojazd cez Krematorium a samozrejme Zatevnu:D:D:D

Prepacte, nechal som sa uniest debilitou!!! ? ? ? ?
Reply on: JamaVOku #138901:
Čo si všímam tak na moje prekvapenie sa 36 celkom ujala.
Reply on: JamaVOku #138897:
Lepšie by bolo: Záhorská Bystrica, Donská, Bratislavská, Čsl. tankistov, J. Jonáša, Istrijská, Na hriadkach.
Reply on: kuko1 #138927:
tak potom Ti odporúčam stránku www.branozahradnik.sk to bude určite pre teba. ?
Reply on: kuko1 #138919:
Tak ja chcem, aby bolo posilnené spojenie Vyšehradská - Lúčanka, lebo teraz tam jazdí len jedna linka 95 a to je málo.

Nemôžeš usudovať podľa toho, koľko liniek tam jazdí. L83 má dobrý interval a podľa mňa tam plne stačí. Tak ako z Vyšehradskej na Lúčanku postačí L95 a netreba zavádzať novú linku, lebo L95 má štvorminútový interval v rannej špičke.
Reply on: pressburger #138926:
11.
Reply on: kuko1 #138922:
Počuj, ty máš koľko rokov? V problemtike MHD sa až tak nevyznám, ale myslím si, že som určite na tom lepšie, ako ty
Reply on: tr3mp #138882:

písali ste o tunelovom vedení cesty pod Šancovu s vyústením na Pražskej, do zahåbenej línie by ste ako dostali autá odboèujúce v¾avo z Èajkovského?
to o preferencii MHD by bolo fajn, len akosi zabúdate, že na Leškovej a samotnej Èajkovského sú viaceré firmy, zamestnanci ktorých sú odkázaní na celodenné používanie služobných áut, urèite sa im dá odkázať: parkujte na iných miestach a k autám èi od nich cestujte MHD,
podpora MHD neznamená, že budem hluchý a slepý, èo sa týka prirodzených potrieb jednotlivých komunít, spôsob Vašej argumentácie mi pripadá, ako by ten, kto chce dokázať, že mu ide o preferenciu MHD, musel súhlasiť so zaslepeniami ulíc a takou organizáciou dopravy, ktorá dopravné toky komplikuje,
ak by sme mali na rozšírenie Štefánikovej na 4 pruhy až po Radlinského, tunel pod Nám. 1 mája a druhý pod štefánikovou, Šancovou a Pražskou pod¾a Vašich predstáv, jeho predåženie pod¾a návrhu no.ev.di, resp. ak by sme hodnotili èiste teoretické návrhy kritériami efektívnosti a racionality, tak by možno bolo lepšie sa urobiť tunel pod Štefánikovou pre prejazd áut na Staromestkú a neťahať ich zbytoène dlhou obk¾ukou,
to, že koliduje návrh v mieste vyústenia Štafanovièovej sop zámerom IPR, ešte neznamená, že musí byť v rozpore s ideou prestavby Pražskej, aj keï bola prezentovaná ako súèasť práve toho zámeru, pri zmene poètu pruhov zo 6 na 4 zostávajú 2, tie 4 pruhy, èo ste o nich písali sa netýkali poètu aj v tuneli? monštrózna prestavba Pražsklej bola aj men tàòom v oku, ako jeden z mála som si dovoli na verejnom prerokovaní autora poobracať, ¾avé mimoúrovòové križovanie pre MHD od Brnianskej na hl. st. ako idea nie je na zahodenie, rovnako ako myšleinka s podzemným terminálom na úrovni dnešného obratiska elektrièiek,
výjazd z tunela pred budovou STU je pod¾a mòa nešťastné riešenie, vychádzam z toho, že spojenie s pozemným parkoviskom pod Nám. slobody, hlavný úèel využitia tunela za odboèkou na Kollárovo nám. by znamenalo, že vyústenie by sa situovalo do vnútorného pruhu, ktorý by potom bol pruhom pre ¾avé odboèenie, takže priamy "tranzit" v smere Nám. Slobody - Mýtna by buï "zanikol a autá by sme povinne odklonili pred Stav.fakultu, alebo by sa v križovatke museli natáèať najprv v¾avo a hneï vpravo, aby sa vyhli budove NBS, rovnako
dosť pochybujem, že by ste chceli, aby autá z tunela vychádzali v pravom pruhu a vo výrazne prevahe prechádzali do ¾avého,
napojenie tunela na Staromestskú by mohol byť zabezpeèený vyvedením na povrch v úseku medzi Lermontovovou a Tolstého, záležalo by od toho, aký by sme chceli dať rampe sklon, opaènom smere by cesta do tunela mohla vchádzať v úseku medzi Lermontovou a Spojnou
Reply on: Ike #138918:
Ale nahodou linku do bicykla by som bral ☺ Ked dostanem defekt a nemam vercajg a nahradu tak sa mi tlacit nechce 😃
Reply on: kuko1 #138922:
Ty si fakt zaostalý
Reply on: Ike #138921:
Prečo by mala ísť mimo blavy?
Reply on: kuko1 #138920:
nie je! prečo by bola?
Reply on: Ike #138918:
HAHAHA nesranduj veď to je kravina.
Reply on: klasIK #138913:
Lenže jedna linka je málo.
Reply on: kuko1 #138909:
Podla mňa by sme mali zaviesť 3 linky

linka 27 by jazdila Záhorská Bystrica - DNV, Lidl v intervale 4/4/12/12
linka 127 by jazdila na trase Láb - Zohor - Devínske Jazero (U Starého Bicykla ? ) Mláka
a
linka 227 by mohla jazdiť na trase Dubrávka - Krematórium - Stupava - Lozorno - Jablonové - Pernek - Pezinok - Viničné - D1 - Zlaté piesky s konečnou pri Poluse.. Vybrané spoje by zachádzali do Malaciek a Senca (táto linka by premávala len v špičke, v intervale 5 minút)

na tieto linky by sa špeciálne dokúpili tieto vozy
http://images.forum-auto.com/mesimages/241366/bestjumbo1.jpg

čo povieš?
už by mohli spraviť obojsmerne zachádzanie linky 37 k tesco lamač
lebo je problém dostat sa tam v rannej špičke
Reply on: Emo #138884:
predpokladám, že návrh jednosmerného vedenia koľají znamená zánik súčasného odbočenia na Šancovú pre autá zo Štefánikovej, zároveň by ET zabrala 2 pruhy na Šancovej, takže pre vozidlá z Pražsklej i Štefánikovej by zostal 1 pruh na primy prejazd a 1 na ľavé odbočenie pred hl. st.,
mne ti vychádza tak, že 2 pruhy pre ľavé odbočenie z Pražskej na Šancovú by sa zmenili na 1 + 1 pre MHD a posunul by sa deliaci ostrovček, aby sa za križovatkou získal 1 pruh pre smer Štefánikova - Pražská, aj bez toho by to spôsobilo na Pražskej v smere na Šancovu veľké predĺženie frontu, každé zvyšovanie čakania bude spôsobovať väčšie zápchy a to bezpečnosti veľmi neprospieva,
návrh riešiť intenzitu dopravy na Pražskej a Štefánikovej v podzemí, vedením 4 pruhov pod Šancovú s odbočením pod Štefanovičovu a pokračovaním až na Radlinského, je veľmi komplikovaný
mimo riešenia ďalšej "potrebnej" linky sa Vás chcem opýtať, v akej trase by mala trolejbusová linka najviac zmysel pre letisko :
a) napojenie pri Vozovni Trnávka - Galvaniho - AVION - Letisko
b) napojenie na plánovanú t-bus trať pre L39 na Trnavskej ceste pri priecestí - Ivanská cesta - AVION - Letisko
c) žiadny t-bus, predĺži sa tam električka od Astronomickej
d) postačí obsluha vlakom, keďže železnice tam plánujú postaviť odbočku a zastávku
e) letisku postačia autobusy a vzhľadom na "spoľahlivosť leteckých spoločností" (viď. Sky Europre) nemá zmysel tam ťahať električkovú, vlakovú alebo t-bus trať práve z tohoto dôvodu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.