Udelujem DPB Zlošukovu cenu za neschopnosť za to, že ani 16 dní po zmene názvov zastávok nevymenil terčíky a názvy v BUSE transparentoch (hlásiče by sa ešte dali chápať ak to nemajú nahraté)... Viem si predstaviť, že turistu to môže kvalitne zmiasť keď na CP sa to volá inak ako vo voze..
? ? ? Tak sa tam postav ty. A môžeš tie tvoje strašné "prešlapy" komentovať. Všetko kritizovať je veľmi jednoduché, hlavne pre teba, ale všimnúť si svetlú stránku veci je už problém! ?
tam toho bolo viacej, len tuto budovu mala NBS problem kupit.. odkupili to len kvoli tomu aby im to nespatilo okolie
Re #138375 tr3mp: tunel pod dunajom je velmi velka sanca ze do 2015 aj realne bude.. to ze elektricka zrejme ani po bosakovu dovtedy nebude je viac menej jasne uz teraz ..
Vysoko pravdepodobne tu v roku 2015 nebude ani električka ani železničný tunel.
Čo je ale smutné, že spomínané železničné riešenie má už aj negatívne následky na víziu NS MHD v Bratislave. Momentálny hybrid, čo zostal z trate A (vetvenie v centre) zmenil umiestnenie stanice na Kamennom námestí (Zmeny a doplnky 01 územného plánu). Namiesto prestupnej stanice medzi linkami A a B na ploche pred Tescom sa posunula pod Dunajskú ulicu. Na pôvodnej územnej rezerve držanej pomaly štyridsať rokov sa už plánuje výstavba podzemných garáží (http://eia.enviroportal.sk/detail/parkovacia-garaz-kamenne-namestie-bratislava).
Rozpraval som sa s jednym reporterom TV Markiza a hlada sa clovek ochotny postavit sa pred kameru, trebars aj odchrbta a porozpravat o vsetkych tych preslapoch pana Zahradnika a vedenia DPB.
Myslene Dlhe Diely, Capacity, Bojovnik proti spine a podobne.
Podmienkou by snad malo byt len vek nad 18 rokov aby to vyznelo vierohodne.
Hladam cloveka naozaj znaleho nie duncoidneho.
Obrábanie a hnojenie predvolebnej pôdy dobrým záhradníkom z pozície šéfa DPB teda pokračuje. Ombudsman, mediátorka - čím nás prekvapí najbližšie? Možno bude týždeň pred voľbami MHD v Bratislave zadarmo ...
Protože má pevné podvozky! Solaris Tramino je obyčejná 100% nízkopodlažní tramvaj s neotočnými podvozky a s vysokými nápravovými tlaky. Žádná nová koncepce...
Bude záležet na ceně. Rozhodně to není konkurent pro tramvaj Škoda 15T se 4 podvozky na 30 metrů dlouho tramvaj, které jsou plně otočné a hnané. Solaris Tramino je spíš konkurence pro Škodu 14T, Končar Crotram, Pesu nebo Citadis.
waw ? ? ak bude mať jazdné vlastnosti takej kvality ako interiér, ktorý sa tak aspoň na pohľad javí, tak to bude iná konkurencia pre ostatných výrobcov ☺
ok... no negujem, lebo už som sa dozvedel od chlapíka čo bol/je šoférom, že môžu byť opletačky ak by bol niekto iniciatívny moc... mne tej malej bolo ľúto lebo si cvakla lístok a ten pes bol fakt špunt a nebehal jej, mala ho na rukách, tak ale snáď už si z toho zobrala ponaučenie a kúpila mu dačo na ňufák ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
m@rtin
Protože má pevné podvozky! Solaris Tramino je obyčejná 100% nízkopodlažní tramvaj s neotočnými podvozky a s vysokými nápravovými tlaky. Žádná nová koncepce...
Bude záležet na ceně. Rozhodně to není konkurent pro tramvaj Škoda 15T se 4 podvozky na 30 metrů dlouho tramvaj, které jsou plně otočné a hnané. Solaris Tramino je spíš konkurence pro Škodu 14T, Končar Crotram, Pesu nebo Citadis.
Srovnávání s 15T je míchání jablek s hruškama.