sranda, ze SAD Zvolen vypisal standardnu sutaz o par dni skor (6/2009), zmluvu (nahodou tiez s Corexom) uzavrel 5.10.2009 a o par dni uz ma 15 citelisov v kosiari. Akosik tam 6 - 9 mesiacov dodaciu dobu neviem napocitat ?
Ale to je demagogie. Pouluční kanalizace třeba není ani ve Varšavě a vlastně v ruském záboru Polska a přesto tam staví metro a kupují nové autobusy a tramvaje. Tak proč by nemohli i ve Velkém Varadínu? Jsem přesvědčený, že udělali dobře.
To by bolo celkom idealne riešenie keby vybrané spoje L99 išli po Bratskej ulici rovno, potom odbočili k cintorínu Petržalka po Kaukazskej, Dargovskej, Gogoľovej a na Údernickej by sa napojili na svoju trasu. Teda zmena trasy by sa dotkla iba 1 zástavky na znamenie.
Problém by vznikol tou zachádzkou ten, že nasledujúca linka 99 by dobehla tú predošlú pri 7,5min. intervale...
hlavne keď tam premáva SORka na L180 zbytočne. Keď si predstavím, že dakedy tam DPB trestuhodne plytval klbákmi na L86 a teraz keď tam ide minibus každú polhodinu a ani pes pomaly po tej linke neštekne. Ľudia ju využívajú prevažne od Smoleníckej po Kúpalisko, alebo len po ŽST. Ale myslím, že by to bolo lepšie keby L180 premávala v trase Technopol - Tupolevova - Bratská - ŽST Petržalka - Kúpalisko Matador - Cint. Petržalka.
Ranna vyhliadkova jazda linkou 98.
Dnes rano po siestej rano asi mala vodicka na linke nejake problemy so smerovanim trasy tejto linky. Najprv nestihla odbocit na Smolenicku, tak sme si urobili vylet cez obratisko na Holicskej a potom sa jej nepodarilo odbocit na Pristavnom moste smerom na Bajkalsku. Obisli sme to cez zjazd na na Gagarinovu. Ja uz som tam vystupil, aspon som nemusel prestupovat za Pristavnym mostom na 96 a bol som v robote Aka bola trasa tohoto autobusu dalej, uz neviem.
Esteze sa nasli ludia, co ju navigovali. Hadam sa jej podarilo dojst na konecnu ....
Na Staré Grundy by mal jazdiť mikrobus nedávno sa to vybavovalo alebo čo
Inak akoby tam mool jazdiť keď ma DPB 6 minibusov na 6 liniek
(35, 44, 135, 147, 151 a 180)???
Však som ti vysvetľoval, prečo je to tak delené. Fakt nemám čas ani chuť suplovať ti uja Googla. Skús si nejaké základné informácie najprv získať sám a potom diskutovať.
Ja sa na to nepozerám nenávistným pohľadom, ja hovorím to čo si ostatní myslia. Ak by spojenie 1a2 pásma v BA vyšlo finančne s cenami električeniek tak ako som písal a rozpočítal, tak nemám žiadny problém lebo jazdím tak často (už len v 1.pásme), že by som aj cenu BIDkovej električenky prejazdil s prehľadom. Ale ľudia by frfľali, nie ja.
P.S.: K Obraňy v 100. Prečo je napr. Lesná, ktorá je na mape hneď pri Obřanoch v 101 a Obřany v 100. Nehovorím, že je to kravina, lebo neviem prečo to tak je delené. Z akého dôvodu sú teda Obřany akousi výnimkou?
V prvom rade by si si mal preštudovať tú brnenskú tarifu PORIADNE. Napríklad by si zistil, že VŠETKY vnútromestské lístky platia v zónach 100+101 a dve zóny sú to len preto, aby sa nepredražovalo cestovné tým, čo dochádzajú zvonka a necestujú cez celé mesto. V druhom rade by si mal prestať pozerať na svet tým nenávistným pohľadom "oni sa vezú viac ako ja a platia rovnako". Si myslíš, že oni sú nadšení z toho, že môžu cestovať až z Lamača?
Hádam jediné mesto, ktoré poznám, kde existuje električenka aj na časť samotného mesta je Ostrava s ich farebnými zónami a tú by som si z hľadiska tarify za vzor nebral ale tam je to dané historickým vývojom.
roky to tak je a je to taký vážny problém? Keby si býval napr. niekde v časti Ružinov-Nivy, cesta MHD by ti trvala cca 10-15min do centra a platil by si rovnakú sumu ako niekto kto ide až z Čuňova alebo Záhorskej Bystrice, bol by si spokojný? Každé mesto to má individuálne aspoň, že nemáme v BA taký úlet ako v Brne som postrehol, že napr. Lesná, Bohunice, Kamenných vrch, Komín, Vinohrady a Královo Pole sú rovnako vzdialené od centra ako Obřany ale sú v pásme 101, zatiaľ čo Obřany sú stále v 100 ? pričom to je riadna prdel, kde už mesto končí (kto videl fotky z konečnej L4 a bol pri rieke Svitava, tak vie o čom hovorím). Niečo podobné ako keby sme Lamač zaradili do 1. pásma a Dúbravku nechali v 2.pásme. Delenie mesta do dvoch pásiem má svoje + aj -, takisto ako keby bolo jedno pásmo. Tí čo cestujú väčšinou v prvom pásme by nadávali, dvojpásmoví by chválili "zrovnoprávnenie" a tí čo jazdia len v druhom pásme by sa asi od hnevu zelenali, ale tých je predpokladám minimum. Nepoznám nikoho kto má električenku len na druhé pásmo... Výhodou by bolo, žeby odpadli problémy tým čo by mali električenky na MHD v BA, cvakanie lístkov pri prechode do druhého pásma a naťahovačky s revízormi by odpadli. Ak by sa ceny električeniek stretli tak trojmesačný, nezľavnený lístok by spadol cenovo z 63,07€ na 57,75€, čiže tí čo kupovali len na prvé pásmo by si priplatili 5,30€ a študenti 2,65€ na 90dní, čo by určite nikoho nezabilo, hlavne ak by si mnoho z nich zrátalo koľko vyhodí za alkohol, tak položka 2,65€ je zanedbateľná. Ale samozrejme len za predpokladu, že by sa ceny električeniek stretli v strede a nie niekde 2-3€ pod súčasnou cenou 1+2 pásmovej električenky, to by bol dobrý ofuck. DPB už zlúčenie zón plánoval s tým,že by 1. pásmoví doplácali o 600Sk viac na ročnej a dvojpásmoví o 600Sk ročne menej. Ak si zrátame koľko dní sme v práci/škole + jazdy za nákupmi, kultúra, stretnutia a pod., tak furt by sme na lístkoch prejazdili mastnejšie peniaze ako tie čo dáme za električenku.
Keďže tam chodím raz za týždeň a vzhľadom na interval liniek čo chodia odtiaľ do mesta (rýchlejšie je niekedy zbehnúť na Mokrohájsku ako napr. čakať 15 minút na 63), tak sa mi to absolútne neoplatí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA