Reply on: tr3mp #138826:
takže zo zastávky pri SAV sa ukázala dnešná zastávka - prínos nula,
zrušenie nadchodu je úplná blbosť, ted aspoň podľa môjho zmýšľania - strata bezpečného priechodu, varti všekých pošlete na priechod pred Vanekom? veď to bude ešte horšie, ako v časoch, keď sa prechádzalo priamo na hranici krožovatky od SAV k bývalému parčíku,
zastávka na Hodžovom nám. uprostred komunikácie, ďakujem pekne, pravdepodobne aj zrušené ľavé odbočenia na Palisády, alebo ľavé odbočenia z Palisád na Nám. 1. mája? všetko sa tam akosi nepomestí,
zmnena smeru jazdy na Čajkovského nič nerieši, chýba návrat z Čajkovského a Leškovej do tunela, aby sa dalo ísť na Pražskú, alebo tak im treba, ak môžu mať jeden úsek Leškovej zaslepený a vracať sa odtiaľ späť, tak môžu obehnúť niekoľko blokov a po 2 - 3 km sa pripojiť na konci z Radlinského na Starohorskú a šup hore Štefanovičovou do tunela a na Pražskú, ešte tak vedieť kde by sa to na Pražskej vynorilo zpod zeme, aby sa to nepobilo s naprojektovanou prestavbou Pražskej v rámci projektu IPR,
to o tuneli od Staromestskej až po I.Karvaša a 4.och pruhoch som čítal, ale kde sa tam zmestí aj výstupná rampa na povrch s pripojením pred SRo alebo naopak pred NBS? iba za cenu búrania a búrania, že ten zámer 4-och pruhov by važadoval likvidáciu zóny pred budovami STU, proste chcete dva tuneli alebo jeden súvislý, to už môžeme urobiť tunel pre tranzit na Pražskú aj pod Štefánikovou,
tr3mp
Nestačí zastávka na Hodžovom námestí a pred SAV? Musí byť aj tretia zastávka niekde na Štefánikovej?
"k tomu by sa pridalo komplikované pravé odbočovanie zo Štefánikovej do Leškovej"
#138721 tr3mp: "Leškovu by som zaslepil úplne"
"a na Šancovú a z toho titulu predlžovanie kolón"
#138814 vlado13 "ponuka náhradnej kapacity namiesto Štefánikovej je práve to, čo je pre mňa nepochopiteľné, IAD treba z centra vytláčať a nie vytvárať podmienky na jej nárast,"
Tak to potom ťažko vyhovieť. V mojom návrhu som navrhol presun funkcie Štefánikovej na Štefanovičovu (pre IAD), to však nebolo dobré, kvôli "podpore" IAD. Ale vytláčanie IAD zo Štefánikovej už vadí, tu by sa vytvárali kolóny ?
"ako bonbónik prejazd cez križovatku zo Štefánikovej na Pražskú pre autá s prejazdom z ľavej na pravú stranu a k tomu (t)busy v priamej línii s križovaním trolejov"
#138721 tr3mp: "Ako náhradný cestný ťah (namiesto Štefánikovej) spraviť komunikáciu Pražská - Štefanovičova - Imricha Karvaša (4 pruhy). Prechod križovatkou pri SAV v podzemnej úrovni."
a
"- Počkať na dobudovanie severnej tangenty (napojenie na existujúce komunikácie na Pražskej, Račianskom mýte a Križovatke Jozefa Čabelku). To odľahčí križovatku pri SAV a Šancovú."
Križovatka pri SAV by bola teda omnoho menej zaťažená a prechod električkovej trate by nebol problematický. Ako príklad spomeniem Kamenné námestie, kedysi frekventovanú cestnú križovatku. Vybudovali sa náhradné trasy, obmedzil sa prejazd námestím a kolóny sa tu netvoria.
Celkovo máte zaujímavý postoj, na jednej strane slovne podporujete utlmovanie automobilovej dopravy v centre, ale keď tu navrhnem konkrétne riešenie, tak namietnete, že toto riešenie by obmedzovalo autá v odbočovaní a vytváralo kolóny. ?