Obrábanie a hnojenie predvolebnej pôdy dobrým záhradníkom z pozície šéfa DPB teda pokračuje. Ombudsman, mediátorka - čím nás prekvapí najbližšie? Možno bude týždeň pred voľbami MHD v Bratislave zadarmo ...
Protože má pevné podvozky! Solaris Tramino je obyčejná 100% nízkopodlažní tramvaj s neotočnými podvozky a s vysokými nápravovými tlaky. Žádná nová koncepce...
Bude záležet na ceně. Rozhodně to není konkurent pro tramvaj Škoda 15T se 4 podvozky na 30 metrů dlouho tramvaj, které jsou plně otočné a hnané. Solaris Tramino je spíš konkurence pro Škodu 14T, Končar Crotram, Pesu nebo Citadis.
waw ? ? ak bude mať jazdné vlastnosti takej kvality ako interiér, ktorý sa tak aspoň na pohľad javí, tak to bude iná konkurencia pre ostatných výrobcov ☺
ok... no negujem, lebo už som sa dozvedel od chlapíka čo bol/je šoférom, že môžu byť opletačky ak by bol niekto iniciatívny moc... mne tej malej bolo ľúto lebo si cvakla lístok a ten pes bol fakt špunt a nebehal jej, mala ho na rukách, tak ale snáď už si z toho zobrala ponaučenie a kúpila mu dačo na ňufák ?
vsak este nikto neprezentoval ani len napojenie na safku, ani most, ani vlastne tu otocku na bosakovej.. ako super.. namiesto trate sa to fakt posunie o 300 m.. o nicom ..
magoriat je totalne neschopny, ani v roku 2015 z elektricky nic nebude.. vlastne uz ani na starom moste sa nerobi.. len sa tuneluje.. uz 2 miliardy dali na projekty a studie a ksefty s metro a.s.
inak ak postavia urovnovy variant elektricky s urovnovym krizovanim, tak to bude to najhorsie co moze byt .. teda okrem nuloveho variantu..
uprimne.. ak nejaka elektricka do roku 2020 dojde do janikovho dvora tak prasknem sampus
ale ten príspevok ktorý si tam dal nie je môj... ak myslíš, ten skorší príspevok, tak som sa na vec nepozeral z hľadiska, že niekto môže šoféra nahlásiť.
Dneska som išiel do KV zo Šafka na L12. Ešte než mi spoj prišiel, tak sa postavil najprv vodič so SORku na L50 (smer OD Slimák) do fronty, ale tak "geniálne", že okrem toho, že on naberal meškanie, tak naberala ho aj elina č.4. To isté vykonal za 2-3min vodič Citelisu, takže aj L12 si ešte počkala nejakú 1-2minútky kým sa Citelis odprace. Idem z Karlovky, pozerám na stojisko L95 - výborne, stojí tam Ik435, ešte nešla L95,stihnem ju. A repete - idiot s Citelisíkom sa tak ponáhľa, že zas ostane na trati, pričom hneď pred ním je tiež voz L50 smer OD Slimák!!! To by ho zabilo keby nerobili vláčik do kelu?! Takže kým sa druhá časť 50-kového vláčiku odpratala z trate tak som si akurát vypozeral L95 ako odchádza zo Šafka ? týmto sa chcem poďakovať šoférom L50, čo zdržujú električky na Šafku. Určite niesú ani oni nadšení keď im nejaký magor stojí na zastávke s autom alebo keď im inak prekáža a určite by neboli nadšení ani ako šoféri električky keby museli stáť 10m pred zastávkou pre jeden autobus.
dnes pred piatou sli dve 133 hned za sebou, v druhej boli presne 2 ludia... ? potom prisla totalne narvana 39, aspon 189 ludi ? dufam ze tie nove medaky daju na tuto linku ?
Už keď máme byť presní tak TEN-T 17 je Paríž - Bratislava a EÚ je úplne jedno kde v Ba bude končiť, teda povedzme že ŽST Petržalka. (Trať Žilina- BA je súčasť TEN-Tu 23)
Áno aj ja si myslím že memorandum je blbosť. A všetci kľudne priznajú, že bolo podpísané až po zverejnení DUŠ ŽST Petržalka - ŽST Predmestie. Ale na EÚ, ŽSR a MDPT zistili, že keby ten tunel išiel iba v trase ŽST Petržalka - ŽST Predmestie, tak jeho kapacita nebude dostatočne využitá nech by tam chodili vlaky všetkých kategórií odvšadiaľ všade.. Preto aby tam "nahnali" dostatočný počet ľudí museli tento tunel zaústiť na trať Bosákova - Janíkov Dvor. Mesto v tomto koridore ale plánovalo podľa stavebného zámeru (2004) a EIA (2005-6) električku. Tak vzniklo memoradnum.
Dnes ťažko povedať čo by sa stalo keby ho primátor nepodpísal (samozrejme mal aj takú možnosť), ale také holasy s akými najnovšie došlo ZEED by nastali určite už vtedy a asi vo väčšom rozsahu...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kacka